ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Περισσότεροι χώροι, πιο ασφαλής και με 4 επίπεδα εξοπλισμού

 Σχολιάστε 
58.888 Επισκέψεις στο άρθρο
Περισσότεροι χώροι, πιο ασφαλής και με 4 επίπεδα εξοπλισμού
3 Φωτογραφίες »

Σε σύγκριση με τον προκάτοχό της, η C-Class πρόσφερε σημαντικά περισσότερους εσωτερικούς χώρους, αφού όπως δήλωσε ο καθηγητής Hermann Gaus, επικεφαλής της ανάπτυξης οχημάτων εκείνη την εποχή: «Απαντήσαμε στο γεγονός ότι ο πληθυσμός της Κεντρικής Ευρώπης αυξανόταν χρόνο με το χρόνο». Η Mercedes το κατάφερε αυτό αφενός αυξάνοντας ελάχιστα τις διαστάσεις του αυτοκινήτου και αφετέρου εξοικονομώντας χώρους αλλάζοντας την διάταξη κρίσιμων μηχανικών μερών όπως ο κινητήρας, οι άξονες, το κιβώτιο ταχυτήτων και το ρεζερβουάρ, το οποίο προηγουμένως ήταν τοποθετημένο πίσω από το πίσω κάθισμα. Το νέο ρεζερβουάρ βρισκόταν πλέον κάτω από το πίσω κάθισμα, μπροστά από τον πίσω άξονα και ήταν επίσης πιο ελαφρύ. Η χωρητικότητα του πορτ-μπαγκάζ αυξήθηκε επίσης σε σύγκριση με την W 201.


Εκτός από τη βελτιωμένη ασφάλεια σε μετωπικές και οπίσθιες συγκρούσεις, οι μηχανικοί της Mercedes έδωσαν υψηλή προτεραιότητα στην προστασία των επιβατών σε πλευρικές συγκρούσεις. Το νέο πακέτο ασφαλείας ήταν μεγάλο. Περιλάμβανε ένα μονοκόμματο πλευρικό τοίχωμα που προσέφερε υψηλά επίπεδα αντοχής, ειδική σωληνοειδή κατασκευή για την ενίσχυση των θυρών, πιο στιβαρή δεύτερη κολόνα (B-pillars), πιο ανθεκτικές πλαϊνές ποδιές κ.α. Σα να μην έφταναν όλα τα παραπάνω, οι σχεδιαστές έθεσαν ως στόχο να κατασκευαστεί το αυτοκίνητο με τέτοιο τρόπο και με τα κατάλληλα υλικά, ώστε το 85% του οχήματος στο τέλος του κύκλου ζωής του να μπορεί να ανακυκλωθεί.
 
Ο βασικός εξοπλισμός της C-Class περιελάμβανε αερόσακο οδηγού, ενσωματωμένη προστασία πλευρικής πρόσκρουσης, σύστημα ABS, υδραυλικό τιμόνι, κιβώτιο ταχυτήτων πέντε ταχυτήτων και σύστημα κεντρικού κλειδώματος. Εκτός από τη λεγόμενη κλασική έκδοση, η Mercedes-Benz πρόσφερε την C-Class σε σειρές εξοπλισμού με όνομα Esprit, Elegance και Sport. Η μάρκα περιέγραφε την Esprit ως «νεανική», την Elegance ως «κομψή» και την Sport ως «δυναμικά τεχνική». Η Esprit διέθετε «χαμηλωμένη» ανάρτηση κατά 25 χλστ. και πολύχρωμο εσωτερικό. Η Elegance ξεχώριζε χάρη στην ξύλινη επένδυση στο εσωτερικό, τις εξωτερικές λωρίδες στο αμάξωμα και το χρώμιο στα χερούλια. Η Sport είχε επίσης μικρότερη απόσταση από το έδαφος κατά 25 χλστ., πιο σφικτή ανάρτηση, φαρδύτερα ελαστικά και ζάντες ελαφρού κράματος. Οι εκδόσεις Classic και Elegance αντιπροσώπευαν τα 2/3 των οχημάτων που παραδόθηκαν.
 

Σελίδα 1Ποια Mercedes λάτρεψαν οι Έλληνες & γέμισε τους δρόμους;
Σελίδα 2Περισσότεροι χώροι, πιο ασφαλής και με 4 επίπεδα εξοπλισμού
Σελίδα 3Οι 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο, ο κομπρέσορας και το turbodiesel μοτέρ
Σελίδα 4C 36 AMG: H πρώτη σύγχρονη Mercedes-AMG
Mercedes
NEXEN NBLUE 4SEASON