Με μοντέρνα και ψηφιακή καμπίνα (οθόνη 10,25 ιντσών, πίνακας 12,3 ιντσών), η Tonale δεν ξεχνά τις ρετρό καταβολές της (π.χ. περιστροφικός διακόπτης του συστήματος παραμετροποίησης Alfa D.N.A. στην κεντρική κονσόλα).
Εσωτερικό: Προβάδισμα σε ποιότητα κατασκευής για Alfa Romeo & Audi
Περνώντας στο εσωτερικό των τριών μοντέλων, οι πρώτες εντυπώσεις πιστοποιούν τις premium καταβολές τους. Προφανώς η σχεδιαστική λογική διαφέρει από μάρκα σε μάρκα, αλλά και τα τρία συνδυάζουν το σπορτίφ design, με την upper-class ποιότητα κατασκευής και τον σύγχρονο ψηφιακό διάκοσμο. Αν θέλουμε να είμαστε λεπτολόγοι θα δώσουμε ελαφρύ προβάδισμα σε Alfa Romeo και Audi, με το CUPRA πάντως να έρχεται σημαντικά αναβαθμισμένο μετά και την πρόσφατη ανανέωσή του.
Αυτό το facelift έδωσε στο Formentor βελτιωμένη ψηφιακή εμπειρία, χάρη στην πολύ μεγάλη οθόνη των 12,9 ιντσών για το σύστημα infotainment, δίπλα από τον στάνταρ digital πίνακα οργάνων. Ψηφιακές οθόνες συναντάμε επίσης σε Alfa Romeo και Audi, με το γερμανικό crossover να έχει δική του λογική, με ενσωμάτωση της touchscreen στο κέντρο του ταμπλό.
Χώροι: Φαρδύτερο πίσω κάθισμα & μεγαλύτερο πορτ-μπαγκάζ έχει η Tonale
Οι μεγαλύτερες διαστάσεις και η πιο SUV φιλοσοφία της Alfa Romeo Tonale αποτυπώνονται και στις μετρήσεις χώρων. Η «Ιταλίδα» επωφελείται ενός αρκετά φαρδύτερου πίσω καθίσματος, το οποίο μπορεί να φιλοξενήσει 3 ενήλικους επιβάτες. Στο μέσο όρο της κατηγορίας είναι ο «αέρας» για τα πόδια των πίσω επιβατών, μέτρηση στην οποία και το CUPRA θεωρείται από τα ικανοποιητικά μοντέλα της κατηγορίας. Μεγαλύτερο, τέλος, είναι και το πορτ-μπαγκάζ της Tonale, με τα 500 λίτρα να χωράνε ακόμη και 5 μεγάλες βαλίτσες. Πιο πίσω έρχεται το Audi A3 allstreet, που όπως είπαμε αποτελεί μία πιο crossover επιλογή με τους χωροταξικούς περιορισμούς.