ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  5/4/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 5/4/2005
Test mtx
Kia Sorento 3,5 V6 TOD
Απλώς προσθέστε χώμα
Το Kia Sorento διαθέτει μεγάλες εκτός δρόμου δυνατότητες.
Το Kia Sorento προσφέρει ένα εύγεστο "κοκτέιλ" με συστατικά όπως η δύναμη του κινητήρα, το νέο σύστημα τετρακίνησης και οι μεγάλες εκτός δρόμου δυνατότητες. H "γεύση" αναδεικνύεται πλήρως, προσθέτοντας απλώς στη συνταγή άφθονο… χώμα.
Ένα από τα πιο δημοφιλή οχήματα της Kia (και όχι μόνο στην Ελλάδα) είναι το Sorento το οποίο κινείται ιδιαιτέρως δυναμικά στον εμπορικό στίβο των μεγάλων εκτός δρόμου οχημάτων. Το τετρακίνητο αυτοκίνητο της Kia φιλοδοξεί να συνεχίσει να πρωταγωνιστεί στην κατηγορία και για το λόγο αυτόν παρέχει ένα νέο τεχνικό στοιχείο. Πρόκειται για ένα νέο σύστημα μόνιμης και αυτόματης τετρακίνησης το οποίο μεταδίδει την κίνηση αρχικά στους πίσω τροχούς ενώ μόλις διαγνωσθεί απώλεια πρόσφυσης εμπλέκεται και ο εμπρός άξονας χωρίς συμμετοχή του οδηγού. Το σύστημα ονομάζεται Torque On Demand και συνοδεύει πλέον όλες τις εκδόσεις του Sorento, δηλαδή όχι μόνο την κορυφαία που δοκιμάσαμε αλλά και τη βασική των 2,4 λίτρων. Ξεκινώντας από την εξωτερική σχεδίαση του αυτοκινήτου πρέπει να αναφέρουμε ότι το Sorento είναι ένα από τα πιο ελκυστικά αυτοκίνητα της κλάσης του. Το στοιχείο αυτό προκαλεί κάποια εντύπωση διότι είναι αρκετά ογκώδες αλλά απέχει από το να χαρακτηριστεί "χοντροκομμένο". Oι απλές καθαρές γραμμές του οχήματος και οι γωνίες που έχουν αμβλυνθεί τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω άκρο συνθέτουν ένα ελκυστικό σύνολο. Στο εμπρός μέρος ο μεγάλος πρωταγωνιστής είναι τα φωτιστικά σώματα τα οποία είναι αρκούντως κομψά ενώ επιτυγχάνουν να προσδώσουν και ένα αρκετά δυναμικό ύφος στο Sorento σε συνδυασμό και με το τονισμένο και κυρτό καπό του κινητήρα. Στο πίσω άκρο τα φωτιστικά σώματα είναι σχετικά ψηλά τοποθετημένα και έχουν λιτό αλλά ταιριαστό ύφος σε σχέση με το υπόλοιπο αμάξωμα. Στο εσωτερικό του πεντάθυρου εκτός δρόμου οχήματος οι γενναιόδωρες εξωτερικές διαστάσεις μεταφράζονται σε έναν ιδιαιτέρως ευρύχωρο θάλαμο επιβατών ο οποίος θα ικανοποιήσει με άνεση τις ανάγκες μιας οικογένειας. Από τεχνική άποψη ο κινητήρας των 3,5 λίτρων, τον οποίο είχαμε την ευκαιρία να "οδηγήσουμε" για μία ακόμη φορά, αποδείχτηκε πολύ καλός σε συνδυασμό με τις μαλακές και με μεγάλη διαδρομή αναρτήσεις καθώς και με το αμάξωμα σε ξεχωριστό σασί που διαθέτει το αυτοκίνητο. Οι τιμές για τη βασική έκδοση TOD με τον κινητήρα των 2,4 λίτρων και 140 ίππων ξεκινούν από 28.490 ευρώ ενώ η έκδοση των 3,5 λίτρων, η οποία διαθέτει υπερπλήρη εξοπλισμό, τιμάται 36.990 ευρώ.
Το Kia Sorento είναι αρκετά κομψό παρά το ογκώδες αμάξωμά του. Γενικά είναι αισθητές οι καμπύλες γραμμές που χαρακτηρίζουν την εμφάνισή του.

To Kia Sorento TOD διακρίνεται για την άριστη σχέση αξίας - τιμής που διαθέτει.

To Kia Sorento φέρει πλέον αυτόματο σύστημα τετρακίνησης σε αντίθεση με το παρελθόν, αφού τότε διέθετε σύστημα μετάδοσης στους πίσω τροχούς και κατ' επιλογήν στους τέσσερις.
Μας άρεσε
Η εξωτερική εμφάνιση, οι εκτός δρόμου δυνατότητες, οι μεγάλες διαδρομές της ανάρτησης, οι χώροι.
Δε μας άρεσε
Η αίσθηση του τιμονιού και κυρίως οι πολλές στροφές από άκρη σε άκρη, οι κλίσεις του αμαξώματος σε ασφάλτινο δρόμο με στροφές.

 
 Kia Sorento 3,5 V6 TOD
Κινητήρας
Εσωτερικό
Χώροι
Σε ασφάλτινη διαδρομή
Σε χωμάτινη διαδρομή