ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Μαγκιά τα υβριδικά σήμερα, όπως το diesel το 2011

Μαγκιά τα υβριδικά σήμερα, όπως το diesel το 2011

4.131 Επισκέψεις στο άρθρο (3/10/2022)

Ποιος είναι ο μόνος τρόπος να αντιμετωπίσεις την βενζίνη στα 2 ευρώ; Τα υβριδικά, που σώζουν την τσέπη σου τώρα, όπως τα diesel την έσωσαν το 2011.

Έκαναν τα χλμ. φθηνά σήμερα όπως τα έκανε το diesel πριν 10 χρόνια

Πώς μπορείς να σταθείς απέναντι στη τιμή της βενζίνης σήμερα; Αν δεν θες να αλλάξεις σε φθηνό καύσιμο, όπως το υγραέριο, τότε η μόνη λύση είναι μία: Να κόψεις την κατανάλωση. Αυτό ακριβώς κάνουν σήμερα τα υβριδικά. Το βλέπεις;
 
Όταν τα diesel επιτράπηκαν στις ελληνικές μεγαλουπόλεις, η πρόταση που έφεραν στο τραπέζι ήταν καταπληκτική. Χαμηλότερη κατανάλωση και φθηνότερο καύσιμο. Ήταν τόσο σημαντική αυτή η υπόσχεση που ακόμη και σε περιπτώσεις που το υψηλότερο κόστος αγοράς δεν θα μπορούσε να το αποσβέσει το χαμηλότερο κόστος χρήσης, ο κόσμος πάλι τα αγόραζε.
 
Σήμερα η πρόταση που θέτουν τα υβριδικά είναι παρόμοια. Η κατανάλωση είναι ακόμη χαμηλότερη, απλά με το ίδιο καύσιμο, τη βενζίνη. Και ίσως αυτό να είναι που μπερδεύει τον περισσότερο κόσμο και δεν βλέπει την πρόταση αυτή. Επειδή τα υβριδικά δεν έχουν την ριζική διαφορά του καυσίμου, πολύς κόσμος θεωρεί ότι είναι «σαν τα άλλα» και έτσι χάνει την ευκαιρία να μειώσει το κόστος χρήσης ριζικά.
 
Τα diesel μας τελείωσαν, τι να κάνουμε! Θέλουμε δε θέλουμε είναι πολύ κακά για την υγεία, κάποιοι κατασκευαστές τα έκαναν «μαντάρα» με τις απάτες τους στις μετρήσεις, και με αυτά και με τα άλλα (βάλε και την ηλεκτροκίνηση) τα μοτέρ diesel εγκαταλείφθηκαν. Αυτό δε σημαίνει πως δεν υπάρχει λύση.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Δυστυχώς, όπως έγινε με το diesel, έτσι και με τα υβριδικά, στην Ελλάδα όλα αργούν. Αυτή τη φορά όχι γιατί υπάρχει κάποια νομοθεσία που απαγορεύει, όπως στην περίπτωση του diesel, αλλά γιατί υπάρχει διστακτικότητα. Διστακτικότητα απέναντι στην τεχνολογία, διστακτικότητα γιατί το καύσιμο είναι ίδιο, διστακτικότητα γιατί υπάρχει ο ηλεκτρισμός στα υβριδικά, και οτιδήποτε έχει ηλεκτρικό σε αυτοκίνητο φαίνεται πως έχει δημιουργήσει μεγάλες αντιπάθειες.
 
Ολόκληρη η Ευρώπη όμως αντιμετωπίζει τα ακριβά καύσιμα με τα υβριδικά, που μέσα σε λιγότερο από 5 χρόνια αντικατέστησαν τα diesel. Η Ευρώπη ξεφορτώθηκε τα βρώμικα πετρελαιοκίνητα και γέμισε με υβριδικά που καίνε ακόμη λιγότερο, δεν ακούγονται σαν τρακτέρ (και η ηχορύπανση στην Ευρώπη είναι σημαντική), οδηγούνται κανονικά (και όχι σαν ταξί με αλλαγή από τις 1.500 στροφές), συντηρούνται κανονικά, και δεν βγάζουν τρελές ζημιές (όπως η αντλία καυσίμου ή το φίλτρο DPF), ενώ έχουν και μεγαλύτερη εγγύηση (για να μην αγχώνεται ο κόσμος με τα ηλεκτρικά μέρη).
 
Εσύ ακόμη κλαις για το diesel, όταν έχεις την απάντηση μπροστά σου; Τι είναι αυτό που σε κρατάει πίσω στην αγορά ενός υβριδικού; Και τελικά τι καλύτερο θεωρείς ότι μπορείς να κάνεις για να μειώσεις την κατανάλωση;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL