![Η διευρυμένη ηλεκτρική λειτουργία της 5ης γενιάς υβριδικού συστήματος by Toyota έχει βοηθήσει ώστε η μέση κατανάλωση του 4κίνητου C-HR να είναι γύρω στα 5,0-5,2 λτ./100 χλμ., χωρίς να «σερνόμαστε». Η διευρυμένη ηλεκτρική λειτουργία της 5ης γενιάς υβριδικού συστήματος by Toyota έχει βοηθήσει ώστε η μέση κατανάλωση του 4κίνητου C-HR να είναι γύρω στα 5,0-5,2 λτ./100 χλμ., χωρίς να «σερνόμαστε».](/jpg/AUTOTRITI/390/NEWS/sygkrisi-hybrid-suv-chr-tucson-qashqai-13.jpg)
3 Φωτογραφίες »
Η διευρυμένη ηλεκτρική λειτουργία της 5ης γενιάς υβριδικού συστήματος by Toyota έχει βοηθήσει ώστε η μέση κατανάλωση του 4κίνητου C-HR να είναι γύρω στα 5,0-5,2 λτ./100 χλμ., χωρίς να «σερνόμαστε».
Πιο κοντά σε τεχνολογία Hyundai & Toyota, αθόρυβο που πάει ηλεκτρικά το Nissan
![Η υβριδική έκδοση του Hyundai Tucson χρησιμοποιεί κανονικό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 6 σχέσεις, ένας εξαιρετικός συνδυασμός που εκμεταλλεύεται στο έπακρο τους δύο κινητήρες, χωρίς να ενοχλεί ηχητικά στο βαθύ πάτημα του γκαζιού. Η υβριδική έκδοση του Hyundai Tucson χρησιμοποιεί κανονικό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 6 σχέσεις, ένας εξαιρετικός συνδυασμός που εκμεταλλεύεται στο έπακρο τους δύο κινητήρες, χωρίς να ενοχλεί ηχητικά στο βαθύ πάτημα του γκαζιού.](/jpg/AUTOTRITI/390/NEWS/sygkrisi-hybrid-suv-chr-tucson-qashqai-10.jpg)
3 Φωτογραφίες »
Η υβριδική έκδοση του Hyundai Tucson χρησιμοποιεί κανονικό κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 6 σχέσεις, ένας εξαιρετικός συνδυασμός που εκμεταλλεύεται στο έπακρο τους δύο κινητήρες, χωρίς να ενοχλεί ηχητικά στο βαθύ πάτημα του γκαζιού.
Παρόμοια φιλοσοφία ακολουθούν Hyundai και Toyota, με ένα βασικό βενζινοκινητήρα και ένα ισχυρό ηλεκτρικό μοτέρ που δουλεύει περισσότερο στην πόλη. Στην περίπτωση του Hyundai Tucson έχουμε ένα turbo βενζινοκινητήρα 1.600 κυβικών (160 PS), ο οποίος μαζί με ένα ηλεκτρικό μοτέρ 60 ίππων αποδίδουν συνδυαστικά 215 άλογα.
Ατμοσφαιρικό (και 2λιτρο) κινητήρα φέρει το Toyota C-HR, το οποίο έχει ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα στα 113 άλογα. Εξ ου και η χαμηλότερη κατανάλωση (5,2 λτ./100 χλμ.) σε σχέση με τα 7,3 λίτρα του Tucson. Το μεγάλο ηλεκτρικό μοτέρ του C-HR με τα 197 άλογα έχει διευρυμένη ηλεκτρική λειτουργία, που κάνει τη διαφορά σε αστικές συνθήκες, με χαμηλές ταχύτητες.
Όσον αφορά το Nissan Qashqai, βλέπουμε την τεχνολογία που η μάρκα ονομάζει e-POWER, τεχνολογία αρκετά ενδιαφέρουσα, πρωτοποριακή και αποδοτική συγχρόνως (6,1 λτ./100 χλμ.). Κάτω από το καπό του Qashqai e-POWER βλέπουμε για πρώτη φορά σε μοντέλο μαζικής παραγωγής κινητήρα μεταβλητής συμπίεσης 1,5 λτ. (156 PS) ο οποίος λειτουργεί σαν γεννήτρια παρέχοντας ενέργεια. Στην πράξη, το Qashqai πάει ηλεκτρικά, τα κυβικά του αλλάζουν από 1.476 έως 1.497 κ.εκ.. με τον βασικό ηλεκτροκινητήρα των 190 να κινεί το αυτοκίνητο, χρησιμοποιώντας ενέργεια που παράγει το θερμικό μοτέρ.
Στον τομέα των επιδόσεων, οι διαφορές είναι πολύ μικρές, όμως και τα τρία μοντέλα θα επιταχύνουν γρήγορα και με ασφάλεια, σε ενδιάμεσες ταχύτητες. Οριακά καλύτερο σε 60-100 και 80-120 χλμ./ώρα είναι το ελαφρύτερο Toyota C-HR με το CVT κιβώτιο.
Σελίδα 1 | Υβριδικά SUV στις κορυφαίες εκδόσεις τους: Hyundai Tucson Vs Nissan Qashqai Vs Toyota C-HR |
Σελίδα 2 | Εσωτερικό - Χώροι |
Σελίδα 3 | Κινητήρας - Κατανάλωση - Επιδόσεις |
Σελίδα 4 | Στο δρόμο - Οδική συμπεριφορά |
Σελίδα 5 | Η γνώμη μας |
Σελίδα 6 | Μετρήσεις, τιμές, τεχνικά χαρακτηριστικά & αναλυτικός εξοπλισμός |