ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρες – Επιδόσεις: Πόσο «καίνε» & πόσο γρήγορα είναι;

65.036 Επισκέψεις στο άρθρο (23/9/2023)
Με ECO πρόγραμμα λειτουργίας και εκμεταλλευόμενος στο έπακρο τη δυνατότητα για ηλεκτροκίνηση, η μέση κατανάλωση του Yaris Cross Hybrid μπορεί να πέσει και γύρω 4,5 λτ./100 χλμ..
4 Φωτογραφίες »

Με ECO πρόγραμμα λειτουργίας και εκμεταλλευόμενος στο έπακρο τη δυνατότητα για ηλεκτροκίνηση, η μέση κατανάλωση του Yaris Cross Hybrid μπορεί να πέσει και γύρω 4,5 λτ./100 χλμ..

Τέσσερις διαφορετικές τεχνολογίες κινητήρα βλέπουμε στα τέσσερα best-seller B-SUV που αξιολογούμε. Καθαρά βενζινοκίνητο είναι το VW T-Roc που έχει την μεγαλύτερη ιπποδύναμη από τον 1.500άρη TSI των 150 ίππων. Ακολουθεί το Ford Puma με την ήπια υβριδική τεχνολογία 48V και τα 125 άλογα. Αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύνολο (116 PS) έχει το Toyota Yaris Cross (το μόνο αυτόματο), diesel μοτέρ 110 ίππων (1,5 BlueHDi) έχει το Opel Crossland.


Αρκετά γραμμική λειτουργία έχει ο 1.500άρης TSI του T-Roc, ο οποίος ανά περιστάσεις απενεργοποιεί τους 2/4 κυλίνδρους του για μεγαλύτερη οικονομία.
4 Φωτογραφίες »

Αρκετά γραμμική λειτουργία έχει ο 1.500άρης TSI του T-Roc, ο οποίος ανά περιστάσεις απενεργοποιεί τους 2/4 κυλίνδρους του για μεγαλύτερη οικονομία.

 
Μιλώντας… λογιστικά, πιο οικονομικό είναι το Opel Crossland. Super αποδοτικό σε συνθήκες ταξιδιού (4,4 λτ.), σε συνδυαστική οδήγηση θα σου κοστίσει κάτι παραπάνω από 10 ευρώ (5,8 λίτρα κατανάλωση για 1,76 ευρώ κόστος πετρελαίου).
 
Εξαιρετικά οικονομικό είναι και το Yaris Cross, ακόμη κι αν η βενζίνη κοστίζει παραπάνω από το diesel (2,16 ευρώ/λτ. σε πανελλήνια κλίμακα). Ειδικά εντός πόλης μπορείς να πετύχεις εξαιρετικές τιμές όταν με ECO πρόγραμμα λειτουργίας και εκμεταλλευόμενος στο έπακρο τη δυνατότητα για ηλεκτροκίνηση, η αστική κατανάλωση του Yaris Cross Hybrid  μπορεί να πέσει και γύρω 4,5 λτ./100 χλμ. Σε μέσες συνθήκες είδαμε 5,3 λίτρα στα 100 χλμ., άρα κόστος γύρω στα 11,5 ευρώ.
 
Από εκεί και πέρα, το Ford Puma έχει ένα έξτρα bonus 50 Nm ροπής από το 48βολτο κύκλωμα, χάρη στο οποίο παίρνει ένα απαλό boostάρισμα σε χαμηλές στροφές. Συν τοις άλλοις, απαλλάσσει τον κινητήρα από ένα μέρος των φορτίων και πετυχαίνει καλές τιμές κατανάλωσης, με κορυφαία όλων στο AutoΤρίτη Test Center τη μέτρηση στο ταξίδι (4 λτ./100 χλμ.). Σε μέσες συνθήκες είδαμε 6,5 λτ./100 χλμ.. Όσον αφορά το T-Roc, «καίει» 7,5 λίτρα, έχει σύστημα απενεργοποίησης 2 κυλίνδρων για ακόμη πιο χαμηλή κατανάλωση, ενώ με το κατά 5 λτ. ρεζερβουάρ (στα 50 λτ. συνολικά) εξασφαλίζει και μεγαλύτερη συνολική αυτονομία.
 
Κατά τα λοιπά, σε επιδόσεις υπάρχει… ποικιλία. Το Toyota Yaris Cross είναι ταχύτερο σε επιταχύνσεις, αξιοποιώντας το αυτόματο κιβώτιο CVT. Σε επιτάχυνση από στάση (0-100 χλμ./ώρα) το T-Roc χρειάστηκε 9 δλ., με το Ford Puma να θέλει 10,1 δλ. (με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο όπως και το Crossland). Τέλος, να πούμε ότι Puma και Yaris Cross δεν πληρώνουν τέλη ενώ μπαίνουν ελεύθερα στο Δακτύλιο λόγω της υβριδικής τεχνολογίας τους.

Σελίδα 1Hybrid, βενζίνη, mHEV ή diesel; Yaris Cross, T-Roc, Puma ή Crossland;
Σελίδα 2Εσωτερικό & Χώροι
Σελίδα 3Κινητήρες – Επιδόσεις: Πόσο «καίνε» & πόσο γρήγορα είναι;
Σελίδα 4Οδική συμπεριφορά: Fun to drive το Puma, ισορροπημένο το T-Roc, ευέλικτο & αυτόματο το Yaris Cross
Σελίδα 5Τι επιλέγουν οι 3 οδηγοί του AutoΤρίτη
Σελίδα 6Μετρήσεις, τεχνικά χαρακτηριστικά & τιμές
Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL