H οδήγηση σε ορεινό δίκτυο ανεξαρτήτως αυτοκινήτου (εάν δηλαδή πρόκειται για προσθιοκίνητο, πισωκίνητο ή τετρακίνητο) θέλει ιδιαίτερη προσοχή. Πολλές φορές οι στροφές έχουν ανάποδη κλίση, γεγονός που σε συνδυασμό με το μέτριας έως και κακής ποιότητας οδόστρωμα του επαρχιακού δικτύου (με ελάχιστες εξαιρέσεις όπου συναντάμε καλή άσφαλτο) κάνει τα πράγματα χειρότερα. Η προσοχή μας πρέπει να είναι τεταμένη ιδιαίτερα εάν κινούμαστε σε δρόμους που δεν γνωρίζουμε, ενώ το μεγαλύτερο λάθος που μπορούμε να κάνουμε είναι να υπερεκτιμήσουμε τις δικές μας ικανότητες όσο και του οχήματος μας. Εκεί γίνονται όλα τα φαινόμενα υποστροφής ή υπερστροφής πιο έντονα, γεγονός που σημαίνει ότι ο χειριστής του οχήματος θα πρέπει να είναι τουλάχιστον ενήμερος σχετικά με τις πιθανές αντιδράσεις του αυτοκινήτου του, ώστε να μπορεί σε τυχόν αποσταθεροποίηση του πίσω ή του εμπρός μέρους να αντεπεθέλθει.
Καλές γιορτές…μα μη ξεχνάτε, πως ο δρόμος για το χωριό είναι συχνά στενός, κακής ποιότητας, με ελλιπή σήμανση και κρύβει παγίδες σε κάθε στροφή. Υπερβολή; Ίσως, καλύτερα πάντως να συμπεριφέρεστε περιμένοντας τα χειρότερα…
• Οι συχνές διακυμάνσεις στη μορφολογία του εδάφους, η έντονη βλάστηση, καθώς και οι υψομετρικές διαφορές καθιστούν πολλές στροφές "τυφλές", αφού μειώνουν τη δυνατότητα του οδηγού να έχει επαρκή ορατότητα.
• Από τα βασικότερ[...]
• Οι συχνές διακυμάνσεις στη μορφολογία του εδάφους, η έντονη βλάστηση, καθώς και οι υψομετρικές διαφορές καθιστούν πολλές στροφές "τυφλές", αφού μειώνουν τη δυνατότητα του οδηγού να έχει επαρκή ορατότητα.
• Από τα βασι[...]