Στην ενερτή ανάρτηση ηλεκτρομαγνητικά ελεγχόμενες βαλβίδες μεταβάλλουν το βαθμό απόσβεσης των αμορτισέρ ανάλογα με τα στοιχεία που συλλέγουν διάφοροι αισθητήρες και επεξεργάζεται μια κεντρική υπολογιστική μονάδα. Οι αισθητήρες μετράνε διάφορες παραμέτρους (στρίψιμο του τιμονιού, κάθετες και πλευρικές επιταχύνσεις, τη θέση του αυτοκινήτου στο δρόμο). Αυτά σε συνδυασμό με τους θαλάμους πεπιεσμένου αέρα (αντί ελατηρίων) και των αμορτισέρ, με την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη σκληρότητα ανάλογα με τις συνθήκες κίνησης, θεωρητικά, ρυθμίζουν συνεχώς τη συμπεριφορά του οχήματος ανάλογα το δρόμο και τις διαθέσεις του οδηγού, αφού η σκληρότητα μπορεί να ρυθμιστεί και χειροκίνητα, χωρίς συμβιβασμούς στην άνεση και τα περιθώρια πρόσφυσης.
Mε ένα ενδιαφέρον σύστημα εφοδιάζει την
ανανεωμένη Cayenne η Porsche. Πρόκειται για το σύστημα PDCC (Δυναμικός Έλεγχος του Πλαισίου του Οχήματος), το οποίο περιορίζει αισθητά τις κλίσεις του αυτοκινήτου, που δημιουργούνται σε
καμπές και στ[...]
Το νέο Audi TT εφοδιάζεται με
ένα πρωτοποριακό σύστημα
ανάρτησης, που βασίζεται σε
μαγνητικό πεδίο.
Η πάντα τεχνολογικά ευαισθητοποιημένη Audi διάλεξε το ολοκαίνουργιο κουπέ της, για να λανσάρει μια νέα τεχνολογία ανάρτησης. Το [...]