Προ των πυλών βρίσκεται η δεύτερη γενιά Kia Niro με το C-SUV των Κορεατών να κατασκευάζεται στην ίδια πλατφόρμα, διατηρώντας τις υβριδικές, Plug-in και αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις του.
Μετά από 5 χρόνια «ζωής» το Kia Niro ετοιμάζεται να περάσει στο δεύτερο στάδιο της... καριέρας του. Το facelifted μοντέλο του 2019 θα διαδεχθεί το δεύτερης γενιάς C-SUV το οποίο θα κυκλοφορήσει στις αγορές το 2022 και ήδη μαθαίνουμε περισσότερες λεπτομέρειες για τα τεχνικά του χαρακτηριστικά.
Στο εσωτερικό θα υπάρχουν ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 12 ιντσών και μία οθόνη αφής για το infotainment επίσης 12 ιντσών, αμφότερες τοποθετημένες σε ένα ενιαίο πάνελ.
Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ιστοσελίδα Autocar το επόμενο Kia Niro θα βασίζεται σε μία ενημερωμένη έκδοση της τρέχουσας πλατφόρμας του και όχι στην νέα πλατφόρμα E-GMP. Ο Hyundai Motor Company σκοπεύει να την χρησιμοποιήσει μόνο σε πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα όπως τα Ioniq 5 και EV6, ενώ στην περίπτωση του Niro η Kia ήθελε να διατηρήσει και τις εξηλεκτρισμένες εκδόσεις. Για την ακρίβεια, πέρα από το αμιγώς ηλεκτρικό e-Niro θα πωλείται επίσης υβριδικό και Plug-in hybrid μικρομεσαίο SUV.
Στην περίπτωση του e-Niro θα υπάρχουν παρόμοιες τεχνικές λεπτομέρειες με το τρέχον μοντέλο το οποίο έχει έναν ηλεκτροκινητήρα στον μπροστά άξονα ισχύος 201 αλόγων, ροπής 395 Nm και μία μπαταρία χωρητικότητας 65 kWh. Στην αναβαθμισμένη πλατφόρμα αναμένουμε τροποποιήσεις στην μπαταρία, το σύστημα μετάδοσης κίνησης και την αεροδυναμική χάρη στις οποίες η αυτονομία του νέου μοντέλου θα αυξηθεί από τα 452 χιλιόμετρα ενδεχομένως κοντά στα 485 χλμ.. Από την άλλη πλευρά, η PHEV έκδοση Kia Niro λογικά θα εφοδιάζεται με τον turbo 4-κύλινδρο κινητήρα 1,6 λίτρων GDI, ένα ηλεκτρικό μοτέρ και μία μικρότερη μπαταρία, αν και θεωρείται πολύ δύσκολο να έχει τετρακίνηση όπως το Kia Sorento PHEV.
Όσον αφορά τον σχεδιασμό του το νέο Kia Niro θα είναι αισθητά αλλαγμένο τόσο στο εξωτερικό του αμάξωμα όσο και στο εσωτερικό του. Ειδικότερα, θα αποκτήσει από πιο έντονες SUV λεπτομέρειες αποκτώντας μία πιο μεγάλη μάσκα στο μπροστινό προφυλακτήρα, προβολείς που θα θυμίζουν το concept HabaNiro του 2019, πλαστικές επενδύσεις στους θόλους των τροχών, πιο στρογγυλεμένο πίσω μέρος και πιο ψηλά LED πίσω φώτα. Στο εσωτερικό, τέλος, θα υπάρχουν ένας ψηφιακός πίνακας οργάνων 12 ιντσών και μία οθόνη αφής για το infotainment επίσης 12 ιντσών, αμφότερες τοποθετημένες σε ένα ενιαίο πάνελ. Επιπλέον, και τα υλικά της διακόσμησης θα είναι καλύτερης ποιότητας την ώρα που μέσω των scoop εικόνων που έχουν κυκλοφορήσει θα υπάρχει τιμόνι δύο ακτινών και μπουτόν στο κέντρο του ταμπλό.