Στην πράξη τώρα το ηλεκτρικό σύνολο έχει δυνατές επιταχύνσεις χρησιμοποιώντας το Normal προφίλ οδήγησης (έχει και Eco, αλλά όχι Sport) και άμεση απόκριση, με την όλη ισχύ να διοχετεύεται σωστά και όχι νευρικά ή άτσαλα.
Το bZ4X διατίθεται με δύο επιλογές κινητήρων: Μία με έναν ηλεκτροκινητήρα μπροστά που αποδίδει 204 άλογα και μία με δύο ηλεκτρικά μοτέρ (από 109 ίππους έκαστο σε κάθε άξονα) για κίνηση σε όλους τους τροχούς που έχει συνδυαστική ισχύ 218 άλογα, όπως αυτή που είχαμε στη διάθεσή μας για δοκιμή. Η μεγάλη διαφορά τους είναι στην ροπή, όπου η τετρακίνητη έκδοση προσφέρει 337 Nm ροπής (266 Nm η δικίνητη). Παράλληλα, το bZ4X χρησιμοποιεί μία νέα σχεδίαση eAxle που ενσωματώνει τη μονάδα κιβωτίου/διαφορικού, τον ηλεκτροκινητήρα και τον μετατροπέα τάσης σε μία ενιαία μονάδα. Ο ελαφρύς και συμπαγής σχεδιασμός βοηθά ώστε να επιτυγχάνονται πιο κοντοί πρόβολοι και ένα χαμηλό κέντρο βάρους για το όχημα σε συνδυασμό με περισσότερους χώρους στην καμπίνα και τον χώρο φόρτωσης.
Η ταχυφόρτιση γίνεται με ταχύτητες έως και 150 kW με ελάχιστο χρόνο 30 λεπτών για να φτάσει από το 20 στο 80%, ενώ για φόρτιση σε wallbox έχει ενσωματωμένο on board charger 11 kW που χρειάζεται 6,5 ώρες για να φορτίσει πλήρως την μπαταρία από το 0%.
Πάντως, όποιο σύστημα μετάδοσης κίνησης κι αν επιλέξει κανείς, η ηλεκτρική ενέργεια αποθηκεύεται σε μια υγρόψυκτη μπαταρία χωρητικότητας 71,4 kWh. Η ταχυφόρτιση γίνεται με ταχύτητες έως και 150 kW με ελάχιστο χρόνο 30 λεπτών για να φτάσει από το 20 στο 80%, ενώ για φόρτιση σε wallbox έχει ενσωματωμένο on board charger 11 kW που χρειάζεται 6,5 ώρες για να φορτίσει πλήρως την μπαταρία από το 0%. Παρακάτω μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικότερα τεχνικά στοιχεία για την μπαταρία.
Στην πράξη τώρα το ηλεκτρικό σύνολο έχει δυνατές επιταχύνσεις χρησιμοποιώντας το Normal προφίλ οδήγησης (έχει και Eco, αλλά όχι Sport) και άμεση απόκριση, με την όλη ισχύ να διοχετεύεται σωστά και όχι νευρικά ή άτσαλα. Παρά το γεγονός πως η ωφέλιμη χωρητικότητα της μπαταρίας είναι σχετικά περιορισμένη στα 64 kWh, όπως ανακοινωνει η μάρκα, (σ.σ. το μεγάλο buffer βοηθά στην υγεία και μακροζωία της) έχει αυτονομία 410 χλμ., με το σύνολο να αποδεικνύεται αρκετά οικονομικό σε κατανάλωση ρεύματος. Εντός πόλης και με επιλογή του πιο ισχυρού επίπεδου ανάκτησης, το οποίο δεν είναι τύπου one-pedal, τα 450 χλμ. είναι εφικτά, ενώ στον αυτοκινητόδρομο, όπως έδειξαν οι μετρήσεις μας με ταχύτητα 120 χλμ./ώρα θα κάνει μέχρι 300 χλμ..