Δοκιμή: Focus με 125 άλογα, ηλεκτρικό Boost & οθονάρα 13,2 ιντσών
Κυριακή, 20 Οκτωβρίου 2024
- Χάρη στην «αβάντα» του ηλεκτρομοτέρ προσπερνάει πιο γρήγορα
- Στάνταρ οθονάρα 13,2 ιντσών, η μεγαλύτερη της κατηγορίας
- Χάρη στην «αβάντα» του ηλεκτρομοτέρ προσπερνάει πιο γρήγορα
- Στάνταρ οθονάρα 13,2 ιντσών, η μεγαλύτερη της κατηγορίας
- Έχει στάνταρ τη μεγαλύτερη (13,2 ίντσες) οθόνη στην κατηγορία του
- Είναι το κορυφαίο οικογενειακό σε χώρους για επιβάτες και πορτ-μπαγκάζ
Απροβλημάτιστος ο diesel κινητήρας και καίει κάτω από 6 λτ/100 χλμ.
Ο ιμάντας χρονισμού αλλάζει κάθε 180.000 χλμ. Αν βρείτε φθορές, θα είναι στα αμορτισέρ.
- «Έξυπνα» φώτα, που στη μεγάλη σκάλα δεν τυφλώνουν τους απέναντι
- Με στάνταρ οθονάρα 13,2 ιντσών, τη μεγαλύτερη της κατηγορίας
Η Ford ανανέωσε πρόσφατα το Focus και εμείς δοκιμάζουμε ένα μεταχειρισμένο μοντέλο του 2019 για να δούμε πόσο αξιόπιστο είναι ως μεταχειρισμένο. Το αυτοκίνητο έχει τον χιλιάρη EcoBoost κινητήρα με 125 άλογα και χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Πόσο καλά αντιστέκεται στο πέρασμα του χρόνου;
Οι όμορφες εξωτερικές πινελιές, η οθονάρα στο εσωτερικό, τα νέα τεχνολογικά συστήματα και ο 1.000άρης EcoBoost με τα 155 άλογα είναι τα 4 πράγματα που θα κρατήσουμε από την πρώτη μας επαφή με το ανανεωμένο Ford Focus.
To Ford Focus τρίτης γενιάς στην έκδοση με τον πετρελαιοκινητήρα των 120 ίππων είναι ένα ολοκληρωμένο οικογενειακό αυτοκίνητο που δεν καίει και ταυτόχρονα εκπλήσσει ευχάριστα με τον οδηγοκεντρικό του χαρακτήρα.
To Focus λαμβάνει την ήπια υβριδική τεχνολογία της Ford με τη νέα έκδοση των 155 ίππων να είναι η ισχυρότερη της γκάμας και παράλληλα αρκετά οικονομική σε κατανάλωση. Ο συνδυασμός με το Active αμάξωμα διευρύνει το πεδίο δράσης προσδίδοντας έναν πιο περιπετειώδη χαρακτήρα.
Κάθε φορά πιο πάνω… Το ST είναι το κορυφαίο Focus αυτή τη στιγμή και προκαλεί τα hot hatches του ανταγωνισμού, βάζοντας δύσκολα και στο επερχόμενο Focus RS...
Focus στην πολυτέλεια: Η πολυτελής έκδοση του Focus, με την ονομασία Vignale, με προσεγμένες παρεμβάσεις στο σχεδιασμό και αναβαθμισμένο ποιοτικά εσωτερικό, είναι η πρόταση της Ford απέναντι στα ανταγωνισμό των premium μικρομεσαίων μοντέλων.
Focus του βουνού: Η Active έκδοση διευρύνει το πεδίο δράσης του Ford Focus και του προσδίδει έναν περιπετειώδη χαρακτήρα. Εδώ μάλιστα αυτός συνδυάζεται με Wagon αμάξωμα και έτσι προκύπτει ένα εξαιρετικό «χαρμάνι» με γεύση μεσαίου crossover.
Η έκδοση ST-Line του Focus με τον 3κύλινδρο 1.500άρη EcoBoost και το χειροκίνητο κιβώτιο, «φέρνει» μαζί του και έναν άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω καθιστώντας το ακόμα πιο ξεχωριστό οδηγικά.
Στη Νίκαια της Γαλλίας, οδηγούμε τη νέα γενιά του Focus ST και βλέπουμε την εξελιγμένη ερμηνεία που δίνει η Ford σε ό,τι αφορά τα γρήγορα μικρομεσαία της εποχής μας.
Focus στην ευκολία: Η έκδοση του Focus με το νέο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων εστιάζει στην ευκολία χωρίς να θυσιάζει την απόλαυση που «παραδοσιακά» συνοδεύει το μικρομεσαίο Ford.
Εξελίσσοντας επιπλέον το οδηγικό του ταλέντο και έχοντας premium φιλοδοξίες, το νέο Ford Focus δεν στοχεύει παρά στην κορυφή της κατηγορίας των mainstream μικρομεσαίων χάτσμπακ.
Με αφορμή τη δημιουργία του καλύτερου μέχρι σήμερα ελαστικού της, η 9η μεγαλύτερη εταιρία ελαστικών στον κόσμο Maxxis, μας κάλεσε στην πίστα των Σερρών για ένα διήμερο δοκιμών. Η τριπλέτα, πίστα, Maxxis Tyres και αυτοκίνητα της Ford όπως Fiesta ST και Mustang, δεν θα μπορούσε να μην στεφθεί από επιτυχία. Όπως και έγινε.
Οδηγούμε το νέο Ford Focus σε ειδικές διαδρομές του Ράλλυ Μόντε Κάρλο και χιλιόμετρο το χιλιόμετρο αντιλαμβανόμαστε γιατί είναι το νέο σημείο αναφοράς στην κατηγορία των mainstream μικρομεσαίων και γιατί ρίχνει κλεφτές ματιές και στα premium.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr