Δοκιμή: Hyundai i10 FL 1,0T 100 PS N Line
- Είναι το πιο γρήγορο μίνι αυτοκίνητο στο 0-100 χλμ./ώρα (9,9 δλ.)
- Η έκδοση N Line έχει σχεδιαστικές λεπτομέρειες που θυμίζουν τα αγωνιστικά της Hyundai
- Στο πίσω κάθισμα έχει περισσότερο χώρο για τα πόδια απ ότι έχουν μεγαλύτερα μοντέλα
- Έχει τα πάντα σε εξοπλισμό με κόστος 19,5 χιλιάρικα
Είναι το πιο γρήγορο μίνι αυτοκίνητο σε επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (9,9 δλ.)
Δοκιμάζουμε το ανανεωμένο Hyundai i10 των 100 ίππων που είναι η κορυφαία σε όλους τους τομείς εκδοχή της γκάμας και η μόνη με turbo κινητήρα. Λογικό και επόμενο λοιπόν να ξεχωρίζει η επίδοσή του στο 0-100 χλμ./ώρα η οποία είναι η καλύτερη στη κατηγορία (9,9 δλ.), και μάλιστα καλύτερη κι από την επιτάχυνση που ανακοινώνει η ίδια η Hyundai (10,5 δλ.).
Έχει σπορ εμφάνιση (N Line έκδοση), με «πινελιές» από Hyundai motorsports
Το turbάτο i10 δεν ξεχωρίζει μόνο για τις επιδόσεις του, αλλά και για την τολμηρή και δυναμική του εμφάνιση, ελέω της N Line εξοπλιστικής έκδοσης. Εκτός των συγκεκριμένων αλλαγών από την ανανέωση του μοντέλου, στο Hyundai i10 N Line βλέπουμε ειδικά σχεδιασμένους προφυλακτήρες, ένθετα και κόκκινες πινελιές, αλλά και στάνταρ 16άρες ζάντες αλουμινίου. Από την άλλη πλευρά, η εσωτερική του διακόσμηση έχει στοιχεία από αγωνιστικά αυτοκίνητα της Hyundai, με χαρακτηριστικές λεπτομέρειες το σπορ τιμόνι και τον επιλογέα ταχυτήτων με το λογότυπο N.
Οι πίσω επιβάτες έχουν πολύ χώρο για να απλώσουν τα πόδια τους, περισσότερο κι από μεγαλύτερα μοντέλα
Δεν αγοράζεις ένα μίνι αυτοκίνητο για τους χώρους του, αλλά με το Hyundai i10 θα έχεις αρκετά περισσότερες ανέσεις από όσες περιμένεις από ένα μοντέλο τέτοιων διαστάσεων. Για παράδειγμα, τα 10,2 εκ. χώρου μέχρι να ακουμπήσουν τα γόνατά σου στα εμπρός καθίσματα είναι νούμερο καλύτερο κι από ανώτερου segment, μικρά αυτοκίνητα.
Έχει τα πάντα σε εξοπλισμό με κόστος 19,5 χιλιάρικα
Το Hyundai i10 N Line των 100 ίππων κοστίζει 19.590 ευρώ, τιμή πάνω από το μέσο όρο του ανταγωνισμού. Το συγκεκριμένο κόστος έρχεται όμως «πακέτο» με μία εξοπλιστική πληρότητα που δεν συναντάς στον ανταγωνισμό, σε παροχές άνεσης και ασφάλειας ενώ είναι και το ισχυρότερο μοντέλο της κατηγορίας (και το μόνο διαθέσιμο με κινητήρα turbo). Ορισμένα συστήματα υποβοήθησης, μάλιστα, έρχονται για πρώτη φορά στο «οπλοστάσιο» του i10.
Κάνε κλικ στη συνέχεια του άρθρου για να διαβάσεις την αναλυτική δοκιμή του ανανεωμένου Hyundai i10 N Line 100 PS
Σελίδα 2 | Σχεδίαση: Έχει στάνταρ 16άρες ζάντες αλουμινίου & μπόλικες κόκκινες «πινελιές» |
Σελίδα 3 | Ψηφιακό εσωτερικό, με στοιχεία που βλέπεις σε αγωνιστικά Hyundai |
Σελίδα 4 | Κινητήρας & Οδική Συμπεριφορά |
Σελίδα 5 | Value for money & η γνώμη μας |
Σελίδα 6 | Μετρήσεις, τεχνικά χαρακτηριστικά & τιμές |