
Δοκιμή: Hyundai i10 1,0T 90 PS N-Line
Τετάρτη, 8 Ιανουαρίου 2025
Βγάζει 10 λιγότερα άλογα (90) για να καίει λιγότερη βενζίνη
Το έδειξαν και οι μετρήσεις: Μέση κατανάλωση 6,6 λτ./100 χλμ. από 7,5 λτ./100 χλμ....
|
|
Βγάζει 10 λιγότερα άλογα (90) για να καίει λιγότερη βενζίνη
Το έδειξαν και οι μετρήσεις: Μέση κατανάλωση 6,6 λτ./100 χλμ. από 7,5 λτ./100 χλμ....
Ο κινητήρας 1,2 λίτρων είναι αξιόπιστος, χωρίς ζημιές και βλάβες.
Φθορές: Δίσκοι-τακάκια εμπρός στα 50.000 χλμ, δίσκος συμπλέκτη μετά τα 100.000 χλμ. ...
Βγάζει 5 λιγότερα άλογα (79) για να καίει λιγότερη βενζίνη
Παραμένει το πιο ευρύχωρο μίνι...
- Έχει τον περισσότερο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών και το πιο φαρδύ πίσω κάθισμα απΆ όλα τα μίνι
- Τώρα «βλέπει» ποδηλάτες και μηχανάκια για να φρενάρει μόνο του όταν χρειαστεί
- Στάνταρ οθόνη αντί για όργανα και οθονάρα αφής 8 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό...
- Είναι το πιο γρήγορο μίνι αυτοκίνητο στο 0-100 χλμ./ώρα (9,9 δλ.)
- Η έκδοση N Line έχει σχεδιαστικές λεπτομέρειες που θυμίζουν τα αγωνιστικά της Hyundai ...
Το πρώτο Hyundai i10 κυκλοφόρησε από το 2007 έως το 2013, κάτι που σημαίνει πως τα παλαιότερα μοντέλα έχουν ξεπεράσει τη 15ετία και τα νεότερα είναι ακριβώς 10 χρονών. Πόσο αξιόπιστο είναι το μοντέλο ως μεταχειρισμένο; Είναι απροβλημάτιστο, ή θα προκαλέσει πονοκεφάλους στους μελλοντικούς ιδιοκτήτες του;
Διασκεδαστικό: Τα αυτοκίνητα πόλης συνήθως είναι φτιαγμένα για να σε μεταφέρουν από το ένα σημείο στο άλλο οικονομικά. Στη συγκεκριμένη περίπτωση τα πράγματα είναι διαφορετικά. Από πολλές απόψεις.
Το δεύτερης γενιάς Hyundai i10 είναι ένα από τα πιο πολυζήτητα αυτοκίνητα στην αγορά των μεταχειρισμένων. Πόσο καλό ήταν τελικά όμως;
Go big, go auto: Δοκιμάζουμε το Hyundai i10 στην ισχυρότερη έκδοση των 84 ίππων σε συνδυασμό με αυτοματοποιημένο κιβώτιο, που προσφέρει μεγαλύτερη ευκολία στη χρήση και πιο τονισμένες ρεπρίζ.
Το Hyundai i10, με το αυτοματοποιημένο κιβώτιο ταχυτήτων, προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη ευκολία στη χρήση και πιο ξεκούραστες διαδρομές για μεγαλύτερη άνεση στην καθημερινότητα σας.
Μίνι μόνο σε διαστάσεις και τιμή: Το Hyundai i10 ωριμάζει προσφέροντας αίσθηση και τεχνολογίες μεγαλύτερου αυτοκινήτου, παραμένοντας compact σε διαστάσεις και απόλυτα προσιτό σε τιμή.
«Go big or… go home» λένε οι Αμερικανοί και το νέο Hyundai i10 θέλει να ακολουθήσει την φράση, αφού στην τρίτη του γενιά θυμίζει μεγαλύτερο αυτοκίνητο από πλευράς χώρων, τεχνολογίας και πάτημα στο δρόμο, με αποτέλεσμα να φλερτάρει με την κατηγορία των μικρών.
Το 1.000άρι Hyundai i10, με ατού την τιμή του, που σπάει το φράγμα των 10.000 ευρώ, θα ανταποκριθεί πλήρως στα αστικά του καθήκοντα, παρέχοντας όλα όσα υπόσχεται και εστιάζοντας στο value for money χαρακτήρα του.
Αρκετά ήταν τα νέα μοντέλα που δοκιμάσαμε μέσα στο 2014. Στο συγκεκριμένο θέμα σας παρουσιάζουμε τις δοκιμές των μοντέλων που ξεχώρισαν.
Με το 1ης γενιάς i10 η Hyundai καθιερώθηκε στην κορυφή της μίνι κατηγορίας. Πλέον, το 2ης γενιάς μοντέλο είναι εδώ, έτοιμο για να στοχεύσει ακόμη πιο ψηλά και να διεκδικήσει μερίδιο όχι μόνο από τα παραδοσιακά μίνι.
Η έκδοση με το 16βάλβιδο κινητήρα 1,2 λίτρων του Hyundai i10 ενισχύει σημαντικά την παρουσία του αυτοκινήτου, ειδικά από τη στιγμή που δεν κοστίζει πολύ περισσότερο από ό,τι το βασικό 1,1.
Με το 4τάχυτο αυτόματο κιβώτιο, το i10 καθίσταται ακόμη πιο πρακτικό στην καθημερινή χρήση και δη σε αστικές συνθήκες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - autotriti.gr