Υβριδικά αλλά όχι τετρακύλινδρα τα RS μοντέλα της Audi
H Audi δεν έχει καμία διάθεση να ακολουθήσει το παράδειγμα της Mercedes και να φορέσει τετρακύλινδρα μοτέρ στα μοντέλα RS.
Παράδειγμα προς αποφυγή η Mercedes-AMG C 63...
H νέα Mercedes-AMG C 63 εξέπληξε τους petrolheads στην Ευρώπη με τα επίπεδα ισχύος που διαθέτει πλέον, δεν ήταν όμως λίγοι αυτοί που πήραν με κακό μάτι το γεγονός πως το αυτοκίνητο τροφοδοτείται με τετρακύλινδρο μοτέρ σε συνδυασμό με το υβριδικό σύστημα. Η Audi, μία εταιρεία παραδοσιακός αντίπαλος της μάρκας με έμβλημα το αστέρι, φαίνεται πως δεν έχει καμία διάθεση να προσφέρει RS μοντέλα με 4κύλινδρους κινητήρες.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Με 5 ή περισσότερους κυλίνδρους τα υβριδικά Audi RS
Σε δηλώσεις του σε εκπροσώπους του Τύπου, ο Constantin Dressler, επικεφαλής Marketing Προϊόντων της Αudi Sport, ρωτήθηκε για το μέλλον του τμήματος επιδόσεων της μάρκας και ο ίδιος ήταν αποκαλυπτικός σημειώνοντας : «Φυσικά, θα εξηλεκτρίσουμε τα αυτοκίνητά μας. Αλλά δεν θα φέρουμε τετρακύλινδρα μοτέρ».
Το πρώτο Audi που λέγεται πως θα ακολουθήσει τον δρόμο της Mercedes προς τον εξηλεκτρισμό αναμένεται να είναι το νέο RS Q5. Oι φήμες αναφέρουν πως το υβριδικό του σύστημα, για το οποίο δεν έχουμε στην διάθεσή μας περισσότερες λεπτομέρειες, θα συνδυάζεται με V6 κινητήρα χωρητικότητας 2,9 λίτρων.
Με 680 άλογα και 1.020 Nm ροπής
Θυμίζουμε πως η Mercedes-AMG C 63 S έγινε Plug-in υβριδική και συνδυάζει έναν 2λιτρο τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης με έναν ηλεκτρικό κινητήρα 204 ίππων που δίνει ώθηση στους πίσω τροχούς. Το ηλεκτρικό μοτέρ μπορεί να κινήσει αυτόνομα το μοντέλο σε ταχύτητες έως 125 χλμ./ώρα για 13 χιλιόμετρα, αυτονομία σαφώς μικρή σε σχέση με άλλα PHEV, αλλά αυτό συμβαίνει επειδή η AMG έχει δώσει προτεραιότητα στην ισχύ έναντι της μεγαλύτερης αυτονομίας! Αντλώντας ενέργεια από μια μπαταρία 6,1 kWh, ο ηλεκτρικός κινητήρας αποδίδει το μέγιστο της ισχύος του για έως και 10 δευτερόλεπτα, αλλά είναι πάντα έτοιμος να προσφέρει τουλάχιστον 95 ίππους, ενώ η δεύτερη ταχύτητα ενεργοποιείται μετά τα 140 χλμ./ώρα. Με λίγα λόγια το αποτέλεσμα του υβριδικού συστήματος χαρίζει στην Mercedes-AMG C 63 S E Performance 680 ίππους και 1.020 Nm ροπής.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »