ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Στο δρόμο - Οδική συμπεριφορά

1.031 Επισκέψεις στο άρθρο (7/2/2025)
Επιλέγοντας το σπορ οδηγικό προφίλ οξύνεται η απόκριση του συστήματος διεύθυνσης, αν και πάλι το fun to drive περνάει σε δεύτερη μοίρα, με τη Nissan να επιλέγει για το Qashqai ένα πιο οικογενειακό και
3 Φωτογραφίες »

Επιλέγοντας το σπορ οδηγικό προφίλ οξύνεται η απόκριση του συστήματος διεύθυνσης, αν και πάλι το fun to drive περνάει σε δεύτερη μοίρα, με τη Nissan να επιλέγει για το Qashqai ένα πιο οικογενειακό και άνετο προφίλ, όπως επιθυμεί άλλωστε η πλειονότητα των αγοραστών της κλάσης.

4κίνηση (Hyundai Tucson & Toyota C-HR) ή ποιότητα κύλισης (Nissan Qashqai);


Στο δρόμο με το Toyota C-HR υπάρχει απόλυτη η ικανοποίηση από το άκαμπτο πλαίσιο και το ακριβές, πλην σχετικά ελαφρύ τιμόνι, σε βαθμό που να αισθάνεσαι πως τα 197 άλογα είναι λίγα…
3 Φωτογραφίες »

Στο δρόμο με το Toyota C-HR υπάρχει απόλυτη η ικανοποίηση από το άκαμπτο πλαίσιο και το ακριβές, πλην σχετικά ελαφρύ τιμόνι, σε βαθμό που να αισθάνεσαι πως τα 197 άλογα είναι λίγα…

Η οδηγική προσέγγιση των τριών μοντέλων που συγκρίνουμε διαφέρει, με κάθε αυτοκίνητο να έχει το δικό του ύφος και χαρακτηριστικά. 'Αλλωστε, υπάρχει και διαφορά κίνησης, με τα Hyundai και Toyota να είναι 4κίνητα. Βέβαια, το Tucson έχει ελαφρώς πιο off-road δυνατότητες (μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος στα 17 εκ.), με την 4κίνηση (που «κλειδώνει») να κάνει τη διαφορά στο βρεγμένο, χιονισμένο ή ολισθηρό οδόστρωμα γενικότερα. Μέσα στην πόλη, η πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων και τα «σωστά» ελαστικά με διάσταση 235/55 R18, προσφέρουν μια σπουδαία ποιότητα κύλισης και ουδέτερη συμπεριφορά, ενώ ειδικής μνείας αξίζουν τα φρένα του Tucson (35,2 μ. για το 100-0 χλμ./ώρα), όπως ισχύει γενικότερα με τα μοντέλα των Κορεατών.
 
Στο Toyota C-HR η τεχνολογία AWD-i είναι διαφορετικής λογικής και εστιάζει περισσότερο στην καλύτερη πρόσφυση, σε συνθήκες που θα τη χρειαστείς. Ένας ηλεκτροκινητήρας 14 ίππων κινεί τους πίσω τροχούς και δίνει ευστάθεια (π.χ. στη βροχή), με την ήπια απόσταση από το έδαφος (15,4 εκ.) να βάζει δεύτερες σκέψεις σε κάποιον που θέλει να βγει εκτός δρόμου. Από την άλλη πλευρά, αυτό σημαίνει και περισσότερο fun οδηγική αίσθηση, με την ανεξάρτητη σε κάθε τροχό ανάρτηση αφενός να λειαίνει αποτελεσματικά χωρίς να βροντάει, αφετέρου να συμβάλλει στην πιο απολαυστική αίσθηση σε μια πιο στριφτερή διαδρομή.
 
Έπειτα, έχουμε το Nissan Qashqai που στην υβριδική e-POWER έκδοση επωφελείται από την αθόρυβη λειτουργία του μηχανικού συνόλου. Οι αεροδυναμικοί θόρυβοι δεν... περνούν στο εσωτερικό (67 dB στα 120 χλμ./ώρα), με την ανάρτηση να έχει ισοπεδωτικό χαρακτήρα στις έντονες ανωμαλίες. Σε πιο γρήγορους ρυθμούς (πολύ καλή αίσθηση από το κιβώτιο τεχνολογίας Linear Tune) το Qashqai e-POWER αξιοποιεί το γεμάτο σε αίσθηση τιμόνι, έχει προβλέψιμη συμπεριφορά, διατηρώντας πάντως στο επίκεντρο το άνετο και οικογενειακό προφίλ που αναζητά κατά κύριο λόγο ο αγοραστής στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV.

Σελίδα 1Υβριδικά SUV στις κορυφαίες εκδόσεις τους: Hyundai Tucson Vs Nissan Qashqai Vs Toyota C-HR
Σελίδα 2Εσωτερικό - Χώροι
Σελίδα 3Κινητήρας - Κατανάλωση - Επιδόσεις
Σελίδα 4Στο δρόμο - Οδική συμπεριφορά
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις, τιμές, τεχνικά χαρακτηριστικά & αναλυτικός εξοπλισμός
Autotriti.gr
CAR BEGINNERS