Υπό αμφισβήτηση οι κυψέλες υδρογόνου από πολλές εταιρείες
2.290 Επισκέψεις στο άρθρο (12/3/2021)
Πολλές ευρωπαϊκές εταιρείες κατασκευής αυτοκινήτων δεν πιστεύουν ότι αξίζει να επενδύσουν πάνω στις κυψέλες υδρογόνου, την στιγμή που άλλες, όπως η Τοyota και η Hyundai συνεχίζουν να εμπιστεύονται την τεχνολογία αυτή.
Απρόθυμοι να επενδύσουν πάνω στις κυψέλες υδρογόνου είναι πολλοί κατασκευαστές αυτοκινήτων, σύμφωνα με δημοσίευμα του Financial Times. H Ευρωπαϊκή Ένωση θέλει να εκμηδενίσει το περιβαλλοντικό της αποτύπωμα από το 2050 και η τεχνολογία αυτή θεωρείται βασικός πυλώνας.
Οι Financial Times αναφέρουν πως εταιρείες όπως η Volkswagen, o όμιλος Stellantis (Peugeot, Citroen, Opel, Fiat, Alfa Romeo), η Mercedes και η BMW δεν σκοπεύουν να επενδύσουν πάνω στις κυψέλες υδρογόνου, την ίδια στιγμή που, από την άλλη πλευρά, η Toyota και η Hyundai συνεχίζουν να πιέζουν για την ανάπτυξη της τεχνολογίας αυτής.
Ο CEO τoυ VW Group, Herbert Diess δήλωσε: «Δεν θα δούμε την τεχνολογία αυτή στα αυτοκίνητα. Δεν θα γίνει αυτό ούτε σε 10 χρόνια γιατί η φυσική πίσω από τις κυψέλες υδρογόνου δεν είναι λογική». Και ο Carlos Tavares, CEO της Stellantis, πιστεύει ότι οι εταιρείες που επενδύουν πάνω στις κυψέλες υδρογόνου, είναι αυτές που έχουν μείνει πίσω στην ανάπτυξη ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία.
Η Renault θεωρεί πως οι κυψέλες υδρογόνου, αν και δεν έχουν τον πρώτο λόγο στα επιβατικά, θα μπορούσαν να αποδειχθούν ευεργετικές στα επαγγελματικά. Ο υπεύθυνος της μάρκας για τα αυτοκίνητα με εναλλακτικά καύσιμα, Philippe Prevel θεωρεί ότι τα φορτηγά που θέλουν να προσφέρουν περισσότερα από 300 χιλιόμετρα αυτονομία πρέπει να γίνουν υδρογονοκίνητα, αφού τα ηλεκτρικά φορτηγά έχουν πολύ μεγάλο βάρος για να είναι αποδοτικά.
Κάποιοι Ευρωπαίοι (πολιτικοί, οικονομημένοι κλπ με ευκολίες και ανέσεις), νομίζουν ότι όλοι στο σπίτι τους έχουν μια κλειστή θέση στάθμευσης όπου θα παρκάρουν το ηλεκτροκίνητο και θα το φορτίσουν. Εμένα και να μου το χαρίσουν το ηλεκτρικό δεν θα το πάρω, εκτός κι αν μου επιτραπεί να βγάζω στο δρόμο καμιά μπαλαντέζα 300 και πλέον μέτρα.
Επειδη ολοι ξεμεινατε τελευταίοι στη κούρσα των εναλλακτικών καυσίμων σας φταίνε οι πρωτοπόροι... ceo που πληρώνονται να τα δείχνουν ολα ρόδινα στους μετόχους
...δεν υποστηρίζω toyota και hyundai... όμως εσείς εκεί στην vw επειδή μείνατε πίσω στα της ηλεκτροκίνησης και πληρώνει ο Γερμανικός λαός την vw οπότε με τόσα χρέη, δάνεια, κ.τ.λ. που βάλατε ολόκληρη την εταιρεία ώστε να ανταγωνιστείται την Αμερική(tesla...) "μήπως" να μην λέτε πολλά και βαριά; Εσείς εκεί στην stellantis μήπως να κάνετε ότι και η tesla, αντί να το παίζεται 'πρωτοπόροι δίχως πρωτοπορία'; Για την bmw, εύκολο ή δύσκολο το να αντιγράφεις τελικα; Όσο για την mercedes περιμένω να δω να αποδίδει η στρατηγική της για να πω περισσότερα...
Κάποιοι Ευρωπαίοι (πολιτικοί, οικονομημένοι κλπ με ευκολίες και ανέσεις), νομίζουν ότι όλοι στο σπίτι τους έχουν μια κλειστή θέση στάθμευσης όπου θα παρκάρουν το ηλεκτροκίνητο και θα το φορτίσουν. Εμένα και να μου το χαρίσουν το ηλεκτρικό δεν θα το πάρω, εκτός κι αν μου επιτραπεί να βγάζω στο δρόμο καμιά μπαλαντέζα 300 και πλέον μέτρα.
Οι ίδιοι αμφισβητούν και τα υβριδικά. Μάλλον πάλι θα τρέχουν...
Επειδη ολοι ξεμεινατε τελευταίοι στη κούρσα των εναλλακτικών καυσίμων σας φταίνε οι πρωτοπόροι... ceo που πληρώνονται να τα δείχνουν ολα ρόδινα στους μετόχους
...δεν υποστηρίζω toyota και hyundai... όμως εσείς εκεί στην vw επειδή μείνατε πίσω στα της ηλεκτροκίνησης και πληρώνει ο Γερμανικός λαός την vw οπότε με τόσα χρέη, δάνεια, κ.τ.λ. που βάλατε ολόκληρη την εταιρεία ώστε να ανταγωνιστείται την Αμερική(tesla...) "μήπως" να μην λέτε πολλά και βαριά; Εσείς εκεί στην stellantis μήπως να κάνετε ότι και η tesla, αντί να το παίζεται 'πρωτοπόροι δίχως πρωτοπορία'; Για την bmw, εύκολο ή δύσκολο το να αντιγράφεις τελικα; Όσο για την mercedes περιμένω να δω να αποδίδει η στρατηγική της για να πω περισσότερα...