ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Tesla Model Y με «καπέλο» στο leasing ή το πιο ευρύχωρο Hyundai Ioniq 5 που γλιτώνεις τα μισά;

 Σχολιάστε 
42.045 Επισκέψεις στο άρθρο (23/7/2024)
Tesla Model Y με «καπέλο» στο leasing ή το πιο ευρύχωρο Hyundai Ioniq 5 που γλιτώνεις τα μισά;
16 Φωτογραφίες »

- Για το Tesla Model Y 299 PS πληρώνεις για leasing 44.000 ευρώ στην 4ετία (122% της λιανικής)
- Δηλαδή 8.000 ευρώ ΠΑΡΑΠΑΝΩ από όσο κάνει να το αγοράσεις!
- Το Hyundai Ioniq 5 με leasing κοστίζει στην 4ετία 28.000 ευρώ (60% της λιανικής)
- Δηλαδή 18.000 ευρώ ΛΙΓΟΤΕΡΑ από όσο κάνει να το αγοράσεις!
- Το Ioniq 5 κερδίζει σε ποιότητα και σε χώρους για τους επιβάτες

Πότε συμφέρει και πότε δεν συμφέρει μια προσφορά Leasing;

Εξετάσαμε 500 περίπου τιμές leasing (δες όλες τις τιμές εδώ), που έχουν ανακοινώσει όλες οι εταιρείες leasing για τα μοντέλα της ελληνικής αγοράς και είδαμε ότι το κόστος leasing στην Ελλάδα, είναι αυτήν τη στιγμή κατά μέσο όρο 88% της λιανικής τιμής. (σ.σ. κόστος leasing = τα χρήματα που θα ξοδέψουμε στην 4ετία: προκαταβολή, δόσεις και ΦΠΑ, αφού το ΦΠΑ του leasing δεν συμψηφίζεται).
 
Εμείς ψάχνουμε για μοντέλα που συμφέρουν, δηλαδή φθηνότερα από το μέσο όρο του 88%, και για μοντέλα που δεν συμφέρουν. Περισσότερο εστιάζουμε στα μοντέλα που έχουν τόσο μεγάλο κόστος leasing στην 4ετία, που αν τα αγοράσεις, πληρώνεις λιγότερα και σου μένει και το αυτοκίνητο δικό σου!

Για το Tesla Model Y 299 PS πληρώνεις για Leasing 44.000€ στην 4ετία (8.000 ευρώ παραπάνω από το να το αγοράσεις)

Μια τέτοια περίπτωση είναι και το πισωκίνητο Tesla Model Y RWD των 299 ίππων για το οποίο στην 4ετία θα χρειαστεί να πληρώσει κανείς 44.000 ευρώ για leasing, δηλαδή το 122% (!) της λιανικής τιμής του. Αυτό μεταφράζεται σε 8.000 ευρώ παραπάνω από το να αγοράσει κανείς το Model Y. Σχετικά με την έκδοση, αναφερόμαστε σε αυτή με την μπαταρία 60 KWh που υπόσχεται έως και 455 χλμ. αυτονομία κατά WLTP.
 
Αρα, η απόκτηση του Model Y με leasing για 4 χρόνια με 8.500€ προκαταβολή και δόση 756€ (610€ + 146€ ΦΠΑ) το μήνα είναι ασύμφορη. Αφού δεν συμφέρει το Tesla, τότε ποιο ηλεκτρικό συμφέρει;


Ασύμφορο το κόστος leasing για το Tesla Model Y (122% της λιανικής τιμής του), ενώ για το πιο ευρύχωρο & ποιοτικό Hyundai Ioniq 5 πληρώνουμε το 60% της τιμής λιανικής.
16 Φωτογραφίες »

Ασύμφορο το κόστος leasing για το Tesla Model Y (122% της λιανικής τιμής του), ενώ για το πιο ευρύχωρο & ποιοτικό Hyundai Ioniq 5 πληρώνουμε το 60% της τιμής λιανικής.

Το Hyundai Ioniq 5 με leasing κοστίζει στην 4ετία 28.000€ (18.000 ευρώ λιγότερα από το να το αγοράσεις, δηλαδή το 60% της λιανικής)

Από την άλλη μεριά, οι προσφορές leasing για το πιο ευρύχωρο, πισωκίνητο Hyundai Ioniq 5 με 229 ίππους το κάνουν πολύ πιο δελεαστικό για απόκτηση με leasing, βάσει της έρευνας μας, αφού το κόστος leasing στην 4ετία ορίζεται στα 28.000 ευρώ, δηλαδή το 60% της λιανικής του τιμής. Αυτό συνεπάγεται ότι ο χρήστης του αυτοκινήτου θα δώσει 18.000 ευρώ λιγότερα (!) στην 4ετία από το να αγοράσει το Ioniq 5 με την μπαταρία των 77,4 kWh, το οποίο με μια φόρτιση υπόσχεται αυτονομία 507 χλμ. (WLTP). Αυτό στην πράξη σημαίνει ότι «μετράει» το όνομα του Hyundai Ioniq 5 και η μεταπωλητική του αξία μετά από 4 χρόνια υπολογίζεται να είναι υψηλή. Σημειώστε πως αυτή η προσφορά leasing αποτελείται από προκαταβολή 9.900 ευρώ, ενώ το μίσθωμα είναι 385€ (311€ + 74€ ΦΠΑ) το μήνα. Ok, το Ioniq 5 θα κοστίσει πολύ λιγότερα χρήματα στην 4ετία, όμως, εκτός από αυτό τι το κάνει να αξίζει συγκριτικά με το Tesla Model Y;

Το Ioniq 5 κερδίζει σε ποιότητα και σε χώρους για τους επιβάτες

Σύμφωνα με τις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center σε πραγματικές συνθήκες, το Ioniq 5 προσφέρει περισσότερο χώρο για τους επιβάτες. Αναλυτικότερα, το πίσω κάθισμα του Hyundai Ioniq 5 είναι περί τα 10 εκατοστά φαρδύτερο από του Tesla Model Y, που σημαίνει ότι 3 ενήλικοι επιβάτες θα κάτσουν με περισσότερη άνεση, ενώ μεγαλύτερος είναι και ο «αέρας» για τα γόνατα και το κεφάλι τους.


Τέλος, μπαίνοντας στις καμπίνες των δύο μοντέλων και αγγίζοντας το ταμπλό και τις επενδύσεις, η ποιότητα των υλικών στην αφή και στην όψη είναι ανώτερη στο Ioniq 5, όπως επίσης και η συναρμολόγηση. Και τα δύο έχουν μίνιμαλ και ξεχωριστή σχεδίαση, ωστόσο η απουσία φυσικών κουμπιών στο Model Y και ο χειρισμός όλων των λειτουργιών από την -μία και μοναδική- οθόνη του infotaiment επηρεάζουν για πολλούς τον τομέα της πρακτικότητας, εκεί όπου το μοντέλο της Hyundai δίνει περισσότερες λύσεις όπως για παράδειγμα με τα συρόμενα και ανακλινόμενα πίσω καθίσματα.

Mercedes
Citroen