Αεροδυναμική δεν είναι μόνο η ελαχιστοποίηση της αντίστασης και της άνωσης.Υπάρχουν πολλοί ακόμα παράγοντες που βελτιώνουν τη λειτουργία ενός
αυτοκινήτου, όπως την ευπάθεια σε πλάγιους ανέμους,
την ψύξη του κινητήρα και των φρένων μέχρι και το πόσο εύκολα λερώνουν οι καθρέφτες.Η ανάπτυξη των υπολογιστών βοήθησε κατά μεγάλο ποσοστό στη βελτίωση
του αεροδυναμικού συντελεστή, κάτι που έχει θετικά αποτελέσματα στην κατανάλωση, τις επιδόσεις,
τη μείωση των ρύπων και τη σταθερότητα του αυτοκινήτου.Το μεγαλύτερο μέρος(80 %)
της συνολικής αεροδυναμικής αντίστασης προκαλείται από τη ροή στο πάνω και το κάτω μέρος του αυτοκινήτου και το υπόλοιπο μέρος οφείλεται στη ροή ψύξης του
κινητήρα.Η τριβή του αέρα στην οροφή και στο υπόλοιπο μέρος του αμαξώματος αντιστοιχεί μόνο με το ένα έβδομο της συνολικής αντίστασης ενώ το μεγαλύτερο
μέρος της αντίστασης προκαλείται από τις δίνες στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου.Για αυτόν το λόγο οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές μπορούν να αποδώσουν καλύτερο
αεροδυναμικό συντελεστή σε ένα μεγάλο αμάξωμα παρά σε ένα μικρό.
Όπως είναι φυσικό, μια εταιρεία κολοσσός όπως η DaimlerChrysler θέλει να δίνει στους ερευνητές την κορυφαία τεχνολογία για άμεσα εφαρμόσιμη πρωτοπορία. Αυτό ακριβώς εξυπηρετεί και η νέα αεροδυναμική σήραγγα, αφού λόγω των τεράστιων διαστάσεών [...]