6 Φωτογραφίες »
Το εσωτερικό έχει το πολεμικό χρώμα και πινελιές που αρμόζει στο μοντέλο.
Δύσκολο να βρούμε μειονεκτήματα στο Ioniq 5 N. Αν σώνει και καλά έπρεπε να βρούμε 1, θα πούμε πως αυτή η πορωτική ηχητική πανδαισία που παιανίζει στην καμπίνα, είναι κρίμα που δεν γίνεται αντιληπτή στους γύρω. Ακόμη και αν αυτό δεν είναι politically correct. Ελπίζουμε να ακολουθήσουν και άλλοι.
6 Φωτογραφίες »
Στο τιμόνι, κάτω τα δύο κουμπιά της ηδονής, πάνω-δεξιά το N-Boost των 10 δευτερολέπτων και πάνω-αριστερά οι επιλογές των mode οδήγησης.
Πατήστε στην εικόνα για να ακούσετε τους 3 διαφορετικούς ήχους που έχει το Hyundai Ioniq 5 N
+ Τιμή, επιδόσεις, ήχος, fun to drive, μπαταρία
- Βάρος, κρίμα που δεν ακούν τον ήχο οι απ`έξω...
Τεχνικά χαρακτηριστικά | Hyundai Ioniq 5 N |
---|---|
Κινητήρας* | |
Τύπος | 2 σύγχρονοι ηλεκτροκινητήρες μόνιμου μαγνήτη |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 650 PS (238 + 412) |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 770 Nm (370 + 400) |
Eπιδόσεις | |
0-50 χλμ./ώρα (δλ.) | 1,8 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 3,7 |
30-80 χλμ./ώρα (δλ.) | 2,0 |
60-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 1,8 |
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | 2,2 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα)* | 260 |
Βάρος (κιλά)* | 2.275 |
Κατανάλωση - Αυτονομία | |
Μέση εργοστασιακή (kWh/100 χλμ.) | 21,2 |
Εργοστασιακή αυτονομία (χλμ.) | 448 |
Μέση δοκιμής (kWh/100 χλμ.) | 22,5 |
Μέση αυτονομία δοκιμής (χλμ.) | 360 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 0 |
Xωρητικότητα μπαταρίας (kWh) | 84 |
Χρόνος φόρτισης σε Wallbox (11 kW) | 7:35 |
Xρόνος φόρτισης σε ταχυφορτιστή (350 kW) | 18 λπ. (έως 80%) |
Εξοπλισμός - τιμή | Hyundai Ioniq 5 N |
---|---|
ESP | * |
Σύστημα Αυτόματου Φρεναρίσματος | * |
Αερόσακοι | */* |
Ηλ. παράθυρα Ε/Π | */* |
Κεντρικό κλείδωμα/Τλχ. | */* |
Ηλεκτρικοί καθρέπτες/Αναδ. | */* |
Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού | */* |
Air Condition | clima |
Ηχοσύστημα/Οθόνη | */12,3" |
Ψηφιακός πίνακας οργάνων | 12,3" |
Κάμερα όπισθεν | 360 μοιρών |
Cruise control | * |
Ζάντες αλουμινίου | * |
Φώτα ημέρας | * |
Εγγύηση μηχανικών μερών | 5 (απεριόριστα χλμ.) |
Έκδοση | Ioniq 5 N |
Τιμή από (ευρώ) | 74.990 |
Αναρτήσεις - Φρένα - Τιμόνι | Hyundai Ioniq 5 N |
---|---|
Εμπρός ανάρτηση | Τύπου Mc Pherson με ψαλίδι βάσης |
Πίσω ανάρτηση | Πολλαπλών συνδέσμων |
Εμπρός φρένα | Αερ. διάτρητοι δίσκοι (400 χλστ.) |
Πίσω φρένα | Αερ. συμπαγείς δίσκοι (360 χλστ.) |
100-0 χλμ./ώρα (μ.) | 36,0 |
Υποβοήθηση τιμονιού | Ηλεκτρική |
Μετατροχιο Ε/Π | 1.667/1.672 |
Στροφές τιμονιού | 2,1 |
Κύκλος στροφής (μ.) | 12,4 |
Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα (db) | 65,4/67,4 |
Διάσταση ελαστικών δοκιμής | 275/35 R21 |
Μάρκα/Μοντέλο Ελαστικών δοκιμής | Pirelli P Zero |
Διαστάσεις (χλστ.)* | Hyundai Ioniq 5 N |
---|---|
Κεφάλι οδηγού | 133 |
Κεφάλι πίσω | 75 |
Πλάτος εμπρός | 1.460 |
Πλάτος πίσω | 1.450 |
Πόδια πίσω | 205 |
Χώρος αποσκευών (λτ.) | 480 |
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος | 4.715x1.940x1.585 |
Μεταξόνιο | 3.000 |
Σελίδα 1 | Δοκιμή: Νέο Hyundai Ioniq 5 N |
Σελίδα 2 | Αυτό το ηλεκτρικό είναι fuN to Drive |
Σελίδα 3 | Η γνώμη μας & Τεχνικά χαρακτηριστικά |