ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Αυτά είναι τα σημάδια που φανερώνουν πρόβλημα με την εξάτμιση

2.210 Επισκέψεις στο άρθρο
Αυτά είναι τα σημάδια που φανερώνουν πρόβλημα με την εξάτμιση

- Το χρώμα της εξάτμισης μπορεί να μαρτυρά πρόβλημα.
- Αλλαγές στον ήχο «φωνάζουν» βλάβη.
- Ο καταλύτης είναι από τα πιο ευάλωτα μέρη της εξάτμισης.
- Αυξημένη κατανάλωση και μειωμένη απόδοση πιθανές ενδείξεις βλάβης.

Το χρώμα της εξάτμισης μπορεί να μαρτυρά πρόβλημα

Το σύστημα εξαγωγής καυσίμων είναι ένα από τα σημαντικότερα μηχανικά μέρη για τη σωστή λειτουργία ενός αυτοκινήτου. Συγκεντρώνει τους ρύπους, εξασφαλίζει τις κατάλληλες συνθήκες για τη σωστή λειτουργία του κινητήρα, ενώ μειώνει και τον θόρυβο που παράγεται, συμβάλλοντας τόσο στη μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης όσο και της ηχορύπανσης. Ωστόσο επειδή η εξάτμιση είναι εκτεθειμένη, είναι και πιο ευάλωτη σε φθορές, με κυριότερη αιτία τις κακοτεχνίες του οδοστρώματος. Αν λοιπόν εντοπίσεις κάποια φθορά, τότε πρέπει να επισκεφθείς άμεσα το συνεργείο σου ώστε να αποφύγεις εκτενέστερες και ακριβότερες ζημιές.

Στα παλιότερα αυτοκίνητα συναντάμε συχνά απολήξεις εξατμίσεων μέσα στην κάπνα, χωρίς αυτό να σημαίνει απαραίτητα ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Στα νεότερα αυτοκίνητα, οποιαδήποτε αλλαγή χρώματος πρέπει να ελεγχθεί. Ωστόσο εδώ υπάρχει ένα πρόβλημα: Στα περισσότερα σύγχρονα μοντέλα, οι απολήξεις που είναι ορατές, είναι και «διακοσμητικές», αφού το πραγματικό τελείωμα της εξάτμισης βρίσκεται στο κάτω μέρος. Επομένως για να δεις το χρώμα της εξάτμισης πρέπει να συρθείς από κάτω ή να σηκώσεις το όχημα στο συνεργείο.
 

Αλλαγές στον ήχο «φωνάζουν» βλάβη

Λίγο πιο εύκολο είναι να διαπιστώσεις ότι κάτι πάει στραβά στο σύστημα εξάτμισης από κάποιον παράξενο ήχο. Αν ξαφνικά το αυτοκίνητο βγάζει μπάσο ήχο, τότε είναι πολύ πιθανό να έχει δημιουργηθεί κάποια τρύπα στον σωλήνα κάτω από το όχημα, ενώ αν ακούς έναν δυνατό θόρυβο από το μέρος του κινητήρα, τότε υπάρχει ενδεχόμενο να έχει ραγίσει η πολλαπλή εξαγωγή ή να έχει αλλοιωθεί η φλάντζα που ενώνει το χταπόδι της εξάτμισης με το μοτέρ. Επίσης αν ο θόρυβος έχει αυξηθεί συνολικά, το πρόβλημα μπορεί να βρίσκεται στο σιγαστήρα ή στο καζανάκι, ενώ αν ακούς σφύριγμα όταν το αυτοκίνητο είναι κρύο και στη συνέχεια σταματάει, τότε κάπου υπάρχει ρωγμή.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>
Mercedes
MEGALA VANS