Το πάντα στιλάτο Mokka βγάζει μπριόζικο χαρακτήρα στην βενζινοκίνητη έκδοση των 130 ίππων και χάρη στο αυτόματο κιβώτιο προσφέρει έξτρα ευκολία στην καθημερινότητα.
Το Opel Mokka κυκλοφορεί σε βενζίνη, ντίζελ και ηλεκτρικό, με τις δοκιμές των δύο τελευταίων να σας τις έχουμε παρουσιάσει στο παρελθόν (διαβάστε αναλυτικά εδώ). Συνεπώς ήρθε η στιγμή να δούμε και τη δοκιμή της βενζινοκίνητης έκδοσης με τον 1.200άρη κινητήρα των 130 ίππων σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων ΕΑΤ8. Ο συγκεκριμένος συνδυασμός έρχεται από το δεύτερο εξοπλιστικό επίπεδο Pure, με κόστος από 27.850 ευρώ, ενώ η χειροκίνητη έκδοση κοστίζει από 23.150 ευρώ στο βασικό επίπεδο Edition.
Η καμπίνα του Mokka έχει ποιοτική κατασκευή και digital διάκοσμο.
Μπαίνοντας στην καμπίνα του Opel Mokka, ο διάκοσμος είναι πολύ ευχάριστος προβάλλοντας μια νεανική εικόνα. Η οθόνη αφής βρίσκεται κολλητά στον ψηφιακό πίνακα οργάνων (στάνταρ 10’’ και 12’’ αντίστοιχα στην έκδοση Pure) ως φυσική συνέχειά του. Οι λίγοι φυσικοί διακόπτες δημιουργούν ένα πιο μίνιμαλ διάκοσμο, με τη διάταξή τους (ελαφρώς στραμμένα προς τον οδηγό) να εξυπηρετεί την εργονομία. Όσον αφορά στην ποιότητα των υλικών, συνδυασμός μαλακών και σκληρών μερών, κυμαίνεται σε καλά επίπεδα, τόσο στην αφή όσο και σε συναρμογή και φινίρισμα. Τέλος, από πλευράς χώρων, το πίσω κάθισμα θα χωρέσει 2 ενήλικους με αρκετό αέρα για τα γόνατά τους, ενώ η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ φτάνει στα 350 λτ..