ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Η Peugeot ανακοίνωσε τα σχέδιά της να παρουσιάσει στο Paris Motor Show το 208 HYbrid Air 2L concept, το οποίο αποτελεί εξέλιξη του πρωτότυπου 208 HYbrid FE, που είχαμε δεν στην προηγούμενη έκθεση της
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Η Peugeot ανακοίνωσε τα σχέδιά της να παρουσιάσει στο Paris Motor Show το 208 HYbrid Air 2L concept, το οποίο αποτελεί εξέλιξη του πρωτότυπου 208 HYbrid FE, που είχαμε δεν στην προηγούμενη έκθεση της Γενεύης.

Υβριδικό Peugeot 208 που καίει συμπιεσμένο αέρα

8.639 Επισκέψεις στο άρθρο (9/9/2014)

Η Peugeot, με το υβριδικό πρωτότυπο 208 HYbrid Air 2L, που κινείται και με συμπιεσμένο αέρα, θα προσπαθήσει να συμμορφωθεί με τις «υποδείξεις» της γαλλικής κυβέρνησης για μοντέλα κατανάλωσης 2,0 λτ./100 χλμ.

Η Peugeot ανακοίνωσε τα σχέδιά της να παρουσιάσει στο Paris Motor Show το 208 HYbrid Air 2L concept, το οποίο αποτελεί εξέλιξη του πρωτότυπου 208 HYbrid FE, που είχαμε δεν στην προηγούμενη έκθεση της Γενεύης.Στηρίζεται στο 3θυρο 208, αλλά το βάρος του έχει μειωθεί από τα 960 κιλά του μοντέλου παραγωγής, στα 860 κιλά, χάρη στην εκτεταμένη χρήση αλουμινίου και ανθρακονημάτων. Χρησιμοποιεί το 1,2 λτ. 3κύλινδρο μοτέρ βενζίνης Puretech 82 του «κανονικού» μοντέλου, αλλά το τοποθετεί στην «καρδιά» του υβριδικού συστήματος, που χρησιμοποιεί βενζίνη και συμπιεσμένο αέρα. Το εν λόγω σύστημα περιλαμβάνει μια δεξαμενή συμπιεσμένου αέρα κάτω από το δάπεδο, μια δεξαμενή χαμηλής πίεσης κοντά στον πίσω άξονα που λειτουργεί ως θάλαμος διαστολής και ένα υδραυλικό σύστημα με ένα μοτέρ και μια αντλία, που βρίσκονται στην περιοχή του κινητήρα.Το πρωτοποριακό αυτό υβριδικό σύστημα μπορεί να λειτουργήσει είτε αποκλειστικά με συμπιεσμένο αέρα (λειτουργία Air) όπου δεν καταναλώνεται καύσιμο, είτε μέσω του βενζινοκινητήρα (λειτουργία Petrol) ή και συνδυαστικά (λειτουργία Combined). Η δεξαμενή του συμπιεσμένου αέρα γεμίζει όταν οδηγείτε αργά ή με την χρήση μέρους ενέργειας από τον 3κύλινδρο κινητήρα, ενώ η μέγιστη πίεση επιτυγχάνεται σε 10 δλ.Το όλο project των ανθρώπων της Peugeot εντάσσεται στις προσπάθειες που κάνουν οι γαλλικές εταιρείες να «συμμορφωθούν» με την πρόκληση που έθεσε η κυβέρνησή τους για την κατασκευή έως το 2020, μοντέλων παραγωγής με κατανάλωση μόλις 2,0 λτ./100 χλμ. Το πρώτο μοντέλο της Peugeot που θα χρησιμοποιήσει την τεχνολογία HYbrid Air θα είναι το 2008 2ης γενιάς, του οποίου το λανσάρισμα προγραμματίζεται για το 2016.

Το πρωτοποριακό υβριδικό σύστημα HYbrid Air μπορεί να λειτουργήσει είτε αποκλειστικά με συμπιεσμένο αέρα, είτε μέσω του βενζινοκινητήρα ή και συνδυαστικά. Στόχος είναι να επιτευχθεί κατανάλωση 2,0 λτ./100 χλμ.

Το πρωτοποριακό υβριδικό σύστημα HYbrid Air μπορεί να λειτουργήσει είτε αποκλειστικά με συμπιεσμένο αέρα, είτε μέσω του βενζινοκινητήρα ή και συνδυαστικά. Στόχος είναι να επιτευχθεί κατανάλωση 2,0 λτ./100 χλμ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

fiat
CONTI VS NEXEN