Μέσω του νέου Toyota Mirai, η μάρκα αποσκοπεί στην αύξηση των πωλήσεων.
Πρεμιέρα για το νέο Toyota Mirai
6.737 Επισκέψεις στο άρθρο (1/12/2020)
Το νέο Mirai παρουσίασε επίσημα η Toyota, συστήνοντας τη δεύτερη γενιά του υδρογονοκίνητου σεντάν που έρχεται με νέα πλατφόρμα, αυξημένη αυτονομία και μεγαλύτερες διαστάσεις.
Ξεκινώντας από το εξωτερικό, οι αναλογίες του νέου Mirai το έχουν καταστήσει πιο ελκυστικό. Το συνολικό ύψος έχει μειωθεί κατά 65 χιλιοστά ( 1.470 χλστ. σύνολο), ενώ υπάρχει αύξηση 140 χιλιοστών στο μεταξόνιο (2.920 χλστ). Ο «κουπέ» οπίσθιος πρόβολος εκτείνεται κατά 85 χιλιοστά περισσότερο σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, ορίζοντας το συνολικό μήκος του οχήματος στα 4.975 χιλιοστά. Τέλος η αύξηση της απόστασης κατά 75 χιλιοστών μεταξύ των τροχών που μετρούνται σε 19 και 20 ίντσες καθιστούν ακόμα πιο δυναμικό το μοντέλο, ενώ βελτιώνουν και το κέντρο βάρους.
Ωστόσο το εξωτερικό δεν ήταν η προτεραιότητα για τους ανθρώπους της ιαπωνικής μάρκας. Προτεραιότητα ήταν η βελτίωση της αυτονομίας κάτι που επετεύχθη. Όπως αναφέρει η Toyota η αυξημένη ισχύς της μπαταρίας, η μεγαλύτερη χωρητικότητα καυσίμου υδρογόνου καθώς προστέθηκε μία ακόμα δεξαμενή, η βελτιωμένη απόδοση και η καλύτερη αεροδυναμική, συμβάλλουν στην επέκταση της αυτονομίας κατά 30% φτάνοντας περίπου τα 650 χιλιόμετρα. Η νέα μπαταρία λιθίου είναι μικρότερη σε μέγεθος αλλά με υψηλότερη απόδοση, περιέχει 84 κελιά και εδράζει μαζί με το ηλεκτρικό μοτέρ (182 ίππους) πίσω από τα οπίσθια καθίσματα, χωρίς ωστόσο να επηρεάζουν το χώρο αποσκευών, ενώ επιτυγχάνουν ιδανική κατανομή βάρους 50:50.
Το εσωτερικό από την άλλη πλευρά έχει σχεδιαστεί στα πρότυπα ενός απλού σύγχρονου χώρου μέσα στον οποίο ο οδηγός θα νιώθει άνετα για να πραγματοποιεί τις μετακινήσεις του. Η ύπαρξη της πλατφόρμας GA-L αλλά και οι μεγαλύτερες διαστάσεις του Mirai μεγάλωσαν και του χώρους εντός της καμπίνας τα βασικά στοιχεία της οποίας περιλαμβάνουν μια κεντρική οθόνη 12,3 ιντσών και έναν πίνακα οργάνων 8 ιντσών που «αγκαλιάζουν» τον οδηγό.
Μέσω του νέου Toyota Mirai, η μάρκα αποσκοπεί στην αύξηση των πωλήσεων, ιδιαίτερα από τη στιγμή που οι χώρες προσφέρουν κίνητρα για την αγορά ηλεκτρικών και υδρογονοκίνητων μοντέλων.