Focus στην ευκολία: Η έκδοση του Focus με το νέο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων εστιάζει στην ευκολία χωρίς να θυσιάζει την απόλαυση που «παραδοσιακά» συνοδεύει το μικρομεσαίο Ford.
Η γκάμα του Focus 4ης γενιάς φέρνει μαζί της κι ένα νέο 8τάχυτο κιβώτιο με μετατροπέα ροπής το οποίο συνδυάζεται τόσο με τις βενζινοκίνητες όσο και με τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις του. Τι προσφέρει όμως ένα τέτοιο κιβώτιο σε ένα αυτοκίνητο που είναι σημείο αναφοράς στην κατηγορία για την οδική του συμπεριφορά; Εξετάζουμε τον συνδυασμό αυτού του κιβωτίου με τον πετρελαιοκινητήρα των 120 ίππων στην έκδοση ST-Line, η τιμή του οποίου ορίζεται στα 25.684 ευρώ.
Εμφάνιση: Δυναμικό και πολλά υποσχόμενο σε όψη
H σπορ αισθητική της έκδοσης ST-Line του νέου Focus εκφράζει με τον καλύτερο τρόπο το ποιόν του, αποτελώντας και σε αισθητικό επίπεδο ένα δυναμικό αυτοκίνητο. Οι επιθετικοί προφυλακτήρες, το χαμηλότερο από το έδαφος ύψος του αμαξώματος και τα έντονα νεύρα που ενσωματώνει η 4η γενιά του, του προσδίδουν έντονο δυναμισμό που φυσικά δεν διαφοροποιείται ούτε στην πετρελαιοκίνητη έκδοσή του με τα χαρακτηριστικά της έκδοσης ST-Line.
Δεν ξέρω για το diesel, αλλά το Α3 1.5 βενζίνη είναι 5-6 χιλ ακριβότερο από το αντίστοιχο Focus.. Έχω οδηγήσει το Α3 και δεν θα έλεγα ότι είναι "ασυγκρίτως" καλύτερο αυτοκίνητο από το νέο Focus. Ίσως πιο ποιοτικό εσωτερικά, αλλά οδηγικά;
Συμφωνώ. Η διαφορά για μένα βρίσκεται στο ότι στα 20Κ παίρνεις νέο Focus βενζίνη 1.5 150 ίππους οδηγοκεντρικό και τίμιο, όταν για να πάρεις αντίστοιχο Α3 (1.5 TSI) χρειάζεται να ανέβεις 5-6 χιλ τουλάχιστον. Έχεις δίκιο πάντως: αν το budget είναι πάνω από 25Κ πας σε premium μικρομεσαίο.
Αν είναι να δώσεις 25.684 για να πάρεις FORD diesel, δίνεις 26.900 και παίρνεις AUDI A3 sportback diesel. Με 22.400 υπάρχει και ο 1.0TFSI με 116 ίππους βενζίνη. Στο εσωτερικό η ποιότητα του audi είναι η καλύτερη στην κατηγορία. Από εκεί και πέρα στο audi πληρώνεις και άλλες ευκολίες όπως τα αμορτισέρ στο καπό του κινητήρα έναντι βέργας στα περισσότερα μικρομεσαία, θεωρώ ότι αν κάποιος είναι να ανέβει πάνω από τα 25.000 ευρώ κοιτάζει AUDI, BMW, MERCEDES. Το Focus το έχω δει, απλά είναι ένα σύγχρονο αυτοκίνητο, αλλά το τιμολογιακό πεδίο δράσης του είναι τα 15.000 - 20.000 ευρώ.
Πάμε τώρα... Α3 s line 1.0 116ps 27000€ χωρίς cruise control χωρίς οπίσθια κάμερα χωρίς αισθητήρες παρκαρισματος μπρος πίσω, χωρίς αισθητήρες φώτων και υαλοκαθαριστηρων, χωρίς navigation, χωρίς χωρίς χωρίς... Ford focus st line 1.0 125 ps 20000€ με στάνταρ όλα τα παραπάνω και πολλά περισσότερα! Τώρα άμα θέλει ο άλλος να πάρει audi απλά και μόνο για το "όνομα" αυτό είναι άλλο θέμα...
Το a3 Diesel για να πεις ότι πλησιάζει σε εξοπλισμό το Focus πρέπει να σκάσεις 31000€ πηγαίνετε σε καμια αντιπροσωπεία πρώτα κ μετά τα λέμε! Το Focus είναι αυτή τη στιγμή το καλύτερο στην κατηγορία του με διαφορά! Επίσης έχει την καλύτερη τιμή σε σχέση με τον εξοπλισμό που σου προσφέρει! Σε οδική συμπεριφορά είναι για σεμινάρια στον υπόλοιπο ανταγωνισμό! Από τα premium χάνει μόνο σε ποιότητα εσωτερικού αλλά ποιος νοιάζεται όταν σε όλα τα άλλα επίπεδα είναι μακράν καλύτερο! 4 μήνες γύρισα όλες σχεδόν τις αντιπροσωπειες και μάρκες, με test drive κτλ κατέληξα στο Focus ! Επίσης με 8 χρόνια εγγύηση για τα πάντα (μόνο τα αναλώσιμα είναι εκτός εγγύησης) δεν βρίσκεις στην αγορά!
Έχετε προγραμματίσει τεστ για το βενζινοκίνητο 1.5; Είμαι νέος κάτοχος και θα ήθελα να διαβάσω τη γνώμη σας.
Απάντηση: Θα το δοκιμάσουμε σύντομα και θα αναφέρουμε.
Δεν ξέρω για το diesel, αλλά το Α3 1.5 βενζίνη είναι 5-6 χιλ ακριβότερο από το αντίστοιχο Focus.. Έχω οδηγήσει το Α3 και δεν θα έλεγα ότι είναι "ασυγκρίτως" καλύτερο αυτοκίνητο από το νέο Focus. Ίσως πιο ποιοτικό εσωτερικά, αλλά οδηγικά;
Πάντως είναι απολαυστικότατο στο δρόμο και πολύ πρακτικό για οικογενειακό σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο
Συμφωνώ. Η διαφορά για μένα βρίσκεται στο ότι στα 20Κ παίρνεις νέο Focus βενζίνη 1.5 150 ίππους οδηγοκεντρικό και τίμιο, όταν για να πάρεις αντίστοιχο Α3 (1.5 TSI) χρειάζεται να ανέβεις 5-6 χιλ τουλάχιστον. Έχεις δίκιο πάντως: αν το budget είναι πάνω από 25Κ πας σε premium μικρομεσαίο.
Πολλά τα χρήματα για ford. Σε αυτά τα χρήματα αγοράζει κάποιος το AUDI A3 ένα ασυγκρίτως καλύτερο αυτοκίνητο
Αν είναι να δώσεις 25.684 για να πάρεις FORD diesel, δίνεις 26.900 και παίρνεις AUDI A3 sportback diesel. Με 22.400 υπάρχει και ο 1.0TFSI με 116 ίππους βενζίνη. Στο εσωτερικό η ποιότητα του audi είναι η καλύτερη στην κατηγορία. Από εκεί και πέρα στο audi πληρώνεις και άλλες ευκολίες όπως τα αμορτισέρ στο καπό του κινητήρα έναντι βέργας στα περισσότερα μικρομεσαία, θεωρώ ότι αν κάποιος είναι να ανέβει πάνω από τα 25.000 ευρώ κοιτάζει AUDI, BMW, MERCEDES. Το Focus το έχω δει, απλά είναι ένα σύγχρονο αυτοκίνητο, αλλά το τιμολογιακό πεδίο δράσης του είναι τα 15.000 - 20.000 ευρώ.
Πάμε τώρα... Α3 s line 1.0 116ps 27000€ χωρίς cruise control χωρίς οπίσθια κάμερα χωρίς αισθητήρες παρκαρισματος μπρος πίσω, χωρίς αισθητήρες φώτων και υαλοκαθαριστηρων, χωρίς navigation, χωρίς χωρίς χωρίς... Ford focus st line 1.0 125 ps 20000€ με στάνταρ όλα τα παραπάνω και πολλά περισσότερα! Τώρα άμα θέλει ο άλλος να πάρει audi απλά και μόνο για το "όνομα" αυτό είναι άλλο θέμα...
Το a3 Diesel για να πεις ότι πλησιάζει σε εξοπλισμό το Focus πρέπει να σκάσεις 31000€ πηγαίνετε σε καμια αντιπροσωπεία πρώτα κ μετά τα λέμε! Το Focus είναι αυτή τη στιγμή το καλύτερο στην κατηγορία του με διαφορά! Επίσης έχει την καλύτερη τιμή σε σχέση με τον εξοπλισμό που σου προσφέρει! Σε οδική συμπεριφορά είναι για σεμινάρια στον υπόλοιπο ανταγωνισμό! Από τα premium χάνει μόνο σε ποιότητα εσωτερικού αλλά ποιος νοιάζεται όταν σε όλα τα άλλα επίπεδα είναι μακράν καλύτερο! 4 μήνες γύρισα όλες σχεδόν τις αντιπροσωπειες και μάρκες, με test drive κτλ κατέληξα στο Focus ! Επίσης με 8 χρόνια εγγύηση για τα πάντα (μόνο τα αναλώσιμα είναι εκτός εγγύησης) δεν βρίσκεις στην αγορά!