Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Υπό αμφισβήτηση οι κυψέλες υδρογόνου από πολλές εταιρείες

2.263 Επισκέψεις στο άρθρο (12/3/2021)

Πολλές ευρωπαϊκές εταιρείες κατασκευής αυτοκινήτων δεν πιστεύουν ότι αξίζει να επενδύσουν πάνω στις κυψέλες υδρογόνου, την στιγμή που άλλες, όπως η Τοyota και η Hyundai συνεχίζουν να εμπιστεύονται την τεχνολογία αυτή.


Απρόθυμοι να επενδύσουν πάνω στις κυψέλες υδρογόνου είναι πολλοί κατασκευαστές αυτοκινήτων, σύμφωνα με δημοσίευμα του Financial Times. H Ευρωπαϊκή Ένωση θέλει να εκμηδενίσει το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα από το 2050 και η τεχνολογία αυτή θεωρείται βασικός πυλώνας.

Οι Financial Times αναφέρουν πως εταιρείες όπως η Volkswagen, o όμιλος Stellantis (Peugeot, Citroen, Opel, Fiat, Alfa Romeo), η Mercedes και η BMW δεν σκοπεύουν να επενδύσουν πάνω στις κυψέλες υδρογόνου, την ίδια στιγμή που, από την άλλη πλευρά, η Toyota και η Hyundai συνεχίζουν να πιέζουν για την ανάπτυξη της τεχνολογίας αυτής.

Ο CEO τoυ VW Group, Herbert Diess δήλωσε: «Δεν θα δούμε την τεχνολογία αυτή στα αυτοκίνητα. Δεν θα γίνει αυτό ούτε σε 10 χρόνια γιατί η φυσική πίσω από τις κυψέλες υδρογόνου δεν είναι λογική». Και ο Carlos Tavares, CEO της Stellantis, πιστεύει ότι οι εταιρείες που επενδύουν πάνω στις κυψέλες υδρογόνου, είναι αυτές που έχουν μείνει πίσω στην ανάπτυξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία.

Η Renault θεωρεί πως οι κυψέλες υδρογόνου, αν και δεν έχουν τον πρώτο λόγο στα επιβατικά, θα μπορούσαν να αποδειχθούν ευεργετικές στα επαγγελματικά. Ο υπεύθυνος της μάρκας για τα αυτοκίνητα με εναλλακτικά καύσιμα, Philippe Prevel θεωρεί ότι τα φορτηγά που θέλουν να προσφέρουν περισσότερα από 300 χιλιόμετρα αυτονομία πρέπει να γίνουν υδρογονοκίνητα, αφού τα ηλεκτρικά φορτηγά έχουν πολύ μεγάλο βάρος για να είναι αποδοτικά.
 

home pro
Citroen