ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κινητήρας: Ποιο «καίει» λιγότερα & πιο έχει καλύτερες επιδόσεις;

 Σχολιάστε 
30.300 Επισκέψεις στο άρθρο (3/12/2024)
Χάρη στο σύστημα απενεργοποίησης των 2 εκ των 4 κυλίνδρων, το οποίο λειτουργεί κατά βάση σε ανοιχτό δρόμο, και το ήπια υβριδικό 48-βολτο σύστημα, το Audi A3 allstreet έχει κατανάλωση κάτω των 6 λίτρων
3 Φωτογραφίες »

Χάρη στο σύστημα απενεργοποίησης των 2 εκ των 4 κυλίνδρων, το οποίο λειτουργεί κατά βάση σε ανοιχτό δρόμο, και το ήπια υβριδικό 48-βολτο σύστημα, το Audi A3 allstreet έχει κατανάλωση κάτω των 6 λίτρων στον αυτοκινητόδρομο.

Η Alfa Romeo «καίει» λιγότερα στην πόλη, Audi & CUPRA στο ταξίδι


Η ήπια υβριδική τεχνολογία εφαρμόζεται για πρώτη φορά στο CUPRA Formentor και συμβάλλει στον περιορισμό της κατανάλωσης στα 8,5 λτ./100 χλμ..
3 Φωτογραφίες »

Η ήπια υβριδική τεχνολογία εφαρμόζεται για πρώτη φορά στο CUPRA Formentor και συμβάλλει στον περιορισμό της κατανάλωσης στα 8,5 λτ./100 χλμ..

Η mild hybrid τεχνολογία των τριών μοντέλων έχει δεδομένα οφέλη στην κατανάλωση και στη χρήση (π.χ. ελεύθερη διέλευση στο δακτύλιο και μειωμένα τέλη κυκλοφορίας), με το κάθε μοντέλο να «νιώθει» πιο άνετα σε συγκεκριμένο πεδίο δράσης. Ή για να είμαστε περισσότερο ακριβείς, η Alfa Romeo διαφέρει από τα Audi και CUPRA τα οποία και μοιράζονται το ίδιο μηχανικό σύνολο.
 
Κάτω από το καπό της Tonale υπάρχει 1.500άρης βενζινοκινητήρας ο οποίος συνδυάζεται ένα ηλεκτρικό μοτέρ 20 ίππων και 55 Nm ροπής. Το σύνολο αποδίδει 130 ίππους (υπάρχει και ισχυρότερη έκδοση στα 160 άλογα) και έχει μέση πραγματική κατανάλωση στα 8,5 λτ./100 χλμ.. Το νούμερο αυτό στην πόλη μειώνεται σημαντικά, περίπου στα 6 λτ./100 χλμ., διότι η Tonale έχει δυνατότητα να κινείται και αμιγώς ηλεκτρικά στις χαμηλές ταχύτητες. Η παρουσία του ηλεκτροκινητήρα μέσα στο αυτόματο κιβώτιο (7 σχέσεων) εξασφαλίζει ότι οι σε ορισμένες οδηγικές περιστάσεις (εκκινήσεις, ξε-παρκαρίσματα) η Tonale κινείται... αθόρυβα, θυμίζοντας αρκετά full υβριδικό αυτοκίνητο.
 
Από την άλλη πλευρά, Audi και CUPRA φέρουν το ήπια υβριδικό σύνολο του VW Group, με τον 4κύλινδρο 1,5 TSI των 150 ίππων και ένα κύκλωμα 48V. Εδώ αυτό που ξεχωρίζουμε είναι η κατανάλωση στον αυτοκινητόδρομο και σε ένα ταξίδι, όπου 2/4 κυλίνδρους σβήνουν αφήνοντας το αυτοκίνητο να ρολάρει. Στην πράξη μειώνεται η κατανάλωση κάτω από τα 6 λίτρα, με τον κινητήρα να μπαίνει ξανά σε full λειτουργία πατώντας ξανά το γκάζι.

Καλύτερες επιδόσεις για Audi & CUPRA με τα 150 άλογα

Στον τομέα των επιδόσεων, τα 20 παραπάνω άλογα των Audi A3 allstreet και CUPRA Formentor προσφέρουν ελαφρώς καλύτερες επιδόσεις. Πάντως πρέπει να πούμε ότι και τα τρία αυτοκίνητα έχουν ρεπρίζ που ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό της κατηγορίας τους, με τα Audi και CUPRA να κάνουν το 60-100 χλμ. σε 4,5 δλ. και το 80-120 χλμ./ώρα σε 6 δλ., αξιοποιώντας τις πολύ ομαλές και άμεσες αλλαγές σχέσεων που κάνει το εξαιρετικό αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων (DSG).

Σελίδα 13 σπορτίφ SUV: Alfa Romeo Tonale, CUPRA Formentor ή Audi A3 allstreet;
Σελίδα 2Εσωτερικό - Χώροι: Τι ξεχωρίζουμε;
Σελίδα 3Κινητήρας: Ποιο «καίει» λιγότερα & πιο έχει καλύτερες επιδόσεις;
Σελίδα 4Οδική συμπεριφορά: Κορυφαίο «στρίψιμο» & νο.1 επίδοση στο Elk Test για την Alfa Romeo Tonale
Σελίδα 5Η γνώμη μας
Σελίδα 6Μετρήσεις, τιμές & τεχνικά χαρακτηριστικά
KIA
skoda