Η κρεμαγιέρα είναι το σύστημα διεύθυνσης που χρησιμοποιούν οι περισσότεροι κατασκευαστές αυτοκινήτων. Το σύστημα αυτό είναι πολύ απλό στην κατασκευή του. Αποτελείται από τον άξονα της κολόνας διεύθυνσης, ο οποίος καταλήγει σε έναν οδοντωτό τροχό (και αποτελείται στα περισσότερα αυτοκίνητα από δύο μέρη έτσι ώστε να σπάει σε περίπτωση σύγκρουσης για να μη τραυματίζει το τιμόνι τον οδηγό), και τον οδοντωτό κανόνα ο οποίος συνδέεται με τον οδοντωτό τροχό. Στις άκρες του οδοντωτού κανόνα βρίσκονται οι σφαιρικοί σύνδεσμοι οι οποίοι μεταφέρουν την κίνηση των υπόλοιπων μερών στους βραχίονες των τροχών. Επίσης οι άκρες του οδοντωτού κανόνα είναι καλυμμένες από ελαστικές φυσούνες με σκοπό να τον προστατεύουν από τις συνθήκες του περιβάλλοντος (υγρασία, σκόνη, βροχή).
Όπως όλα δείχνουν, δε θα αργήσει η μέρα που, τα αυτοκίνητα θα μπορούν να κινηθούν, χωρίς την παραμικρή ανθρώπινη επέμβαση. Το ADAS της Honda αποτελεί τον πρόλογο προς αυτή την κατεύθυνση
Το Active Steering είναι ένα ενεργό σύστημα διεύθυνσης που εφαρμόστηκε καταρχήν στα μοντέλα των Σειρών 5 και 6. Πλέον στη νέα Σειρά 3 το σύστημα παρουσιάζεται ακόμα καλύτερο ικανοποιώντας και τον πιο απαιτητικό οδηγό.
Σε προηγούμενο τεύχος είχαμε ασχοληθεί με το σύστημα VDIM του Lexus RX 400h που επενεργεί ακόμα στον τρόπο διόρθωσης της πορείας μέσω του συστήματος διεύθυνσης. Ποια είναι όμως τα χαρακτηριστικά του ηλεκτρικού συστήματος διεύθυνσης στο υβριδικ[...]
Η προσπάθεια της Lexus να συντονίσει τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας βρήκε την ιδανική εφαρμογή στο υβριδικό μοντέλο παραγωγής RX 400h. Το σύστημα VDIM (Ενσωματωμένο Σύστημα Διαχείρησης της Δυναμικής Συμπεριφοράς του Αυτοκινήτου) επενεργεί [...]