Ένα ελαστικό που χάνει όλο του τον αέρα πρέπει να πηγαίνει άμεσα για επισκευή. Ακόμα κι αν κινηθείτε για μικρό χρονικό διάστημα, είναι πολύ πιθανό να έχει καταστραφεί ο σκελετός του και να χρειάζεται αντικατάσταση. Χρησιμοποιήστε ελαστικά ανάλογα με το είδος του δρόμου όπου κινείστε. Ένα ασφάλτινο ελαστικό που πατάει συνέχεια σε χώμα θα φθαρεί και μπορεί να σκάσει απροειδοποίητα. Η συνήθεια του ανεβάσματος στο πεζοδρόμιο είναι μια από τις βασικές αιτίες για να χαλάσουμε το σκελετό του ελαστικού -κυρίως στο πλάγιο τμήμα του που είναι και πιο ευπαθές. Σε κάποιο απότομο ανέβασμα το ελαστικό μπορεί ακόμα και να σχιστεί. Αλλάζοντας ελαστικά είναι καλό να αλλάζετε και τη βαλβίδα καθώς μια προβληματική βαλβίδα μπορεί να χάνει αέρα σταδιακά. Μην ξεχνάτε πως η μακρά ακινησία και παραμονή στον ήλιο φθείρει τα λάστιχα. Η υψηλή θερμοκρασία αφαιρεί σταδιακά την πίεση. Ελέγχετε συχνά την πίεση και καλύψτε τα από τον ήλιο. Μην ξεχνάτε το μικρότερο επιτρεπτό βάθος που πρέπει να έχουν οι αυλακώσεις είναι 2 χιλιοστά.
Η πρώτη προϋπόθεση για αλλαγή σκασμένου ελαστικού είναι να βρίσκεται η ρεζέρβα σε κατάσταση χρήσης ανά πάσα στιγμή, γι' αυτό και φροντίζετε να την ελέγχετε τακτικά. Επίσης είναι απαραίτητο να διάθετε το κλειδί που ξεβιδώνει τα μπουλόνια του τρ[...]