Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Υβριδικό με δικά σου λεφτά, ηλεκτρικό με λεφτά της εταιρείας. Συμφωνείς;

1.317 Επισκέψεις στο άρθρο (8/10/2024)
Υβριδικό με δικά σου λεφτά, ηλεκτρικό με λεφτά της εταιρείας. Συμφωνείς;

- Τα υβριδικά έχουν γνωστή, δοκιμασμένη τεχνολογία που δεν ξεπερνιέται από μήνα σε μήνα
- Τα ηλεκτρικά έχουν ελάχιστο κόστος χρήσης αλλά σε βάθος χρόνου δεν ξέρεις τι θα ισχύει στη μεταπώληση
- Αυτοκίνητα που αγοράζονται από ιδιώτες θα μείνουν στους δρόμους περισσότερα χρόνια από τα εταιρικά
- Στην Ελλάδα περισσότεροι ιδιώτες προτιμούν υβριδικά από ηλεκτρικά

Τα υβριδικά έχουν γνωστή, δοκιμασμένη τεχνολογία που δεν ξεπερνιέται από μήνα σε μήνα

Αλλάζει το είδος αυτοκινήτου με βάση το ποιος το πληρώνει; Σίγουρα ναι, με τη λογική να λέει πως με δικά σου λεφτά μάλλον θα πας σε υβριδικό, ενώ αν μιλάμε για εταιρικό, το ηλεκτρικό αρχίζει και «παίζει» ως ιδέα. Ισχύει όμως αυτό, και τι συμβαίνει στην Ελληνική αγορά;
 
Για τον ιδιώτη που θα βγάλει λεφτά από την τράπεζα ή θα φεσωθεί να χρωστάει 4+ χρόνια, η επιλογή ηλεκτρικού είναι δύσκολη. Αντίθετα το υβριδικό είναι η τρέχουσα τεχνολογία, είναι δοκιμασμένη, και δεν αλλάζει κάθε τρεις και λίγο. Για ένα αυτοκίνητο που θα κρατήσεις πολλά χρόνια, δεν θες να βρεθείς σύντομα να λες πως είναι 1ης γενιάς, όταν τα σύγχρονα βρίσκονται στην 12η. Με τα υβριδικά αυτό δεν συμβαίνει.

Τα ηλεκτρικά έχουν ελάχιστο κόστος χρήσης αλλά σε βάθος χρόνου δεν ξέρεις τι θα ισχύει στη μεταπώληση

Τα ηλεκτρικά από την άλλη είναι λίγο σαν τα κινητά τηλέφωνα, και μάλιστα όπως ήταν πριν 15 χρόνια. Το αγοράζεις σήμερα ως τελευταία λέξη της τεχνολογίας και στο επόμενο διάστημα η τεχνολογία μπαταρίας, η ταχύτητα φόρτισης, η αυτονομία, η ασφάλεια, το λογισμικό είναι ήδη ξεπερασμένα, μία ή και περισσότερες γενιές πίσω. Αν αυτό το αυτοκίνητο θες να το κρατήσεις, θες να ξέρεις αν θα αντέξει, αν θα  υποστηρίζεται σε βάθος χρόνου και αν κάποια στιγμή θες να το πουλήσεις, θες να ξέρεις αν θα το θέλει κανείς, ή θα φαντάζει τότε «αρχαίο».

Αυτοκίνητα που αγοράζονται από ιδιώτες θα μείνουν στους δρόμους περισσότερα χρόνια από τα εταιρικά

Αυτή είναι και η σημαντική διαφορά. Ένα εταιρικό αυτοκίνητο θα αγοραστεί και σε τέσσερα το πολύ χρόνια θα φύγει από την εταιρεία, στο τέλος του leasing, ή στη φάση της ανανέωσης του στόλου. Το δικό σου αυτοκίνητο που πλήρωσες από την τσέπη σου όμως δεν έχει τέτοια επιλογή. Η ηλικία του στόλου σήμερα είναι 17 χρόνια που σημαίνει πως τα μισά αυτοκίνητα είναι παλαιότερα από 17 ετών. Σημαίνει επίσης πως αν το αγοράσεις εσύ, θα το κρατήσεις τουλάχιστον 10 χρόνια. Πώς θα συγκρίνεται ένα υβριδικό του 2024 με ένα του 2034 και πώς ένα ηλεκτρικό με ένα του 2034; Η τεχνολογία στα ηλεκτρικά καλπάζει. Θα αγόραζες σήμερα ένα iPhone πρώτης γενιάς για να το χρησιμοποιείς κάθε μέρα;

Στην Ελλάδα περισσότεροι ιδιώτες προτιμούν υβριδικά από ηλεκτρικά

Στην Ελλάδα από την αρχή του 2024 έως σήμερα, έχουμε 10πλάσιες πωλήσεις υβριδικών (mild και full hybrid) σε σχέση με τα ηλεκτρικά. 1 στα 3 ηλεκτρικά πάει σε ιδιώτη, σχεδόν 5.500 αυτοκίνητα στο σύνολο. Από την άλλη στα 50.000 υβριδικά βενζίνης, το μοίρασμα είναι σχεδόν 50-50, ενώ στα φουλ αυτοφορτιζόμενα υβριδικά (πχ. Toyota) η διαφορά είναι σχεδόν 1 στα 3 εταιρικό. Τα παραπάνω στατιστικά δείχνουν πως οι Έλληνες προτιμούν υβριδικό αντί ηλεκτρικού. Μπορεί και ο τρόπος ζωής μας, με απουσία σταθερής θέσης στάθμευσης στο σπίτι, να «κόβει» τη φόρα σε όσους ίσως θέλουν ηλεκτρικό, όμως και πάλι η προτίμηση των υβριδικών είναι εμφανής.
 
Εσύ θα κοιτούσες ηλεκτρικό για αυτοκίνητο που θα πλήρωνες από την τσέπη σου; Ή φοβάσαι πως θα είναι ξεπερασμένο όταν θα μπορέσεις να αγοράσεις το επόμενο; Και τελικά τι θα προτιμήσεις;

ford
VW