ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Οδική συμπεριφορά: Fun to drive το Puma, ισορροπημένο το T-Roc, ευέλικτο & αυτόματο το Yaris Cross

65.035 Επισκέψεις στο άρθρο (23/9/2023)
Το ελαφρύ, αλλά καλό σε αίσθηση και εξαιρετικό σε ακρίβεια, τιμόνι, καθώς και η πολύ καλά ρυθμισμένη ανάρτηση εξασφαλίζουν σιγουριά σε κάθε «πάτημα» του Toyota Yaris Cross Hybrid.
4 Φωτογραφίες »

Το ελαφρύ, αλλά καλό σε αίσθηση και εξαιρετικό σε ακρίβεια, τιμόνι, καθώς και η πολύ καλά ρυθμισμένη ανάρτηση εξασφαλίζουν σιγουριά σε κάθε «πάτημα» του Toyota Yaris Cross Hybrid.

Μετά τις 4 διαφορετικές τεχνολογίες κινητήρα, τα 4 SUV πόλης έχουν και αρκετά διαφορετικό οδηγικό προσανατολισμό. Το Ford Puma, για παράδειγμα, εστιάζει περισσότερο στην δυναμική οδική συμπεριφορά. Ακόμη και στη βασική έκδοση Titanium, χωρίς την χαμηλωμένη ανάρτηση του πακέτου ST-Line, ξεχωρίζει για το ακριβές και κοφτερό το τιμόνι που εμπνέει τον οδηγό και καθιστά το μπροστινό μέρος υπάκουο σε κάθε εντολή.


Το σύστημα διεύθυνσης έχει καλή αίσθηση στο δρόμο και είναι ακριβές, δίδοντας έτσι στον οδηγό την ευκαιρία να εκμεταλλευτεί την στιβαρή κατασκευή και το σίγουρο πάτημά του.
4 Φωτογραφίες »

Το σύστημα διεύθυνσης έχει καλή αίσθηση στο δρόμο και είναι ακριβές, δίδοντας έτσι στον οδηγό την ευκαιρία να εκμεταλλευτεί την στιβαρή κατασκευή και το σίγουρο πάτημά του.

 
Περισσότερο all around προφίλ είδαμε στο VW T-Roc. Η ρύθμιση της ανάρτησής του διαχειρίζεται τις ανωμαλίες του οδοστρώματος εξασφαλίζοντας καλή ποιότητα κύλισης. Παράλληλα, το τιμόνι και ο επιλογέας διαθέτουν την απαιτούμενη ακρίβεια, δίνοντας στον οδηγό τη δυνατότητα να εκμεταλλευτεί την αυξημένη ιπποδύναμη και το σίγουρο «πάτημα».
 
Εξαιρετικά βολικό για όσους κινούνται περισσότερο εντός πόλης είναι το Yaris Cross. Πέραν της ευκολίας του αυτόματου κιβωτίου, έχει πολύ μικρό κύκλο στροφής (10,6 μ.), είναι αρκετά πιο ήσυχο εντός καμπίνας, ενώ σε γρήγορους ρυθμούς οι κλίσεις του αμαξώματος είναι περιορισμένες, η πρόσφυση μπόλικη και το πίσω μέρος αρκούντως σταθερό. Μαζί με το Puma, το Yaris Cross εντυπωσίασε με το φρενάρισμά του (36,8 μ.).
 
Κλείνοντας με το Opel Crossland, έχουμε ένα μοντέλο με ικανοποιητική οδηγική αίσθηση. Η πρόσφατη ανανέωσή του έφερε ορισμένες τροποποιήσεις στην ανάρτηση και στην βελτίωση σταδίων συμπίεσης και απόσβεσης των αμορτισέρ. Κάπως έτσι έχει περιορισμένες κλίσεις σε γρήγορες στροφές και λιγότερες ταλαντώσεις σε σχέση με όσα είχαμε δει στο προ-facelift μοντέλο.

Σελίδα 1Hybrid, βενζίνη, mHEV ή diesel; Yaris Cross, T-Roc, Puma ή Crossland;
Σελίδα 2Εσωτερικό & Χώροι
Σελίδα 3Κινητήρες – Επιδόσεις: Πόσο «καίνε» & πόσο γρήγορα είναι;
Σελίδα 4Οδική συμπεριφορά: Fun to drive το Puma, ισορροπημένο το T-Roc, ευέλικτο & αυτόματο το Yaris Cross
Σελίδα 5Τι επιλέγουν οι 3 οδηγοί του AutoΤρίτη
Σελίδα 6Μετρήσεις, τεχνικά χαρακτηριστικά & τιμές
Autotriti.gr
FALKEN VS CONTINENTAL