Το RX-9 θα εφοδιάζεται με περιστροφικό κινητήρα SKYACTIV-R ο οποίος θα συνεργάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα.
Yβριδικό το νέο Mazda RX-9
5.288 Επισκέψεις στο άρθρο (26/10/2016)
H Mazda εξελίσσει το νέο RX-9, το οποίο τελικά όπως όλα δείχνουν θα είναι υβριδικό, με το σύστημα να συνεργάζεται με το νέο Wankel κινητήρα.
Οι τελευταίες πληροφορίες σχετικά με το διάδοχο του RX-8, το RX-9 που αναμένεται το 2020, το θέλουν τελικά να έρχεται με υβριδικό σύστημα κίνησης, κυρίαρχο ρόλο θα έχει το νέο περιστροφικό μοτέρ «SkyActiv-R», που θα συνδυαστεί με έναν ηλεκτροκινητήρα, με σκοπό να μειώσει τους ρύπους του χωρίς να χάσει σε απόδοση.
Μάλιστα είναι πολύ πιθανό το σύστημα να είναι «ήπιου» τύπου, ώστε ουσιαστικά η ηλεκτρική ενέργεια να χρησιμοποιείται για να εκκινεί ο κινητήρας, να φορτίζει εν κινήσει τις μπαταρίες και να προσφέρει ένα e-boost σαν ένα turbo.
Αυτό σημαίνει πως το νέο RX-9 δε θα έχει τη δυνατότητα να κινηθεί με αποκλειστικά ηλεκτρική ενέργεια, ώστε να αποφευχθεί η χρήση μεγαλύτερων και βαρύτερων μπαταριών που απαιτεί ένα «κανονικό» υβριδικό σύστημα.
Φυσικά μέχρι το 2020 υπάρχει ακόμα πολύς δρόμος μπροστά μας μέχρι να έχουμε οριστικές και σίγουρες εξελίξεις σχετικά με τον απόγονο της θρυλικής σειράς RX.
@Γερμανοτρολια 1) Οπως παντα να σου θυμισω εκτος απο τα γερμανικα που ειναι η μητρικη σου γλωσσα να μαθεις και καλυτερα ελληνικα καποια στιγμη αλλιως καλυτερα γραφε τα γερμανικα γιατι το γκουγκλ πιο καλα θα τα μεταφρασει απο σενα 2)μην λεμε τα ιδια και τα ιδια. Τον Βανκελ τον εφηυραν οι αγαπημενοι σου γερμανοι αλλα τον εκαναν σαν τα μουτρα τους γι' αυτο και τον εγκατελειψαν απο τα πολλα προβληματα που εβγαζε. Τα διαμαντια οι ΙΑΠΩΝΕΣ εκτος απο τις δικες τους εφευρεσεις οταν βλεπουν μια ξενη πατεντα που ο αλλος δεν μπορει να εξελιξει το κανουν οι ιδιοι γιατι την ΤΕΛΕΙΟΜΑΝΙΑ την εχουν στο DNA τους! Το εχουν κανει και σε αλλα προιοντα. Δεν ειναι κακο αυτο. Το κακο και ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ειναι οτι φτασαμε στον 21ο αιωνα και ακομα τους τοσο κοινοτυπους κινητηρες εσωτερικης καυσης δεν μπορουν να κατασκευασουν χωρις προβληματα και μου θελουν και βανκελ????? χαχαχαχα
@berlin Οι βανκελ μπορουν και βγαζουν και παραπανω χιλιομετρα αλλιως δεν θα εβλεπες RX-8 ακομα στους δρομους ;)
@Παναγιωτης Ειπα συγκεκριμενα οτι ελαττωματικος κινητηρες εσωτερικης καυσης κατασκευαζουν οι γερμανοι και οχι ολοι οι κατασκευαστες.
Με το honda nsx να κανει την αρχη περιμενουμε το επισης νεο toyota supra για να παρει θεση στην συνεχεια το nissan gt-r και να ολοκληρωση την σκηνικη παρουσια το mazda rx-9.
Και καπου εκει ολοκληρωνεται οι απιθανοι τετραδα των γιαπωνεζων που θα φερει νεους πονοκεφαλους σε αγοραστες με τα υπεροχα κοσμηματα που θα κοσμουν της εκθεσης και ανησυχω τρομο σε ανταγωνιστες τους με τα απιθανα σουπερ οχηματα τους που στο ενα τριτο της τιμης τους απο οτιδηποτε ευρωπαικο κανουν τα παντα καλυτερα φορτωμενα με την κορυφαια τεχνολογια του πλανητη!!
to megalitero provlima tou sigekrimenou kinitira einai i aksiopistia tou se vathos xronou mexri stigmis den ftani na zisis meta ta 120.000 km kai na exei apodosi... mikri simasia exei pios ton evgale proto megali simasia exei pios tha einai o protos pou mpori na lisi to provlima tou....merxi stigmis oute oi agapitoi kai timioi iapones to exoun kataferi.... tous menoun to poli 20 xronia gia na to kataferoun gt meta sxedon ola ta amaksia tha einai ilektrika....
Αφου πλεον οι εταιρειες κανουν κινητηρες εσωτερικης καυσεως με προβληματα οπως ειδα σε μια συζητηση , και οι βανγκεφ επισης ειναι σαν τους 2 χρονους ,απλα πλεον πρεπει να προσαρμοστουμε με το μελλον ,ηλεκτρικα να τελειωνει το προβλημα.
@Σημαια:Ποιοι Ιαπωνες μηχανικοι,μπορεις να φανταστεις γιατι το κινητηρα που θα φοραει τον λενε "Βανκελ";;;Μηπως λεω γιατι τον εφηυρε ο γερμανος μηχανικος Φελιξ Βανκελ;;;
Σε λιγο θα μας πεις πως οι Ιαπωνες πινουν και μαγικο φιλτρο που τους κανει 10 φορες εξυπνοτερους...
Ναι ειναι εταιρειαρα η mazda θα αγοραζα και το 3 και σε ντιζελ παρακαλω ,απλα στην σημερον εποχη δεν ειναι να βαζουμε λαδια δεν μας παιρνει και αν δεν κανω λαθος το περιστροφικο μπορει να κολησει
Η Mazdara θα γραψει παλι ιστορια με το RX-9! Μπραβο στους Ιαπωνες μηχανικους!
@Γερμανοτρολια 1) Οπως παντα να σου θυμισω εκτος απο τα γερμανικα που ειναι η μητρικη σου γλωσσα να μαθεις και καλυτερα ελληνικα καποια στιγμη αλλιως καλυτερα γραφε τα γερμανικα γιατι το γκουγκλ πιο καλα θα τα μεταφρασει απο σενα 2)μην λεμε τα ιδια και τα ιδια. Τον Βανκελ τον εφηυραν οι αγαπημενοι σου γερμανοι αλλα τον εκαναν σαν τα μουτρα τους γι' αυτο και τον εγκατελειψαν απο τα πολλα προβληματα που εβγαζε. Τα διαμαντια οι ΙΑΠΩΝΕΣ εκτος απο τις δικες τους εφευρεσεις οταν βλεπουν μια ξενη πατεντα που ο αλλος δεν μπορει να εξελιξει το κανουν οι ιδιοι γιατι την ΤΕΛΕΙΟΜΑΝΙΑ την εχουν στο DNA τους! Το εχουν κανει και σε αλλα προιοντα. Δεν ειναι κακο αυτο. Το κακο και ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ειναι οτι φτασαμε στον 21ο αιωνα και ακομα τους τοσο κοινοτυπους κινητηρες εσωτερικης καυσης δεν μπορουν να κατασκευασουν χωρις προβληματα και μου θελουν και βανκελ????? χαχαχαχα
@berlin Οι βανκελ μπορουν και βγαζουν και παραπανω χιλιομετρα αλλιως δεν θα εβλεπες RX-8 ακομα στους δρομους ;) @Παναγιωτης Ειπα συγκεκριμενα οτι ελαττωματικος κινητηρες εσωτερικης καυσης κατασκευαζουν οι γερμανοι και οχι ολοι οι κατασκευαστες.
Με το honda nsx να κανει την αρχη περιμενουμε το επισης νεο toyota supra για να παρει θεση στην συνεχεια το nissan gt-r και να ολοκληρωση την σκηνικη παρουσια το mazda rx-9. Και καπου εκει ολοκληρωνεται οι απιθανοι τετραδα των γιαπωνεζων που θα φερει νεους πονοκεφαλους σε αγοραστες με τα υπεροχα κοσμηματα που θα κοσμουν της εκθεσης και ανησυχω τρομο σε ανταγωνιστες τους με τα απιθανα σουπερ οχηματα τους που στο ενα τριτο της τιμης τους απο οτιδηποτε ευρωπαικο κανουν τα παντα καλυτερα φορτωμενα με την κορυφαια τεχνολογια του πλανητη!!
ΑΝ ΒΓΕΙ Κ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ Κ ΜΕ ΠΙΟ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΤΟΤΕ ΘΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΣΟΒΑΡΗ ΕΞΕΛΙΞΗ. ΑΠΟ ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΦΟΒΕΡΟ
to megalitero provlima tou sigekrimenou kinitira einai i aksiopistia tou se vathos xronou mexri stigmis den ftani na zisis meta ta 120.000 km kai na exei apodosi... mikri simasia exei pios ton evgale proto megali simasia exei pios tha einai o protos pou mpori na lisi to provlima tou....merxi stigmis oute oi agapitoi kai timioi iapones to exoun kataferi.... tous menoun to poli 20 xronia gia na to kataferoun gt meta sxedon ola ta amaksia tha einai ilektrika....
Αφου πλεον οι εταιρειες κανουν κινητηρες εσωτερικης καυσεως με προβληματα οπως ειδα σε μια συζητηση , και οι βανγκεφ επισης ειναι σαν τους 2 χρονους ,απλα πλεον πρεπει να προσαρμοστουμε με το μελλον ,ηλεκτρικα να τελειωνει το προβλημα.
@Σημαια:Ποιοι Ιαπωνες μηχανικοι,μπορεις να φανταστεις γιατι το κινητηρα που θα φοραει τον λενε "Βανκελ";;;Μηπως λεω γιατι τον εφηυρε ο γερμανος μηχανικος Φελιξ Βανκελ;;; Σε λιγο θα μας πεις πως οι Ιαπωνες πινουν και μαγικο φιλτρο που τους κανει 10 φορες εξυπνοτερους...
Japan Flag παληκαρε μου δεν σε κατηγορησα για κατι ,γενικα σχολιασα γενικα ανεφερα ενα παραδειγμα
Ναι ειναι εταιρειαρα η mazda θα αγοραζα και το 3 και σε ντιζελ παρακαλω ,απλα στην σημερον εποχη δεν ειναι να βαζουμε λαδια δεν μας παιρνει και αν δεν κανω λαθος το περιστροφικο μπορει να κολησει