Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο εισαγωγής είχε 197.000 χιλιόμετρα και πλήρωσε φόρο 460 ευρώ. Αν το ίδιο αυτοκίνητο είχε για παράδειγμα 50.000 χιλιόμετρα, ο φόρος που του αναλογούσε θα ξεπερνούσε τα 4.000 ευρώ.
Ζήτα το χαρτί εκτελωνισμού!
44.860 Επισκέψεις στο άρθρο (7/12/2015)
Στο χαρτί εκτελωνισμού ενός μεταχειρισμένου εισαγωγής, μπορείτε να δείτε τα χιλιόμετρα όταν είχε εισαχθεί στη χώρα μας. Δε γυρίζουν τα χιλιόμετρα πριν τον εκτελωνισμό, αφού θα πληρώσουν 3-8 χιλιάδες παραπάνω τελωνείο.
Κυρίως όμως αναγράφει τα χιλιόμετρα που είχε το αυτοκίνητο όταν ήρθε στην Ελλάδα!
Και εάν πολλοί από εσάς πιστεύουν ότι η «μαϊμουδιά» μπορεί να γίνει πριν εισαχθεί στη χώρα μας, τότε θα πρέπει να γνωρίζετε ότι αν γυρίσεις τα χιλιόμετρα πριν το τελωνείο, θα πληρώσεις 3-8 χιλιάδες παραπάνω. Οπότε, μετά από όλα αυτά, εάν θέλετε να αγοράσετε ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο που έχει εισαχθεί από το εξωτερικό, θα πρέπει να ζητήσετε οπωσδήποτε το χαρτί εκτελωνισμού του.
Ακόμα και αν έχει χαθεί, μπορείτε μαζί με τον ιδιοκτήτη ή τον έμπορο του μεταχειρισμένου να μεταβείτε στο τελωνείο και να ζητήσετε να σας εκτυπώσουν το χαρτί εκτελωνισμού του αυτοκινήτου, ώστε να τσεκάρετε πόσα ήταν τα χιλιόμετρα του όταν είχε εισαχθεί στη χώρα μας.
Δεν ισχύει επίσης στην πράξη, το «είχε λίγα χιλιόμετρα το αυτοκίνητο, αλλά του προσθέσαμε 100-150 χιλιάδες, πριν έρθει στην Ελλάδα για να πληρώσουμε λιγότερο τελωνείο και να το πάρεις εσύ φθηνότερα». Αυτό δεν το κάνει κανένας γιατί είναι λαθρεμπορία και πάνε «μέσα» όλοι όσοι εμπλέκονται, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό.
Είναι απλό τελικά. Αν δεν αγοράσεις κατευθείαν από κάποιο ιδιώτη, ζήτα την προηγούμενη άδεια και αν το αυτοκίνητο έχει εισαχθεί από το εξωτερικό, ζήτα το χαρτί εκτελωνισμού.
Πείτε μας όμως και εσείς την εμπειρία σας με μεταχειρισμένα εισαγωγής.
Αγαπητό autotriti, ξέρετε πόσο σας υπολήπτομαι, ΟΜΩΣ μέσα σε εισαγωγικά δεν είναι πάντα ακριβώς έτσι όπως τα λέτε και αυτό γιατί ΕΛΛΑΔΑ ΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ, ΑΛΛΟ ΤΟ ΙΔΕΑΤΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΤΟ ΙΔΕΩΔΕΣ. Αρκετοί όταν φέρνουν οχήματα από το εξωτερικό, ΑΝΕΒΑΖΟΥΝ τα χιλιόμετρα για να πληρώσουν λιγότερα, όπως επίσης ΞΗΛΩΝΟΥΝ πράγματα από το όχημα για να φαίνεται ότι είναι γυμνό από εξτρά.Παράδειγμα βγάζουν τις μεγαλύτερες ζάντες και του βάζουν άλλες μικρότερες όπως επίσης βγάζουν σπόϊλερ, αεροτομές και τα τοποθετούν μέσα στο όχημα ως ανταλλακτικά του οχήματος, για να μην μιλήσω για το φέρνω ίδιο όχημα με αυτό που έχω στην Ελλάδα, ΩΣ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ, ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΑΚΕΛΟ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΧΤΥΠΑΝ ΤΑ ΝΟΥΜΕΡΑ ΤΟΥ, ΤΟΠΟΘΕΤΟΥΝ ΤΙΣ ΠΙΝΑΚΙΔΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΧΗΜΑ ΕΠΑΝΩ ΤΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ.ΔΕΝ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ, ΟΥΤΕ ΤΟ ΕΙΧΑ ΟΝΕΙΡΟ ΖΩΗΣ. Για να μην πούμε πλέον πως στα ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΚΤΕΟ ΠΕΡΝΑΝΕ ΟΛΑ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ, ΑΛΛΑ ΠΡΙΝ ΟΣΟΙ ΕΡΓΑΖΟΝΤΑΝ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ ΒΡΙΖΑΝ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ.-ΕΛΕΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΡΟΥΘΟΚΑΜΗΛΙΣΜΟ, ΑΣ ΜΗΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΘΕΡΟΒΑΜΩΝΕΣ. Να πούμε για τις ξενικές πινακίδες έχοντας νόμιμη εταιρεία με τζίρο 200 ευρώ το χρόνο και ένα παλιόσπιτο νοικιασμένο με 80 ευρώ το μήνα, δίχως να έχουμε άλλη υπηκοότητα. Βέβαια η αλήθεια έχει πολλές παραμέτρους, είναι προσωπικό και υποκειμενικό το πως θέλουμε να την δούμε, ΟΜΩΣ ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΠΑΠΑΝΤΖΕΣ ΓΙΑ ΦΤΗΝΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ. Ξέρω δεν πρέπει να αγγίζουμε θέματα ταμπού, ενοχλούν και κόβουν χρήματα.-
Δεν συμφωνω με το θεμα.Στο δικο μου ιχ γυριστηκαν τα χλμ πριν τον εκτελωνισμο εδω η εξω αφου αν δεν δηλωσουν την αφιξη στην Ελλαδα μπορουν να κανουν οποια παρεμβαση θελουν. Astra h 1.7 /2004 και εγω το πηρα με το πιστοποιητικο εξωτερικου 140.000χλμ.Με το χαρτι εκτελωνισμου στα ιδια και κτεο ιδια.Στο τελωνειο οι εμποροι πανε μονο τα χαρτια οποτε δεν υπαρχει θεμα με ζαντες,δερματα κλπ. Το ποσο που πληρωσα ηταν 1000 με την αμοιβη του εκτελωνιστη. Euro4 ειναι.Ποιος μιλησε για 3000 η παραπανω ποσα; Για να πληρωσει καποιος (με τις χρεωσεις ως 10/2015) 3000€ και ανω πρεπει να ειναι μεγαλο ιχ και euro2 περιπου 2000 μοντελο.
Ορισμένοι την έχουν πατήσει από τους εκτελωνισμούς. Βρέθηκαν να οφείλουν καθώς αγόρασαν αυτοκίνητα τα οποία είχαν εκτελωνιστεί σαν ανταλλακτικά.
Με ποια αιτιολογία πληρώνει περισσότερα τέλη εκτελωνισμού ένα αυτοκίνητο που έχει περισσότερα χιλιόμετρα στο οδόμετρο; Μπορείτε να γίνετε λίγο πιο αναλυτικοί;
Den υπαρχει δικαιολογια,ειναι νομος.Οσα πιο πολλα χιλιομετρα εχει ενα εισαγομενο αμαξι τοσο λιγοτερο πληρωνει στο τελωνειο.Αναλογικα.οποτε ολα στα χαρτια ειναι...
Και αν κάνεις μια αναφορά στις τελωνειακές αρχές αφού αγοράσεις το μεταχειρισμένο σου με τα "λίγα χιλιόμετρα" από τον μαντρά, τί γίνεται;
Καλησπέρα σας! Θα ήθελα να ρωτήσω από ποια υπηρεσία ακριβώς θα μπορούσα να ζητήσω το χαρτί εκτελωνισμου του εισαγομενου αυτοκινήτου μου?
- Με νόμο που ίσχυσε από το 2012, όσο περισσότερα χλμ. έχει ένα όχημα που εισάγεται από το εξωτερικό, τόσο μεγαλύτερη η απομείωση της αξίας του και συνακόλουθα τόσο λιγότερα τα τέλη εκτελωνισμού του οχήματος. - Άλλα δύο κριτήρια που επιδρούν στο κόστος εκτελωνισμού του οχήματος είναι η παλαιότητά του και η κλάση ρύπων του (Euro 4, 5 ή 6 κ.ο.κ). - Τελευταίο κριτήριο για τον υπολογισμό του κόστους της διαδικασίας ταξινόμησης στην Ελλάδα οχήματος από χώρα της Ε.Ε. είναι λιανική προ φόρων αξία του οχήματος αξιολογούμενου του εξοπλισμού του. Συνεπώς : 1. Τα χιλιόμετρα τα ΑΝΕΒΑΖΟΥΝ (ιδιώτες και επαγγελματίες) που εισάγουν ένα καλομεταχειρισμένο όχημα με λίγα χλμ. στην Ελλάδα, πριν τον εκτελωνισμό για να πληρώσουν λιγότερα τέλη. Στη συνέχεια τα ξανακατεβάζουν και περνούν ΚΤΕΟ. Αυτό δεν συμβαίνει πάντοτε όμως. Υπάρχουν αυτοκίνητα που πράγματι έρχονται με πολλά χιλιόμετρα σε άθλια κατάσταση και είναι πολλά. Εκεί υπάρχει απάτη. Πιο ασφαλές κριτήριο από την φυσική/αυτούσια εξέταση του οχήματος (πάντα υπάρχουν τα σημάδια χρήσης που μπορεί να εντοπίσει και ένας όχι τόσο ειδικός) και τον μηχανικό του έλεγχο (πηγαίνουμε σε εξειδικευμένο συνεργείο και ελέγχουμε) δεν υπάρχει. Το να λέμε όμως ότι ΟΛΑ τα αυτοκίνητα που έρχονται απ' έξω έχουν κατεβασμένα χλμ. με βάζει σε υποψίες τι σκοπιμότητες εξυπηρετεί... 2. Όλοι όσοι εισάγουν μεταχειρισμένο προσπαθούν να ΑΠΟΚΡΥΨΟΥΝ το επίπεδο εξοπλισμού. Τα αυτοκίνητα του εξωτερικού (Γαλλίας, Ιταλίας, Γερμανίας) έχουν κατά κανόνα πλούσιο εξοπλισμό, οπότε εδώ παίζουν το ρόλο τους οι επίσημοι αντιπρόσωποι των εταιριών στην Ελλάδα, που χορηγούν βεβαιώσεις ΕΠ' ΑΜΟΙΒΗ για το επίπεδο του εξοπλισμού στην Ελλάδα. 3. Οι εισαγωγείς και οι επίσημοι αντιπρόσωποι ΧΑΝΟΥΝ ΛΕΦΤΑ από την παράλληλη εισαγωγή που πραγματοποιούν ιδιώτες και έμποροι τα τελευταία χρόνια και διαδίδουν φήμες ότι ΟΛΑ τα εισαγόμενα είναι εξαθλιωμένα οχήματα για να τα απαξιώσουν, πείθοντας τελικά τους πιο φοβισμένους... 4. Είναι σαφές και σίγουρο ότι η αγορά στην Ελλάδα μεταχειρισμένου από το εξωτερικό πρέπει να γίνεται με σοβαρές επιφυλάξεις. Μεγάλο μέρος των εμπόρων πράγματι εξαπατούν. Ρίξτε μία ματιά στις τιμές του ίδιου μεταχειρισμένου σε site του εξωτερικού και εάν δεν σας βγαίνουν τα νούμερα τότε "βρώμα η δουλειά"..
Αιθερας με αι οχι με ε πητερ παν