Φίλε TC φαντάζομαι θα έχεις παρατηρήσει ότι σε κάθε τεστ νέου μοντέλου οι δημοσιογράφοι όχι μόνο εδώ αλλά παντού αναφέρουν το Focus, και το κάνουν αυτό όχι επειδή έχουν κάποιο κόλλημα με το Focus αλλά επειδή αυτή τη στιγμή είναι το καλύτερο στη κατηγορία του! Αναφέρεσαι σε κατανάλωση, ένας αντικειμενικος αγοραστής θα εξέταζε την κατανάλωση σε σχέση με την απόδοση και εκεί το Focus είναι κορυφή! Λες για τον χώρο αποσκευών, φαντάζομαι θα έχεις δει το τεστ χωρητικότητας όπου το Focus τελικά έχει πιο μεγάλο χώρο απο το Golf ενώ στα χαρτιά συμβαίνει το αντίθετο! Όσο για το θέμα αξιοπιστίας δεν θα βγάλεις ποτέ άκρη γιατί σε κάθε χώρα βγαίνουν αξιόπιστα διαφορετικά μοντέλα και μάρκες και λόγω ηλικίας και εμπειρίας έχω να σου πω ότι η αξιοπιστία σε ένα αμάξι έχει να κάνει με τον τρόπο που οδηγεί και συμπεριφέρεται ο ίδιος ο ιδιοκτήτης κυρίως, σίγουρα υπάρχουν όμως ζημιαρικες μάρκες αλλά δεν είναι η Ford μέσα σε αυτές! Αναφέρεσαι επίσης στο carwow... Αλήθεια τώρα, το παίρνεις στα σοβαρά.... Όπως βλέπεις λοιπόν ο κουμπάρος σου έκανε την καλύτερη επιλογή! Πες του εκ μέρους μου συγχαρητήρια και καλοτάξιδο!
Φίλε TC το Focus έτσι κι αλλιώς "νικάει" αφού είναι το καλύτερο και πιο ολοκληρωμένο αμάξι αυτή τη στιγμή στην κατηγορία του! Αν εσύ δεν μπορείς να το δεχτείς τότε εσύ κουράζεσαι απο μόνος σου! Εκτός ότι το αναφέρουν όλα τα έγκυρα περιοδικά μπορείς να το διαπιστώσεις και μόνος σου αν είσαι αντικειμενικος και κάνεις ένα test drive όλα τα κορυφαία της κατηγορίας! Απο κει και πέρα αν κάποιος ψάχνει συγκεκριμένα πράγματα απο ενα αμάξι και δεν τον ενδιαφέρει συνολικά να είναι καλύτερο αλλά μόνο ειδικά, τότε επιλέγει αναλόγως! (φιλικά και συγνώμη που απάντησα εγώ ενώ απευθύνεσαι σε άλλων)
Προφανώς σωτηρία ΔΕΝ υπάρχει όσο ο καθένας διαβάζει ό,τι εκείνος νομίζει και όχι οτι έχει πραγματικά γραφτεί. Εγώ δεν έγραψα για 'ποιότητα' αλλά για 'αξιοπιστία' (και είναι γνωστή η θέση μου ότι οποιοδήποτε ευρωπαικό είναι πιο 'ποιοτικό' σε υλικά από οποιοδήποτε ιαπωνικορεάτικο, αλλά και εκεί ορισμένοι γκρίνιαζαν, αποφασίστε...). Το ότι η Skoda είναι (λίγο) πιο αξιόπιστη από το υπόλοιπο Group δεν σημαίνει οτι είναι αξιόπιστη, αν καταλαβαίνουμε ελληνικά, εξάλλου αυτό φαίνεται και στη σχετική μελέτη του autotriti όπου είναι λίγο καλύτερη από το υπόλοιπο group αλλά σε κάθε περίπτωση λίγο πάνω από το μέσο όρο (και θα χειροτερεύει όσο βάζει αυτοματα κιβώτια και ηλεκτρονικά καλούδια)... αποδέχομαι κάποιος να γουστάρει μια μάρκα, αλλά όταν γίνεται παραλογισμός πρέπει να το κοιτάξει... σε κάθε περίπτωση εάν υπάρχει ΕΝΑΣ που θεωρεί τη Skoda πιο αξιόπιστη από τη Hyundai, τι να πω, πάσο... Οσο για πιο αξεσουάρ ο καθένας θεωρεί 'χρήσιμο' προφανώς είναι προσωπικό ζήτημα - πάντως για εμένα το δερμάτινο σαλόνι σε μια ζεστή χώρα όπως η Ελλάδα δεν είναι σκόπιμο, εκτός εάν μιλάμε για πολύ πολύ υψηλή ποιότητα, που δεν ισχύει εδώ... και ένα πλήρες δερμάτινο σαλόνι δεν κοστίζει +400 ευρώ αλλά περισσότερα... (για να ξέρουμε για τι μιλάμε...)
H Skoda δεν είναι πλέον 'φθηνή', αυτό είναι προφανές. Σχεδιαστικά προσπαθεί να διαφοροποιηθεί (έξυπνο) αλλά σε επίπεδο υλικών κλπ είναι εμφανές ότι η 'μαμά' VW κρατάει τα καλύτερα για τα δικά της 'παιδιά'. Θεωρείται (σχετικά) αξιόπιστη αλλά αυτό δεν έχει λογική μιας και μηχανικά μέρη έχει τα ίδια με τη μαμά, πιθανώς η εντύπωαησ αυτή οφείλεται στα λιγότερα ηλεκτρονικά καλούδια τα οποία ως λιγότερα χαλάνε σπανιότερα. Νομίζω οτι πλέον εάν καποιος θέλει κάτι πρωτίστως αξιόπιστο θα πάει προς Hyundai και μην ξεχνάμε οτι στα ίδια χρήματα παίρνεις 'πραγματικό μεσαίο', πχ Focus ή 308... Προσωπικά με ενοχλούν κάποιες εσκεμμένες επιλογές, πχ ο νορμάλ πίνακας οργάνων είναι απλά παληομοδίτικος έως άσχημος και έτσι σε αναγκάζει έμμεσα να πάς σε ηλεκτρονικό πίνακα βάζοντας το χέρι στην τσέπη - όχι πολύ, αλλά το βάζεις...
Φίλε Νίκο δεν χρειάζεται να ζητάς συγγνώμη. Το σχόλιο προς τον ΥS το έκανα γιατί σε κάθε παρουσίαση αυτοκινήτου κατεβαίνω να διαβάσω τα σχόλια και ενώ οι παρατηρήσεις του είναι σωστές στο τέλος πετάει και ένα '' αλλά αφού υπάρχει το Focus την πάτησε '' λες και το Focus είναι η μία αλήθεια και μοναδική. Έχω κάνει τεστ drive με τον κουμπάρο μου το Focus ο οποίος και το αγόρασε και μου άρεσε πολύ όπως και το corolla που έκανα τεστ drive μου άρεσε πολύ.Αν ήταν τόσο εμφανής η διαφορά σε όλους τους τομείς υπέρ του Focus πάω πάσο αλλά όπως λες και συ καθένας έχει συγκεκριμένες απαιτήσεις και θέλω οπότε κάθε μοντέλο έχει τον δικό του αγοραστή.Ας πούμε ποιότητα δεν έχει την καλύτερη, πορτ παγκαζ δεν έχει το καλύτερο, οικονομία δεν έχει την καλύτερη, αξιοπιστία δεν έχει την καλύτερη.Εχει αλλά καλά, χώρους επιβατών, επιδόσεις, οδική συμπεριφορά.Οποτε όπως είπα η μία αλήθεια δεν υπάρχει. Ενδεικτικά στο carwow έχει λάβει 9/10 το corolla όπως και το Focus. Αλλά θυμίζω η μία αλήθεια δεν υπάρχει,οπότε κουράζει κάθε φορά να '' κερδαει'' το Focus. Ο καθένας έχει μυαλό και κρίνει αν του κάνει το αυτοκίνητο που παρουσιάζεται για τις ανάγκες που έχει.
Φίλε YS να σου υπενθυμίσω ότι το αγαπημένο σου Focus δεν είναι Ευρωπαϊκό ούτε έχει την ποιότητα των Ευρωπαϊκών. Όπως λες καταλαβαίνω ότι γουστάρεις την Ford και προσωπικά μου είναι και εμένα ιδιαίτερα αγαπητή αλλά να κάνεις στα σχόλια σου γενικά εύστοχες παρατηρήσεις και στο τέλος να '' νικάει '' το focus είναι κουραστικό. Φιλικά.
Φίλε TC αυτό το τελευταίο θα πω και ο καθένας μπορεί να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα! Λες ότι παίρνεις στα σοβαρά το carwow λόγω του ότι έχει 2300000 συνδρομητές... Οκ, το top gear του bbc έχει 3900000 συνδρομητές και έχει δώσει 9/10 για το Focus και 6/10 για το νέο corolla! Επίσης εκτός από το carwow το corolla βαθμολογείτε λίγο πιο κάτω απο τα περισσότερα site! Το carwow το παρακολουθώ και έχω κάνει Like πολλές φορές όχι επειδή είναι σωστό στις δοκιμές του αλλά επειδή με διασκεδάζει! Όσο για το τι θα αγόραζε ο καθένας... Νομίζω ότι πρώτος εγώ μίλησα για αυτούς που ψάχνουν ειδικά κάποιο προσόν σε ένα αμάξι, οπότε δεν χρειαζόταν να κάνεις ξανά ανάλυση για το πιο έχει μεγάλο χώρο αποσκευών, αξιοπιστία (τέλος πάντων) κτλ. Ο σκοπός όμως δεν είναι αυτός, γιατί τότε δεν θα χρειαζομασταν τον ειδικό τύπο... Ο σκοπός είναι για το πιο είναι συνολικά καλυτερο και προφανώς απο αυτα που γράφεις σε ενοχλεί που είναι το Ford focus! Σε κουράζει όπως λες να το ακούς συνέχεια! Έτσι είναι όμως αυτά, σε λίγο που θα βγει το νέο Golf ίσως να "νικήσει" το Focus οπότε θα ακούμε συνέχεια για το Golf (αναφέρω το Golf ενδεικτικά και μόνο. Για να μην παρεξηγηθώ) οπότε θα πρέπει να τα δεις τα πράγματα λίγο διαφορετικά γιατί θα κουράζεσαι συνέχεια! Στο εξήγησα απο το πρώτο σχόλιο μου αλλά δεν με έπιασες οπότε κουράσαμε όπως λες!!
Για το διάλογο, σε όλες τις έρευνες αξιοπιστίας η skoda είναι στις πρώτες θέσεις (jd power) και σαφώς-σαφέστατα έγραψα για την αξιοπιστία της σε σχέση με τα μοντέλα του υπόλοιπου ομίλου, ΟΧΙ με της hyundai (για να ξέρει ο καθένας τι διαβάζει φίλτατε YS). Στο ότι έγραψα για επιλογή δερμάτινου σαλονιού, δε σημαίνει ότι κοστίζει 400 ευρώ ένα σαλόνι, αλλά να "επενδύσει" αυτό το ποσό για την επιλογή του. Και όσο και αν "λόγω καλοκαιριού" ακούγεται κάπως, πραγματικά, μια που δεν έπεσα από τον ουρανό και "ξέρω πολύ καλά γιατί-και τι γράφω", το δερμάτινο σαλόνι είναι σαφώς προτιμότερο από ένα "βελουτέ-υφασμάτινο" κλπ και σαφώς πιο πρακτικό σε αντοχή σε χρόνο και βρωμιά. Η ψηφιακή οθόνη δλδ τι προσφέρει πέρα από hi tech εικόνα και έναν κάποιο φόβο για την αξιοπιστία της (για να γίνει κατανοητό ότι δεν υπάρχει κανένα "κόλλημα" με την... μάρκα); Το scala δε το έχω δει από κοντά. To αντίστοιχο i-30 σε σύγκριση με octavia, focus, peugeot όμως, ποιοτικά είναι πίσω. Όποιος τα δει το διαπιστώνει. Μόνο φάουλ είναι πως σε αυτή την κατηγορία η hyundai και μπράβο της, έχει επιλέξει πολλαπλούς συνδέσμους στον πίσω άξονα, ενώ η skoda επιμένει σε ημιάκαμπτο.
Πραγματικά καλές οι επιδόσεις που προσφέρει ο κινητήρας, ειδικά σε χρόνους εν κινήσει, ικανοποιητικότατοι οι χώροι. Ποιοτικά η σύγκριση με τη hundai είναι άσκοπη, που προτείνει συνσχολιαστής, η skoda είναι επίπεδο ανώτερη και αυτό μπορεί να το διαπιστώσει ο οποιοσδήποτε, απλά και μόνο πηγαίνοντας από τις εκθέσεις. Η αξιοπιστία της μάλιστα, σε σχέση με τις υπόλοιπες μάρκες του ομίλου, είναι καλύτερη (κι αυτό διαπιστωμένο). Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων-γενικά-είναι χρήματα για πέταμα, προτιμότερο να τα επενδύσει κάποιος πχ για δερμάτινο σαλόνι. Και πάλι αυτή η οθόνη που πετάγεται εκεί στη μέση...
Ποιο top gear ρε συ Νίκο με τον Matt από τα φιλαράκια; Εκπομπή με 3900000 εκατομμύρια συνδρομητές αλλά από το 1977 ενώ το carwow από το 2013.Παρεξήγησες, ούτε ζορίζομαι ούτε κουράζομαι αν ο περισσότερος τύπος θεωρει το Focus καλύτερο γενικά.Όπως σου ανέφερα δεν λενε κάθε φορά στο συμπέρασμα ' την πάτησε κερδίσει το Focus όπως εσυ'. Για σένα είναι το καλύτερο και καλά κάνεις αφού το αγόρασες κιόλας από ότι καταλαβα.Αυτός είναι ο σκοπός να είναι κάποιος ευχαριστημένος με την επιλογή του και όχι να αναθεματιζει. Ούτε και εκπρόσωπος κάποιας εταιρείας είμαι. Αφού δεν θα πάρω το κορυφαίο Focus μιας και είμαι σε αναζήτηση αυτοκινήτου έχω αποδεχτεί ότι θα πάρω πιο δεύτερο οπότε κόμπλεξ δεν έχω. Αυτό με το golf με πρόλαβες, ήθελα να το γράψω αλλά βαρέθηκα.Εσυ μήπως κουραστεις η βασανίζεσαι αν το golf η κάποιο άλλο καινούριο μοντέλο βγει κατά γενική ομολογία οπως λες καλύτερο από το focus.Τεσοπαντων ανούσια αντιπαράθεση αλλά έχει ανταλλαγή επιχειρήματων και κάποιο ενδιαφερον. Καλημέρα!
Φίλε Νίκο το carwow το παίρνω στα σοβαρά και το λαμβάνω υπόψιν εγώ και άλλοι 2.300.000 εκατομμύρια συνδρομητές. Αλήθεια πιστεύεις ότι κάποιος που θέλει ένα αυτοκινητο με μεγάλο πορτ παγκαζ θα σκεφτόταν το Focus και όχι ας πούμε το scala η το kuga; Ένας που θα ήθελε ένα οικονομικό σε κατανάλωση αυτοκίνητο για να κάνει την δουλειά του θα σκεφτόταν ένα focus και όχι ένα corolla hybrid;Ένας που θα ήθελε ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο θα σκεφτόταν το Focus και όχι ένα κορεάτικο η ιαπωνικό μοντέλο. Ο συγκεκριμένος αγοραστής ας πούμε εσύ με τον ίδιο τρόπο οδήγησης και σωστής συντήρησης που θα κάνεις στο Focus σου και σε ένα kia η Hyundai η toyota ποιο πιστεύεις σε βάθος χρόνου θα έχει τις περισσότερες επισκέψεις σε συνεργείο. Όσο για τους δημοσιογράφους που λες, όταν έχουν μια πρώτη επαφή με κάποιο μοντέλο δεν ξεκινάνε τις συγκρίσεις με τα καλύτερα της κατηγορίας.Νομιζω στο συγκεκριμένο άρθρο δεν αναφέρει το Focus κάπου. Επαναλαμβάνω ότι το Focus μου αρέσει και συνεχαρηκα τον κουμπάρο μου για την επιλογή του καθώς του το είχα προτείνει γιατί ταίριαζε με τα θέλω του. Για άλλο λόγο έκανα σχόλιο στον YS αλλού το πας εσύ. Κουράσαμε!
Φίλε TC φαντάζομαι θα έχεις παρατηρήσει ότι σε κάθε τεστ νέου μοντέλου οι δημοσιογράφοι όχι μόνο εδώ αλλά παντού αναφέρουν το Focus, και το κάνουν αυτό όχι επειδή έχουν κάποιο κόλλημα με το Focus αλλά επειδή αυτή τη στιγμή είναι το καλύτερο στη κατηγορία του! Αναφέρεσαι σε κατανάλωση, ένας αντικειμενικος αγοραστής θα εξέταζε την κατανάλωση σε σχέση με την απόδοση και εκεί το Focus είναι κορυφή! Λες για τον χώρο αποσκευών, φαντάζομαι θα έχεις δει το τεστ χωρητικότητας όπου το Focus τελικά έχει πιο μεγάλο χώρο απο το Golf ενώ στα χαρτιά συμβαίνει το αντίθετο! Όσο για το θέμα αξιοπιστίας δεν θα βγάλεις ποτέ άκρη γιατί σε κάθε χώρα βγαίνουν αξιόπιστα διαφορετικά μοντέλα και μάρκες και λόγω ηλικίας και εμπειρίας έχω να σου πω ότι η αξιοπιστία σε ένα αμάξι έχει να κάνει με τον τρόπο που οδηγεί και συμπεριφέρεται ο ίδιος ο ιδιοκτήτης κυρίως, σίγουρα υπάρχουν όμως ζημιαρικες μάρκες αλλά δεν είναι η Ford μέσα σε αυτές! Αναφέρεσαι επίσης στο carwow... Αλήθεια τώρα, το παίρνεις στα σοβαρά.... Όπως βλέπεις λοιπόν ο κουμπάρος σου έκανε την καλύτερη επιλογή! Πες του εκ μέρους μου συγχαρητήρια και καλοτάξιδο!
Φίλε TC το Focus έτσι κι αλλιώς "νικάει" αφού είναι το καλύτερο και πιο ολοκληρωμένο αμάξι αυτή τη στιγμή στην κατηγορία του! Αν εσύ δεν μπορείς να το δεχτείς τότε εσύ κουράζεσαι απο μόνος σου! Εκτός ότι το αναφέρουν όλα τα έγκυρα περιοδικά μπορείς να το διαπιστώσεις και μόνος σου αν είσαι αντικειμενικος και κάνεις ένα test drive όλα τα κορυφαία της κατηγορίας! Απο κει και πέρα αν κάποιος ψάχνει συγκεκριμένα πράγματα απο ενα αμάξι και δεν τον ενδιαφέρει συνολικά να είναι καλύτερο αλλά μόνο ειδικά, τότε επιλέγει αναλόγως! (φιλικά και συγνώμη που απάντησα εγώ ενώ απευθύνεσαι σε άλλων)
Προφανώς σωτηρία ΔΕΝ υπάρχει όσο ο καθένας διαβάζει ό,τι εκείνος νομίζει και όχι οτι έχει πραγματικά γραφτεί. Εγώ δεν έγραψα για 'ποιότητα' αλλά για 'αξιοπιστία' (και είναι γνωστή η θέση μου ότι οποιοδήποτε ευρωπαικό είναι πιο 'ποιοτικό' σε υλικά από οποιοδήποτε ιαπωνικορεάτικο, αλλά και εκεί ορισμένοι γκρίνιαζαν, αποφασίστε...). Το ότι η Skoda είναι (λίγο) πιο αξιόπιστη από το υπόλοιπο Group δεν σημαίνει οτι είναι αξιόπιστη, αν καταλαβαίνουμε ελληνικά, εξάλλου αυτό φαίνεται και στη σχετική μελέτη του autotriti όπου είναι λίγο καλύτερη από το υπόλοιπο group αλλά σε κάθε περίπτωση λίγο πάνω από το μέσο όρο (και θα χειροτερεύει όσο βάζει αυτοματα κιβώτια και ηλεκτρονικά καλούδια)... αποδέχομαι κάποιος να γουστάρει μια μάρκα, αλλά όταν γίνεται παραλογισμός πρέπει να το κοιτάξει... σε κάθε περίπτωση εάν υπάρχει ΕΝΑΣ που θεωρεί τη Skoda πιο αξιόπιστη από τη Hyundai, τι να πω, πάσο... Οσο για πιο αξεσουάρ ο καθένας θεωρεί 'χρήσιμο' προφανώς είναι προσωπικό ζήτημα - πάντως για εμένα το δερμάτινο σαλόνι σε μια ζεστή χώρα όπως η Ελλάδα δεν είναι σκόπιμο, εκτός εάν μιλάμε για πολύ πολύ υψηλή ποιότητα, που δεν ισχύει εδώ... και ένα πλήρες δερμάτινο σαλόνι δεν κοστίζει +400 ευρώ αλλά περισσότερα... (για να ξέρουμε για τι μιλάμε...)
H Skoda δεν είναι πλέον 'φθηνή', αυτό είναι προφανές. Σχεδιαστικά προσπαθεί να διαφοροποιηθεί (έξυπνο) αλλά σε επίπεδο υλικών κλπ είναι εμφανές ότι η 'μαμά' VW κρατάει τα καλύτερα για τα δικά της 'παιδιά'. Θεωρείται (σχετικά) αξιόπιστη αλλά αυτό δεν έχει λογική μιας και μηχανικά μέρη έχει τα ίδια με τη μαμά, πιθανώς η εντύπωαησ αυτή οφείλεται στα λιγότερα ηλεκτρονικά καλούδια τα οποία ως λιγότερα χαλάνε σπανιότερα. Νομίζω οτι πλέον εάν καποιος θέλει κάτι πρωτίστως αξιόπιστο θα πάει προς Hyundai και μην ξεχνάμε οτι στα ίδια χρήματα παίρνεις 'πραγματικό μεσαίο', πχ Focus ή 308... Προσωπικά με ενοχλούν κάποιες εσκεμμένες επιλογές, πχ ο νορμάλ πίνακας οργάνων είναι απλά παληομοδίτικος έως άσχημος και έτσι σε αναγκάζει έμμεσα να πάς σε ηλεκτρονικό πίνακα βάζοντας το χέρι στην τσέπη - όχι πολύ, αλλά το βάζεις...
Φίλε Νίκο δεν χρειάζεται να ζητάς συγγνώμη. Το σχόλιο προς τον ΥS το έκανα γιατί σε κάθε παρουσίαση αυτοκινήτου κατεβαίνω να διαβάσω τα σχόλια και ενώ οι παρατηρήσεις του είναι σωστές στο τέλος πετάει και ένα '' αλλά αφού υπάρχει το Focus την πάτησε '' λες και το Focus είναι η μία αλήθεια και μοναδική. Έχω κάνει τεστ drive με τον κουμπάρο μου το Focus ο οποίος και το αγόρασε και μου άρεσε πολύ όπως και το corolla που έκανα τεστ drive μου άρεσε πολύ.Αν ήταν τόσο εμφανής η διαφορά σε όλους τους τομείς υπέρ του Focus πάω πάσο αλλά όπως λες και συ καθένας έχει συγκεκριμένες απαιτήσεις και θέλω οπότε κάθε μοντέλο έχει τον δικό του αγοραστή.Ας πούμε ποιότητα δεν έχει την καλύτερη, πορτ παγκαζ δεν έχει το καλύτερο, οικονομία δεν έχει την καλύτερη, αξιοπιστία δεν έχει την καλύτερη.Εχει αλλά καλά, χώρους επιβατών, επιδόσεις, οδική συμπεριφορά.Οποτε όπως είπα η μία αλήθεια δεν υπάρχει. Ενδεικτικά στο carwow έχει λάβει 9/10 το corolla όπως και το Focus. Αλλά θυμίζω η μία αλήθεια δεν υπάρχει,οπότε κουράζει κάθε φορά να '' κερδαει'' το Focus. Ο καθένας έχει μυαλό και κρίνει αν του κάνει το αυτοκίνητο που παρουσιάζεται για τις ανάγκες που έχει.
Φίλε YS να σου υπενθυμίσω ότι το αγαπημένο σου Focus δεν είναι Ευρωπαϊκό ούτε έχει την ποιότητα των Ευρωπαϊκών. Όπως λες καταλαβαίνω ότι γουστάρεις την Ford και προσωπικά μου είναι και εμένα ιδιαίτερα αγαπητή αλλά να κάνεις στα σχόλια σου γενικά εύστοχες παρατηρήσεις και στο τέλος να '' νικάει '' το focus είναι κουραστικό. Φιλικά.
Φίλε TC αυτό το τελευταίο θα πω και ο καθένας μπορεί να βγάλει τα δικά του συμπεράσματα! Λες ότι παίρνεις στα σοβαρά το carwow λόγω του ότι έχει 2300000 συνδρομητές... Οκ, το top gear του bbc έχει 3900000 συνδρομητές και έχει δώσει 9/10 για το Focus και 6/10 για το νέο corolla! Επίσης εκτός από το carwow το corolla βαθμολογείτε λίγο πιο κάτω απο τα περισσότερα site! Το carwow το παρακολουθώ και έχω κάνει Like πολλές φορές όχι επειδή είναι σωστό στις δοκιμές του αλλά επειδή με διασκεδάζει! Όσο για το τι θα αγόραζε ο καθένας... Νομίζω ότι πρώτος εγώ μίλησα για αυτούς που ψάχνουν ειδικά κάποιο προσόν σε ένα αμάξι, οπότε δεν χρειαζόταν να κάνεις ξανά ανάλυση για το πιο έχει μεγάλο χώρο αποσκευών, αξιοπιστία (τέλος πάντων) κτλ. Ο σκοπός όμως δεν είναι αυτός, γιατί τότε δεν θα χρειαζομασταν τον ειδικό τύπο... Ο σκοπός είναι για το πιο είναι συνολικά καλυτερο και προφανώς απο αυτα που γράφεις σε ενοχλεί που είναι το Ford focus! Σε κουράζει όπως λες να το ακούς συνέχεια! Έτσι είναι όμως αυτά, σε λίγο που θα βγει το νέο Golf ίσως να "νικήσει" το Focus οπότε θα ακούμε συνέχεια για το Golf (αναφέρω το Golf ενδεικτικά και μόνο. Για να μην παρεξηγηθώ) οπότε θα πρέπει να τα δεις τα πράγματα λίγο διαφορετικά γιατί θα κουράζεσαι συνέχεια! Στο εξήγησα απο το πρώτο σχόλιο μου αλλά δεν με έπιασες οπότε κουράσαμε όπως λες!!
Για το διάλογο, σε όλες τις έρευνες αξιοπιστίας η skoda είναι στις πρώτες θέσεις (jd power) και σαφώς-σαφέστατα έγραψα για την αξιοπιστία της σε σχέση με τα μοντέλα του υπόλοιπου ομίλου, ΟΧΙ με της hyundai (για να ξέρει ο καθένας τι διαβάζει φίλτατε YS). Στο ότι έγραψα για επιλογή δερμάτινου σαλονιού, δε σημαίνει ότι κοστίζει 400 ευρώ ένα σαλόνι, αλλά να "επενδύσει" αυτό το ποσό για την επιλογή του. Και όσο και αν "λόγω καλοκαιριού" ακούγεται κάπως, πραγματικά, μια που δεν έπεσα από τον ουρανό και "ξέρω πολύ καλά γιατί-και τι γράφω", το δερμάτινο σαλόνι είναι σαφώς προτιμότερο από ένα "βελουτέ-υφασμάτινο" κλπ και σαφώς πιο πρακτικό σε αντοχή σε χρόνο και βρωμιά. Η ψηφιακή οθόνη δλδ τι προσφέρει πέρα από hi tech εικόνα και έναν κάποιο φόβο για την αξιοπιστία της (για να γίνει κατανοητό ότι δεν υπάρχει κανένα "κόλλημα" με την... μάρκα); Το scala δε το έχω δει από κοντά. To αντίστοιχο i-30 σε σύγκριση με octavia, focus, peugeot όμως, ποιοτικά είναι πίσω. Όποιος τα δει το διαπιστώνει. Μόνο φάουλ είναι πως σε αυτή την κατηγορία η hyundai και μπράβο της, έχει επιλέξει πολλαπλούς συνδέσμους στον πίσω άξονα, ενώ η skoda επιμένει σε ημιάκαμπτο.
Πραγματικά καλές οι επιδόσεις που προσφέρει ο κινητήρας, ειδικά σε χρόνους εν κινήσει, ικανοποιητικότατοι οι χώροι. Ποιοτικά η σύγκριση με τη hundai είναι άσκοπη, που προτείνει συνσχολιαστής, η skoda είναι επίπεδο ανώτερη και αυτό μπορεί να το διαπιστώσει ο οποιοσδήποτε, απλά και μόνο πηγαίνοντας από τις εκθέσεις. Η αξιοπιστία της μάλιστα, σε σχέση με τις υπόλοιπες μάρκες του ομίλου, είναι καλύτερη (κι αυτό διαπιστωμένο). Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων-γενικά-είναι χρήματα για πέταμα, προτιμότερο να τα επενδύσει κάποιος πχ για δερμάτινο σαλόνι. Και πάλι αυτή η οθόνη που πετάγεται εκεί στη μέση...
Ποιο top gear ρε συ Νίκο με τον Matt από τα φιλαράκια; Εκπομπή με 3900000 εκατομμύρια συνδρομητές αλλά από το 1977 ενώ το carwow από το 2013.Παρεξήγησες, ούτε ζορίζομαι ούτε κουράζομαι αν ο περισσότερος τύπος θεωρει το Focus καλύτερο γενικά.Όπως σου ανέφερα δεν λενε κάθε φορά στο συμπέρασμα ' την πάτησε κερδίσει το Focus όπως εσυ'. Για σένα είναι το καλύτερο και καλά κάνεις αφού το αγόρασες κιόλας από ότι καταλαβα.Αυτός είναι ο σκοπός να είναι κάποιος ευχαριστημένος με την επιλογή του και όχι να αναθεματιζει. Ούτε και εκπρόσωπος κάποιας εταιρείας είμαι. Αφού δεν θα πάρω το κορυφαίο Focus μιας και είμαι σε αναζήτηση αυτοκινήτου έχω αποδεχτεί ότι θα πάρω πιο δεύτερο οπότε κόμπλεξ δεν έχω. Αυτό με το golf με πρόλαβες, ήθελα να το γράψω αλλά βαρέθηκα.Εσυ μήπως κουραστεις η βασανίζεσαι αν το golf η κάποιο άλλο καινούριο μοντέλο βγει κατά γενική ομολογία οπως λες καλύτερο από το focus.Τεσοπαντων ανούσια αντιπαράθεση αλλά έχει ανταλλαγή επιχειρήματων και κάποιο ενδιαφερον. Καλημέρα!
Φίλε Νίκο το carwow το παίρνω στα σοβαρά και το λαμβάνω υπόψιν εγώ και άλλοι 2.300.000 εκατομμύρια συνδρομητές. Αλήθεια πιστεύεις ότι κάποιος που θέλει ένα αυτοκινητο με μεγάλο πορτ παγκαζ θα σκεφτόταν το Focus και όχι ας πούμε το scala η το kuga; Ένας που θα ήθελε ένα οικονομικό σε κατανάλωση αυτοκίνητο για να κάνει την δουλειά του θα σκεφτόταν ένα focus και όχι ένα corolla hybrid;Ένας που θα ήθελε ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο θα σκεφτόταν το Focus και όχι ένα κορεάτικο η ιαπωνικό μοντέλο. Ο συγκεκριμένος αγοραστής ας πούμε εσύ με τον ίδιο τρόπο οδήγησης και σωστής συντήρησης που θα κάνεις στο Focus σου και σε ένα kia η Hyundai η toyota ποιο πιστεύεις σε βάθος χρόνου θα έχει τις περισσότερες επισκέψεις σε συνεργείο. Όσο για τους δημοσιογράφους που λες, όταν έχουν μια πρώτη επαφή με κάποιο μοντέλο δεν ξεκινάνε τις συγκρίσεις με τα καλύτερα της κατηγορίας.Νομιζω στο συγκεκριμένο άρθρο δεν αναφέρει το Focus κάπου. Επαναλαμβάνω ότι το Focus μου αρέσει και συνεχαρηκα τον κουμπάρο μου για την επιλογή του καθώς του το είχα προτείνει γιατί ταίριαζε με τα θέλω του. Για άλλο λόγο έκανα σχόλιο στον YS αλλού το πας εσύ. Κουράσαμε!