Η σχεδίαση της καμπίνας είναι αρκετά πρωτότυπη, με το ταμπλό στην ουσία να αποτελεί μια βάση πάνω στην οποία επί της ουσίας εδράζουν, χωρίς να ενσωματώνονται, τα επιμέρους μέρη.
Ανοίγοντας την μπροστινή πόρτα για να μπεις στην καμπίνα, η πρώτη εικόνα που θα αντικρίσεις, δύσκολα θα σε πείσει ότι ανήκει σε μοντέλο της Toyota. Η σχεδίαση της καμπίνας είναι αρκετά πρωτότυπη, με το ταμπλό στην ουσία να αποτελεί μια βάση πάνω στην οποία επί της ουσίας εδράζουν, χωρίς να ενσωματώνονται, τα επιμέρους μέρη. Το ταμπλό είναι αρκετά στιβαρό στην κατασκευή και ντύνεται με ένα όμορφο, μαλακό υφαντό με την απτή ποιότητα να είναι υψηλή παρά την ύπαρξη μερικών όχι και τόσο top πλαστικών.
Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός (7 ιντσών) και έχει τοποθετηθεί ψηλά ώστε το βλέμμα να πέφτει ευθεία πάνω του, χωρίς να χρειαστεί να το κατεβάσετε, αν και οδηγώντας κάποιες πληροφορίες κρύβονται, εκτός αν τοποθετήσεις το τιμόνι σχετικά χαμηλά. Σε συνδυασμό δε με την κεντρική κονσόλα δημιουργείται μια αισθητική cockpit. Σαφώς στην τελευταία ξεχωρίζει η ευρεία οθόνη 12,3 ιντσών στις καλές εκδόσεις (8άρα η στάνταρ) που φιλοξενεί το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης, προηγμένο εξοπλισμό και ευφυή συνδεσιμότητα. Τόσο η ποιότητα της οθόνης, όσο και το λογισμικό, είναι αισθητά αναβαθμισμένα σε σχέση με ό,τι έχουμε δει σε άλλα μοντέλα της Toyota, με ένα διαισθητικό σύστημα και έναν χρήσιμο αριθμό φυσικών κουμπιών από κάτω για το σύστημα κλιματισμού. Ακριβώς από κάτω βλέπουμε τα μπουτόν για το σύστημα κλιματισμού, ενώ στην κεντρική κονσόλα στεγάζεται ένας περιστροφικός ρυθμιστής για τις λειτουργίες κίνησης, κουμπιά για εναλλαγή των συστημάτων υποβοήθησης και ένα touchpad.