Volkswagen Tiguan: Τα συν και τα πλην
Αξιολογούμε το VW Tiguan στην αυτόματη έκδοση βενζίνης με τους 150 ίππους και το 7άρι αυτόματο κιβώτιο DSG στην… καλή έκδοση R-Line. Τι μας αρέσει και τι όχι; Σε ποιες μετρήσεις του Test Center (επιδόσεις, χώροι, κατανάλωση, elk test κτλ.) δεν έπιασε τα όριά μας και σε ποιες αποδείχτηκε πολύ καλό;
VW Tiguan R-Line: Με σπορτίφ «αέρα» και από 40.200 ευρώ
Η πρόταση της Volkswagen στην κατηγορία των μικρομεσαίων SUV είναι το Tiguan που αποτελεί έναν από τους πιο παραδοσιακούς παίχτες στην κατηγορία. Η πιο εμπορική του έκδοση είναι η αυτόματη με τον 1.500άρη TSI των 150 ίππων στο εξοπλιστικό επίπεδο R-Line.
Η έκδοση R-Line πέρα από τον πλούσιο εξοπλισμό της, ξεχωρίζει και για το ότι έχει σπορτίφ στοιχεία σχεδιασμού στο αμάξωμα και το ανάλογο φινίρισμα στην καμπίνα. Είναι βέβαια και η πιο ακριβή της γκάμας με κόστος 40.200 ευρώ, όταν με τον ίδιο κινητήρα η «βασική» Life κοστίζει από 34.300 ευρώ (αναλυτικά τιμές και εκδόσεις του VW Tiguan ΕΔΩ), σημείωστε όμως πως ξεκινάει από την -καλή για τα σημερινά δεδομένα- τιμή των 30.900 ευρώ.
Παρακάτω αξιολογούμε την έκδοση R-Line με βάση τις μετρήσεις του AutoΤρίτη Test Center σε κατανάλωση, επιδόσεις, χώρους και ασφάλεια, όπως και την πληρότητα του εξοπλισμού συγκριτικά με τον ανταγωνισμό. Ποια τα συν και ποια τα πλην;
Μάρκα/Μοντέλο | Volkswagen Tiguan |
---|---|
Κατηγορία μοντέλου | Μικρομεσαία SUV Βενζίνης |
Έκδοση μοντέλου | R - Line |
Κιβώτιο | Αυτόματο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων |
Κυβικά (κ.εκ.) | 1.498 |
Ισχύς (ίπποι) | 150 |
Ροπή (Nm) | 250 |
Δυνατά σημεία | |
Αερόσακοι σύνολο | 7 |
Κλιματισμός | 3 ζωνών |
Αισθητήρας βροχής | Ναι |
Αυτόματη μεγάλη σκάλα φώτων (έξυπνα φώτα) | Ναι |
Προβολείς με λειτουργεία corner assist | Ναι |
Χώροι για γόνατα πίσω επιβατών (εκατοστά) | 18,8 |
Εργοστασιακή χωρητικότητα πόρτ μπαγκάζ (λίτρα) | 615 |
Οδική συμπεριφορά | 9 |
Προσπέρασμα 80-120 (δλ.) | 7 |
Συρόμενο πίσω κάθισμα | Ναι |
Φρένα από 100 χλμ/ώρα (μέτρα) | 36,6 |
Αδύνατα σημεία | |
Κύκλος στροφής (μέτρα) | 11,5 |
Keyless entry | ΟΧΙ |
Κάμερα οπισθοπορείας | ΟΧΙ |
Πραγματική Κατανάλωση στην πόλη (λτ./100 χλμ.) | 11,5 |
Πραγματική μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 10,1 |
Προειδοποίηση τυφλού σημείου | ΟΧΙ |
Χώρος για Κεφάλι πίσω επιβατών (εκ.) | 2,6 |
Εγγύηση (χρόνια) | 2 |
Τιμή | 40.200 |
Σημαντικές ισοπαλίες | |
Πραγματική Κατανάλωση σε ταξίδι (λτ./100 χλμ.) | 6,8 |
Πραγματική αυτονομία (χλμ.) | 853 |
Πλάτος πίσω καθίσματος (μέτρα) | 1,39 |
Επιτάχυνση 0-100 χλμ/ώρα (δλ.) | 9,5 |
Ρεζέρβα | ΑΝΑΓΚΗΣ |
Infotainment (Οθόνη σε ίντσες) | 8" |
Τα συν του
Ξεκινώντας λοιπόν από τα στοιχεία που μας αρέσουν, το VW Tiguan έχει άφθονο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών, ο οποίος σύμφωνα με τις μετρήσεις μας είναι 19 εκατοστά (από το γόνατο μέχρι την πλάτη του καθίσματος) και είναι από τους κορυφαίους στην κατηγορία, όπως αντίστοιχα και το πορτ-μπαγκάζ των 615 λίτρων.
Από εκεί και πέρα αξίζει να τονίσουμε την πολύ καλή επίδοση στα φρένα του, με το 100-0 χλμ./ώρα να ολοκληρώνεται σε 36,6 μέτρα. Αντίστοιχα καλές είναι οι ρεπρίζ 80-120 χλμ./ώρα που εξασφαλίζουν ασφαλείς προσπεράσεις, όπως και η οδική συμπεριφορά που είναι σπορτίφ χάρη στην σφιχτότερη ανάρτηση όμως δεν υστερεί σε άνεση
Στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του Tiguan είναι και το συρόμενο πίσω κάθισμα, που αυξομειώνει αντιστρόφως ανάλογα το χώρο για τα γόνατα και το πορτ-μπαγκάζ, στοιχείο που μαζί με τους χώρους για μικροπράγματα «απογειώνει» την πρακτικότητα του γερμανικού SUV. Από εκεί και πέρα στον πλούσιο εξοπλισμό του ξεχωρίζουν χαρακτηριστικά όπως τα έξυπνα φώτα με την αυτόματη μεγάλη σκάλα, το corner assist στου προβολείς ομίχλης και ο κλιματισμός 3 ζωνών.
Τα μείον του
Πάμε και στα αρνητικά τώρα, με το πιο άξιο αναφοράς την κατανάλωση, τόσο μέσα στην πόλη, όσο και τη μέση, η οποία είναι υψηλότερη συγκριτικά με τον ανταγωνισμό. Αναφορικά με τους χώρους, τα 2,6 εκ. για το κεφάλι είναι στα μικρά νούμερα της κατηγορίας, όμως ας είμαστε ειλικρινείς, στο πίσω κάθισμά του θα καθίσεις πολύ άνετα (υπενθυμίζουμε και το χώρο για τα πόδια).Από εκεί και πέρα η τιμή του είναι στα 40.200 ευρώ και συνδυάζεται με δύο χρόνια εργοστασιακή εγγύηση, όμως το πακέτο R-Line δικαιολογεί σημαντικό μέρος αυτής αν και θα θέλαμε κάποια επιπλέον στοιχεία εξοπισμού (κάμερα οπισθοπορείας, προειδοποίηση τυφλού σημείου και είσοδο χωρίς κλειδί).
Στον μέσο της κατηγορίας των οικογενειακών SUV
Κλείνοντας, αξίζει να αναφέρουμε και κάποια στοιχεία και μετρήσεις που το Tiguan βρίσκεται στο μέσο όρο της κατηγορίας. Παρά το γεγονός ότι καίει πολύ στην πόλη και του ανεβάζει και τη μικτή κατανάλωση, στο ταξίδι τα νούμερα πέφτουν αισθητά και έτσι εξασφαλίζει και ικανοποιητική αυτονομία, ενώ παράλληλα ικανοποιεί και με την επιτάχυνση από στάση. Ικανοποιητικό είναι και το φάρδος του πίσω καθίσματος, ενώ τέλος έχει και 8άρα οθόνη, για την οποία θα σχολιάζαμε «ούτε κρύο, ούτε ζέστη».Συνέχεια του άρθρου >>>
Σελίδα 2 | Οι αναλυτικές μετρήσεις του Volkswagen Tiguan σύμφωνα με το AutoΤρίτη Test Center |
Σελίδα 3 | Δες όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Volkswagen Tiguan |