Η νέα Aston Martin DBX707 τροφοδοτείται από έναν twin-turbo V8 κινητήρα από την AMG που αποδίδει 707 άλογα και της χαρίζει αυτόματα τον τίτλο του πιο ισχυρού SUV παραγωγής στον κόσμο.
Στην επίσημη παρουσίαση του DBX707, της πιο ισχυρής έκδοσης του SUV μοντέλου της, προχώρησε η Aston Martin. Το αυτοκίνητο αυτό είναι η κορωνίδα της DBX γκάμας και αποτελεί το πιο ισχυρό πολυτελές SUV στον κόσμο, ξεπερνώντας τις Lamborghini Urus και Bentley Bentayga Speed.
Αποδίδει 707 άλογα, κάνει το 0-100χλμ./ώρα σε 3,2 δλ.
Περνάμε λοιπόν ευθύς αμέσως στο κινητήριο σύνολο της DBX707, το οποίο αποτελείται από έναν V8 twin-turbo κινητήρα 4,0 λίτρων από την AMG, με τους Βρετανούς μηχανικούς να καταφέρνουν να αυξήσουν την ισχύ του στα 707 άλογα και τα 900 Nm ροπής, Η ισχύ των 707 ίππων κάνουν την DBX707 πιο ισχυρή από την Urus των 650 ίππων και την Bentayga των 635 αλόγων, τουλάχιστον μέχρι να φτάσουν οι Plug-in υβριδικές εκδόσεις των δύο προαναφερθέντων μοντέλων.
Η ισχύς μεταδίδεται μέσω ενός νέου 9τάχυτου αυτόματου κιβωτίου και ενός αναβαθμισμένου διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης και στους τέσσερις τροχούς. Η Aston Martin ανακοινώνει πως το 0-100χλμ./ώρα πετυχαίνεται σε 3,2 δευτερόλεπτα την ώρα και πως η μέγιστη τελική ταχύτητα φτάνει τα 310 χλμ./ώρα. Σε σχέση με τις άλλες εκδόσεις της DBX, η έκδοση αυτή εξοπλίζεται με νέα αερανάρτηση και ελατήρια αλλά και πιο ισχυρά φρένα με carbon-κεραμικούς δίσκους 420 χιλιοστών μπροστά και 390 χιλιοστών πίσω με εξαπίστονες δαγκάνες.
Με στάνταρ 22άρες ζάντες και ακραίο bodykit
Η DBX707 ξεχωρίζει σε σχέση με τις πιο απλές εκδόσεις χάρη στο νέο bodykit που ετοίμασε για αυτήν η Aston Martin, το οποίο περιλαμβάνει μεγαλύτερη γρίλια, πιο σπορ διαχύτη και τεράστιους αεραγωγούς μπροστά για να γίνει το αυτοκίνητο πιο αεροδυναμικό και να ψύχεται καλύτερα το V8 μοτέρ. Οι ζάντες είναι 22 ιντσών (προαιρετικά 23 ιντσών), ενώ πίσω η DBX707 παίρνει έναν διαχύτη εμπνευσμένο από την Formula1, μεγαλύτερες απολήξεις για το σύστημα εξάτμισης και πολλά ακόμη αεροδυναμικά βοηθήματα.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Πολυτελής και σπορτίφ η καμπίνα
Οι αλλαγές είναι μικρότερης έκτασης στο εσωτερικό που παραμένει πολυτελές και σπορτίφ. Η κεντρική κονσόλα έχει νέα σχεδίαση στο κάτω μέρος, υπάρχουν μπουτόν για να μπορεί εύκολα ο οδηγός να επιλέξει το οδηγικό mode που επιθυμεί, ενώ στάνταρ προσφέρονται στα Sport καθίσματα με 16 επιλογές προσαρμογής.
Οι παραδόσεις θα αρχίσουν στο δεύτερο εξάμηνο του 2022.
Δεν θες να το δεις πίσω σου!
- Το V8 twin-turbo μοτέρ των 4,0 λίτρων αποδίδει 707 άλογα
- Κάνει το 0-100χλμ./ώρα σε 3,2 δλ., 310χλμ./ώρα η τελική
- Με στάνταρ 22άρες ζάντες και ακραίο bodykit
Αντίπαλοί του η Lamborghini Urus και η Bentley Bentayga Speed. Εσύ ποιο θα έπαιρνες;