Προσπαθήστε να κινείστε με λιγότερο από τα 3/4 της μέγιστης ταχύτητας του αυτοκινήτου. Επίσης, φροντίστε να μην ξεπερνάτε τις 4.000 σ.α.λ., καθώς και να μην κινείστε με επιλεγμένη μεγάλη σχέση και χαμηλή ταχύτητα. Κάτι τέτοιο κουράζει τον κινητήρα χωρίς λόγο και θα πρέπει να αποφεύγεται.
Οι απότομες αντιδράσεις, όπως εκκινήσεις με σπινιάρισμα και φρεναρίσματα πανικού, καταπονούν σημαντικά μέρη του κινητήρα αλλά και τις καινούριες δισκόπλακες ή ταμπούρα.
Όλοι -ανεξαιρέτως- οι κατασκευαστές συνιστούν την αποφυγή της ρυμούλκησης, τουλάχιστον για τα πρώτα 1.000 χλμ.. Κάτι τέτοιο προσθέτει στον κινητήρα επιπλέον φορτίο και τον καταπονεί.
Κατά την περίοδο του στρωσίματος, αφήστε το μοτέρ να δουλέψει για 20-30'' στο ρελαντί, πριν εκκινήσετε. Ομοίως, κατά την επιστροφή σας, περιμένετε ένα μικρό διάστημα πριν σβήσετε τον κινητήρα.
Προσπαθήστε να μην ανάβετε τον κινητήρα του αυτοκινήτου σας, έχοντας ενεργοποιημένο το κλιματιστικό. Σε αυτή την περίπτωση η τρόμπα του κλιματιστικού καταναλώνει παραπάνω ενέργεια και επιβαρύνει τη λειτουργία του κινητήρα.
Τα ελαστικά χρειάζονται 100 περίπου χιλιόμετρα κύλισης για να αποδώσουν τη μέγιστη πρόσφυση, ενώ ακόμη και τα αμορτισέρ χρειάζονται τον ίδιο χρόνο λειτουργίας, για να αποδώσουν τα μέγιστα στην οδική συμπεριφορά.
Η ώρα που περιμένατε τόσον καιρό έφτασε και εσείς παραλάβατε το καινούργιο σας αυτοκίνητο. Το βασικό σας μέλημα είναι πώς θα το περιποιηθείτε, ώστε να κάνετε απροβλημάτιστες διαδρομές και η συμβίωσή σας μαζί του να είναι ευχάριστη. Όλοι μας λο[...]
Ας δούμε κάποιες ενέργειες που πρέπει να κάνετε στα πρώτα χιλιόμετρα του καινούργιου σας αυτοκινήτου, ώστε να εξασφαλίσετε κατά ένα μεγάλο βαθμό τη μεγαλύτερη αξιοπιστία του.
Ανεξαρτήτως ποιότητας κατασκευής και υλικών, κάθε μηχανή χρειάζεται ένα μικρό διάστημα προσεκτικής λειτουργίας, ούτως ώστε, καθ' όλη τη διάρκεια ζωής της, να αποδίδει τα μέγιστα χωρίς προβλήματα.
Το ίδιο ισχύει και για τα αυτοκίνητα.
Η τεχνολογία έχει σίγουρα προχωρήσει και πληθαίνουν οι κατασκευαστές που ισχυρίζονται πως τα καινούργια τους μοντέλα δεν χρειάζονται στρώσιμο και καταργούν την 1η αλλαγή λαδιών στα 1.000 χλμ. Ακόμα και αυτοί όμως, εφιστούν την προσοχή των πελα[...]