Focus στην πολυτέλεια: Η πολυτελής έκδοση του Focus, με την ονομασία Vignale, με προσεγμένες παρεμβάσεις στο σχεδιασμό και αναβαθμισμένο ποιοτικά εσωτερικό, είναι η πρόταση της Ford απέναντι στα ανταγωνισμό των premium μικρομεσαίων μοντέλων.
Το Ford Focus αποτελεί αναμφίβολα ένα μοντέλο ορόσημο, λόγω της οδικής του συμπεριφοράς, στοιχείο που χρόνια ορίζει την κορυφή της κατηγορίας του. Η εξέλιξή του από την πρώτη του γενιά μέχρι την σημερινή 4η, είναι αλματώδης, με τους σχεδιαστές της Ford σε κάθε γενιά να παρουσιάζουν και κάτι καινούριο.
Η τελευταία γενιά λοιπόν, πρόσθεσε στην γκάμα της και την έκδοση Vignale, μια έκδοση που έχουμε δει και σε άλλα μοντέλα της φίρμας με το μπλε οβάλ σήμα, η οποία εκφράζει το πιο πολυτελές της ύφος μέσω στοχευμένων επεμβάσεων στη σχεδίαση, εξωτερικά και εσωτερικά, τη χρήση ποιοτικότερων και ακριβότερων υλικών, καθώς και την παροχή έξτρα εξοπλισμού. Η έκδοση Vignale συναντάται στο στέισον βάγκον αμάξωμα, καθώς και στο κλασσικό 5θυρο, το οποίο δοκιμάζουμε στην έκδοση με τον 1.500άρη EcoBoost κινητήρα των 150 ίππων, με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων.
«Ενέσεις» εκλεπτυσμένης κομψότητας
Το Focus Vignale διατηρεί τι ίδιες διαστάσεις με τις υπόλοιπες εκδόσεις της γκάμας (μήκος x ύψος x πλάτος - 4.378x1.828x1.471), με τη μεγαλύτερη διαφορά να εντοπίζεται στο μπροστινό μέρος, εκεί όπου η γρίλια ενσωματώνει μια ιδιαίτερη πλέξη, ο προφυλακτήρας έχει διαφορετική αισθητική, με αναθεωρημένη σχεδίαση και χρωμιωμένο πλαίσιο.
Πηγαίνοντας προς τα πίσω, στο πλαϊνό μέρος τις εντυπώσεις κερδίζουν οι πολυάκτινες ζάντες των 17 ιντσών και το χρώμιο στο κάτω μέρος των θυρών, αλλά και των παραθύρων που προσδίδουν περισσότερη «αίγλη». Στο πίσω μέρος και πάλι, το διάζωμα σε φινίρισμα ματ αλουμινίου στο κάτω μέρος του προφυλαχτήρα, δημιουργεί μια πιο κομψή εικόνα ενώ και οι χρωμιωμένες απολήξεις των δύο εξατμίσεων προσθέτουν την απαραίτητη δόση δυναμισμού. Οι διαφορές ολοκληρώνονται με την μεγάλη επιγραφή «Vignale» στο κέντρο της πίσω θύρας. Σηματάκι Vignale θα συναντήσουμε και ψηλά στα πλαϊνά φτερά.
Κάθε εβδομάδα στο συνεργείο... Τον τελευταίο καιρό, το ηλ. χειρόφρενο λύνεται μόνο του...προσοχή...