- Καίει βενζίνη (6,1 λτ. μέση κατανάλωση) που γίνεται ρεύμα για να κινηθεί
- Κορυφαίο στην κατηγορία του στο προσπέρασμα, μένει στο αντίθετο ρεύμα 75 μέτρα λιγότερο σε σχέση με το μέσο όρο
- Δεν ακούς κιχ στο ταξίδι, είναι το κορυφαίο σε ηχομόνωση στα 120 χλμ./ώρα (68,5 db)
- Ένα από τα ισχυρότερα υβριδικά στην κατηγορία του με 190 ίππους και 330 Nm ροπής
Καίει βενζίνη (6,1 λτ. μέση κατανάλωση) που γίνεται ρεύμα για να κινηθεί
Στο νέας γενιάς Qashqai, η Nissan επέλεξε να ισχυροποιήσει τη θέση της στα υβριδικά, δημιουργώντας ένα κινητήριο σύνολο, που όμοιό του δεν υπάρχει άλλο στην αγορά (δείτε εδώ πως δουλεύει), και χρησιμοποιώντας το ίσως στο πιο σημαντικό μοντέλο της γκάμας της.
Πρόκειται για ένα σύνολο που αποτελείται από έναν 3κύλινδρο κινητήρα μεταβλητής συμπίεσης 1,5 λτ. που λειτουργεί ως γεννήτρια, παρέχοντας ενέργεια, η οποία αποθηκεύεται σε μια μπαταρία υψηλής τάσης (400V) ή διοχετεύοντάς την απευθείας στον ηλεκτροκινητήρα. Αυτό σημαίνει πως το υβριδικό Qashqai (διαβάστε εδώ την αναλυτική του δοκιμή), αν και χρησιμοποιεί θερμικό κινητήρα, κινείται.. με ρεύμα, κάτι που αποτελεί καταλυτικό παράγοντα, ώστε σε πραγματικές συνθήκες, η μέση κατανάλωσή του να μένει στα 6,1 λτ./100 χλμ..
Κορυφαίο στην κατηγορία του στο προσπέρασμα, μένει στο αντίθετο ρεύμα 75 μέτρα λιγότερο σε σχέση με το μέσο όρο
Εκτός από εξαιρετική κατανάλωση εντός πόλης και σε μεικτές συνθήκες, οι μετρήσεις μας σε πραγματικές συνθήκες έδειξαν πως εξίσου εντυπωσιακές είναι και οι επιδόσεις, με τα 190 άλογα και την ροπή των 330 Nm να χαρίζει εξαιρετικές ρεπρίζ. Συγκεκριμένα, μπορεί να πετύχει το 60-100 χλμ./ώρα σε 3,8 δλ., πράγμα που συνεπάγεται πως μπορεί να μείνει στο αντίθετο ρεύμα ή στην αριστερή λωρίδα του αυτοκινητόδρόμου για 75 μέτρα λιγότερο για να προσπεράσει.
Δεν ακούς κιχ στο ταξίδι, είναι το κορυφαίο σε ηχομόνωση στα 120 χλμ./ώρα (68,5 db)
Όποιος κάνει πολλά ταξίδια, εκτός από τη χαμηλή κατανάλωση και τις καλές ρεπρίζ, ώστε να κινείται με οικονομία και να προσπερνάει με άνεση αντίστοιχα, θα εκτιμήσει την καλή ηχομόνωση μέσα στο αυτοκίνητο. Σε αυτό το κομμάτι, το Nissan Qashqai E-Power παίρνει άριστα, αφού στις μετρήσεις που κάναμε στα 120 χλμ./ώρα κινούμενοι στον αυτοκινητόδρομο, είδαμε πως τα db δεν ξεπερνούν τα 65,8, νούμερο που το φέρνει στην πρώτη θέση της κατηγορίας του.
Ένα από τα ισχυρότερα υβριδικά στην κατηγορία του με 190 ίππους και 330 Nm ροπής
Τα υβριδικά έχουν συνδυάσει το όνομά τους με την οικονομία, όμως στις μέρες μας αυτό έχει αλλάξει, αφού τα κινητήρια αυτά σύνολα μπορούν να συνδυάσουν την ισχύ του θερμικού μοτέρ με ρεύμα. Στην περίπτωση του Qashqai E-Power, το μοντέλο διαθέτει έναν 3κύλινδρο 1,5 λίτρων κινητήρα, μια μπαταρία με χωρητικότητα 2,1 kWh και ηλεκτροκινητήρα. Η ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται από τον 1.500άρη κινητήρα μπορεί να μεταδοθεί μέσω ενός μετατροπέα στην μπαταρία, στον ηλεκτροκινητήρα ή και στα δύο αυτά μέρη, με τη συνολική ισχύ να φτάνει τα 190 άλογα και η ροπή στα 330 Νm.
Συνέχεια του άρθρου >>>Σελίδα 2 | Οι αναλυτικές μετρήσεις του Nissan Qashqai σύμφωνα με το AutoΤρίτη Test Center |
Σελίδα 3 | Δες όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Nissan Qashqai |