ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Επίσημο: Νέο ηλεκτρικό Ford Puma Gen-E - Από 25.900 στην Ελλάδα

 Σχολιάστε 
10.670 Επισκέψεις στο άρθρο (3/12/2024)
Επίσημο: Νέο ηλεκτρικό Ford Puma Gen-E - Από 25.900 στην Ελλάδα
16 Φωτογραφίες »

- Ηλεκτρικό με 168 άλογα και αυτονομία 376 χλμ.
- Ίδιο ντιζάιν με το mild hybrid Puma, αλλά με ηλεκτρικές «πινελιές» όπως η κλειστή μάσκα
- Κόντρα στον κανόνα: Το Megabox έγινε Gigabox στο ηλεκτρικό Puma και το πορτ-μπαγκάζ χωράει 574 λτ., μεγαλύτερο από το θερμικό
- High-tech καμπίνα με δύο οθόνες: 12,8 ιντσών ψηφιακός πίνακας και 12 ιντσών infotainment
- Τιμή από 25.900 ευρώ στην Ελλάδα, πρώτες παραδόσεις τον Μάρτιο

Ηλεκτρικό Ford Puma Gen-E με 168 άλογα και αυτονομία 376 χλμ.

Το ηλεκτρικό Ford Puma είναι ένα μοντέλο που αναμέναμε την άφιξη του εδώ και αρκετό καιρό, μετά από την έντονη φημολογία που είχε αναπτυχθεί, την οποία διαδέχθηκε η εμφάνισή του σε δοκιμές εξέλιξης στους δρόμους των Αλπεων. Η στιγμή της αποκάλυψης ήρθε λίγες εβδομάδες νωρίτερα για εμάς, σε ένα σκοτεινό δωμάτιο, στο πλαίσιο της δημοσιογραφικής παρουσίασης του Ford Capri στη Μασσαλία, όπου είχαμε μια πρώτη οδηγική επαφή με το μεσαίο coupe SUV της εταιρείας. Στην πριβέ παρουσίαση αποκαλύφθηκε η ηλεκτρική version του μικρού SUV της Ford που ακούει στο όνομα Puma Gen-E (σ.σ. το Gen-E υποδηλώνει την ηλεκτρική γενιά ή όπως αναφέρεται αγγλιστί Generation Electric), ωστόσο σήμερα έγινε η άρση του σχετικού εμπάργκο και μοιραζόμαστε μαζί σας την εμπειρία μας.

Το Puma, το δημοφιλέστερο μοντέλο της Ford στην ελληνική αγορά τα τελευταία χρόνια, το οποίο έχει ήδη εξηλεκτριστεί με ένα 48V mild hybrid σύστημα, αποκτά πλέον αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Κάτω από το καπό του Puma Gen-E βρίσκεται ο ηλεκτροκινητήρας ισχύος 168 ίππων με 290 Nm ροπής που κινεί τους εμπρόσθιους τροχούς. Πηγή ενέργειας, η μπαταρία ιόντων λιθίου με ωφέλιμη χωρητικότητα 43 kWh, με την Ford να υπόσχεται αυτονομία έως 376 χιλιόμετρα με τη μέση κατανάλωση στις 14,5 kWh/100 χλμ.. Όσον αφορά στις επιδόσεις, η μέγιστη ταχύτητα αγγίζει τα 160 χλμ./ώρα, ενώ το 0-100 χλμ./ώρα για το βάρους 1.563 κιλών μικρό SUV έρχεται σε 8 δλ.. Για τη φόρτιση τώρα, η Ford υπόσχεται πως το 10-80% με ταχυφόρτιση (100 kW) ολοκληρώνεται σε 23 λεπτά, ενώ με την ίδια συνθήκη σε 10 λεπτά φόρτισης κερδίζει 124 χλμ. αυτονομίας. 

Ίδιο ντιζάιν με το mild hybrid Puma, αλλά με ηλεκτρικές «πινελιές» όπως η κλειστή μάσκα

Στο πεδίο της εμφάνισης, δεν έχουν αλλάξει και πολλά στο ηλεκτρικό Ford Puma. Η σημαντική αλλαγή στο εμπρός μέρος αφορά την μάσκα, όπου πλέον είναι «κλειστή» λόγω της μηδαμινής ανάγκης για ψύξη του κινητήρα, ενώ και ο προφυλακτήρας είναι ανασχεδιασμένος στα σημεία. Από εκεί και έπειτα, οι γραμμές διατηρούν το ίδιο ακριβώς μοτίβο, αν και στο πίσω μέρος λάμπει δια της απουσίας της η απόληξη της εξάτμισης χαμηλά στον ελαφρώς διαφορετικό προφυλακτήρα. Κλείοντας με την εμφάνιση, όπως και στο mild hybrid Puma δίνεται επιλογή για ζάντες από 17 έως 19 ιντσών, ανάλογα με την έκδοση. 

Σε ό,τι αφορά τις εκδόσεις εξοπλισμού, η Ford προφέρει το ηλεκτρικό Puma στην εισαγωγική Style από 25.900 ευρώ στην Ελλάδα με την επιδότηση «Κινούμαι Ηλεκτρικά 3» και όφελος από προωθητική ενέργεια της Ford (36.406 ευρώ χωρίς επιδότηση) ενώ το επόμενο σκαλοπάτι είναι η Gen-E Premium που κοστίζει 27.944 ευρώ (38.642 χωρίς επιδότηση). Σημειωτέον πως, το Puma Gen-E πρσφέρεται και σε δύο χρωματισμούς αποκλειστικά γι΄ αυτή την έκδοση, το κίτρινο Electric Yellow και το μπλε Desert Island Blue.


Η Ford αποκάλυψε στη Μασσαλία το ηλεκτρικό Puma Gen-E με ισχύ 168 ίππων και πορτ-μπαγκάζ ακόμα μεγαλύτερο από το συμβατικό Puma.
16 Φωτογραφίες »

Η Ford αποκάλυψε στη Μασσαλία το ηλεκτρικό Puma Gen-E με ισχύ 168 ίππων και πορτ-μπαγκάζ ακόμα μεγαλύτερο από το συμβατικό Puma.

Κόντρα στον κανόνα: Το Megabox έγινε Gigabox στο ηλεκτρικό Puma και το πορτ-μπαγκάζ χωράει 574 λτ., μεγαλύτερο από το θερμικό

Σχετικά με τις διαστάσεις, το Puma Gen-E είναι 3 εκατοστά μεγαλύτερο από το υβριδικό Puma, με μήκος 4.214 χλστ. ενώ είναι και ελάστιχα ψηλότερο, κατά μόλις 5 χλστ.. Το μεταξόνιο μετράται στα 2.588 χλστ., ίδιο δηλαδή με αυτό του «συμβατικού» Puma, ωστόσο παρατηρείται μια σημαντική διαφορά στους χώρους για τις αποσκευές. Σε αντίθεση με την κοινή πρακτική που θέλει τις ηλεκτρικές εκδόσεις να έχουν μικρότερο πορτ-μπαγκάζ από το θερμικό, εδώ έγινε το αντίθετο. Το Megabox των 80 λτ. της Ford έγινε Gigabox 145 λίτρων και ο χώρος αποσκευών ανέβηκε από τα 536 λίτρα συνολικά στα 574 λίτρα, νούμερο που θυμίζει μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών.

High-tech καμπίνα με δύο οθόνες: 12,8 ιντσών ψηφιακός πίνακας και 12 ιντσών infotainment

Περνώντας στο εσωτερικό, η εικόνα είναι γνώριμη καθώς πέρα από μικρές πινελιές που ξεχωρίζουν την ηλεκτρική έκδοση, ο διάκοσμος είναι εν πολλοίς ίδιος με του θερμικού Puma. Πίσω από το τετραγωνισμένο τιμόνι δεσπόζει ο ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,8 ιντσών που φιλοξενεί πλέον διαφορετικά γραφικά για τις ενδείξεις του Puma Gen-E. Παραδίπλα, κάτω από τους κεντρικούς αεραγωγούς στο κέντρο του ταμπλό, η οθόνη αφής 12 ιντσών που χρησιμοποιείται ως πύλη για το τελευταίας γενιάς σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας SYNC4 της μάρκας. Εντελώς διαφορετική είναι ωστόσο η κεντρική κονσόλα, λόγω της απουσίας του επιλογέα ταχυτήτων. Η σχεδιαστική ομάδα της Ford αναδιαμόρφωσε το χώρο, δημιουργώντας αρκετές θήκες για μικροαντικείμενα, αξιοποιώντας το διαμέρισμα ανάμεσα στα πόδια οδηγού-συνοδηγού, όπως συνηθίζεται σε πολλά ηλεκτρικά.

Κλείνοντας, οι παραγγελίες για το Ford Puma Gen-E έχουν ξεκινήσει ήδη στην Ελλάδα και οι πρώτες παραδόσεις υπολογίζονται τον Μάρτιο.

Εκδόσεις Ford Puma Gen-E Τιμή με επιδότηση
και όφελος Ford
Τιμή χωρίς επιδότηση
Ford Puma Gen-E Style 168 PS 43 kWh 25.900 ευρώ 36.406 ευρώ
Ford Puma Gen-E Premium 168 PS 43 kWh 27.944 ευρώ 38.642 ευρώ

Hyundai
TASEIS LPG 2025