Η Mercedes αποκάλυψε το ηλεκτρικό πρωτότυπο Vision EQXX, το οποίο ήρθε με 1.000 χιλιόμετρα αυτονομία, κορυφαίο αεροδυναμικά σχεδιασμένο αμάξωμα και οθόνη ανάλυσης 8Κ, 47,5 ιντσών στο εσωτερικό!
Το 2022 έφτασε και μαζί του έφερε το νέο ηλεκτρικό πρωτότυπο της Mercedes, με την ονομασία Vision EQXX. Το εν λόγω αυτοκίνητο χαρακτηρίζεται ως η επιτομή της μάρκας στην απόδοση, εξοπλίζεται από πλήθος τεχνολογικών χαρακτηριστικών, ενώ η εταιρεία επισημαίνει πως το μοντέλο παραγωγής της Vision EQXX είναι επίσης καθ' οδόν!
Ένα από τα εντυπωσιακά στοιχεία της Vision EQXX είναι η αυτονομία της η οποία ορίζεται σε περισσότερα από 1.000 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση. Αυτό θα ήταν αρκετό για να πάει κάποιος από το Βερολίνο της Γερμανίας στο Παρίσι της Γαλλίας, χωρίς να χρειάζεται να φορτίσει το σεντάν. Μάλιστα η Mercedes ισχυρίζεται ότι ο μέσος οδηγός θα χρειάζεται να επαναφορτίζει το όχημα μόνο δύο φορές το μήνα!
Μπαταρία μικρότερη από 100 κιλοβατώρες
Η Mercedes δεν αποκαλύπτει την χωρητικότητα της μπαταρίας της EQXX λέει όμως πως είναι μικρότερη από 100 κιλοβατώρες. Από κει και πέρα η γερμανική μάρκα λέει πως το πακέτο μπαταρίας έχει 50% λιγότερο όγκο και είναι 30% ελαφρύτερο από αυτό στην EQS. Η μέγιστη τάση του συστήματος είναι 900 βολτ. Η μπαταρία και το πλαίσιο που τη μεταφέρει ζυγίζουν περίπου 495 κιλά.
Συνέχεια του άρθρου >>>
Ισχύς 204 ίππων
Η ισχύς προέρχεται από έναν ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει 204 ίππους. Η Mercedes υποστηρίζει ότι το σύστημα μετάδοσης κίνησης είναι τόσο αποδοτικό που το 95 τοις εκατό της ενέργειας καταλήγει στους τροχούς. Από κει και πέρα, το μοντέλο είναι εξοπλισμένο με ένα ηλιακό πάνελ με 117 κυψέλες στην οροφή το οποίο τροφοδοτήσει πολλά από τα βοηθητικά ηλεκτρικά συστήματα όπως για παράδειγμα τα φώτα, το σύστημα κλιματισμού και το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας. Παράλληλα σε ιδανικές συνθήκες μπορείς να προσφέρει έως και 25 χιλιόμετρα έξτρα αυτονομία.
Τέρμα αεροδυναμική με συντελεστή 0,18 Cd
Κορωνίδα του συμπαγούς σχεδιασμού που έχει το νέο μοντέλο αποτελεί ο συντελεστής οπισθέλκουσας, ο οποίος φτάνει μόλις τα 0,18 Cd. Το βάρος της Vision EQXX ανέρχεται σε 1.750 κιλά, ενώ οι αεροδυναμικές δυνατότητες συνεχίζουν με τον συνδυασμό αεροκουρτινών στον μπροστινό προφυλακτήρα και τα καλύμματα των τροχών, που όλα μαζί συμβάλουν στην τελική κορυφαία αυτονομία.
Οθόνη 47,5 ιντσών με ανάλυση 8Κ
Στο εσωτερικό, υπάρχει μια οθόνη μεγέθους 47,5 ιντσών η οποία εκτείνεται από τη μία άκρη του ταμπλό στην άλλη. Έχει ανάλυση 8Κ και μεταξύ άλλων φιλοξενεί ένα σύστημα πλοήγησης με τρισδιάστατα γραφικά που μπορεί να απεικονίσει μια πόλη από δορυφορική θέα σε ύψος 10 μέτρων. Η καμπίνα είναι κατασκευασμένη με βιώσιμα υλικά περιλαμβάνοντας ύφασμα που χρησιμοποιεί μεταξωτές ίνες Biosteel, δέρμα vegan που προέρχεται από μανιτάρια, δέρμα από κονιοποιημένες ίνες κάκτου και χαλιά με βάση το μπαμπού.
Ετοιμάζεται το μοντέλο παραγωγής
Μέχρι στιγμής η Mercedes δεν αποκάλυψε πότε θα παρουσιάσει το μοντέλο παραγωγής που θα είναι βασισμένο στην Vision EQXX.
Από που να αρχίσεις και που να τελειώσεις με την Mercedes Vision EQXX!
-Με 1.000+ χλμ. αυτονομία και μπαταρία μικρότερη των 100 κιλοβατωρών!
-Ισχύς 204 ίππων.
-Τέρμα αεροδυναμική με συντελεστή 0,18 Cd
-Όλο το ταμπλό οθόνη 47,5 ίντσες!
-Εσωτερικό από βιώσιμα υλικά.
Η Mercedes ισχυρίζεται ότι ο μέσος οδηγός θα χρειάζεται να επαναφορτίζει το όχημα μόνο δύο φορές το μήνα. Συμφωνείς;