Δοκιμή μεταχειρισμένου: VW Polo MK5
Παρασκευή, 15 Νοεμβρίου 2024
Είναι διαθέσιμο με μοτέρ βενζίνης και diesel, από 60 έως 192 άλογα.
TSI κινητήρες: Πιθανή ζημιά στην καδένα χρονισμού. Αξιόπιστος ο ατμοσφαιρικός 1,4.
Είναι διαθέσιμο με μοτέρ βενζίνης και diesel, από 60 έως 192 άλογα.
TSI κινητήρες: Πιθανή ζημιά στην καδένα χρονισμού. Αξιόπιστος ο ατμοσφαιρικός 1,4.
- Στο δρόμο, έχει την καλύτερη ποιότητα κύλισης στην κατηγορία
- Κάνει 24,5 χιλιάρικα αλλά δεν έχει ούτε αισθητήρες, ούτε κάμερα παρκαρίσματος
Έχει χώρους αντίστοιχους με παλαιότερο Golf και 192 άλογα.
Καλύτερα τα μοτέρ με ιμάντα χρονισμού και τα χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων.
Το VW Polo ανανεώθηκε το 2021, και τα ακριβώς προηγούμενα μοντέλα, κατασκευής μεταξύ 2017 και 2021 είναι διαθέσιμα με τιμές που ξεκινούν από 10.000 και φτάνουν τα 22.000 ευρώ. Πόσο καλό είναι το όχημα ως μεταχειρισμένο;
Το VW Polo GTI συνεχίζει με το δίλιτρο μοτέρ του, χάρη στα συν 7 άλογα που πήρε έχει ακόμα πιο πιπεράτες επιδόσεις και μπορεί να αποτελέσει ένα all day car, όχι όμως και το σκληροπυρηνικό GTI που ονειρεύεται ο petrolhead.
Το ανανεωμένο Polo φρεσκαρίστηκε σε εμφάνιση, έχει νέα οθόνη, ωστόσο προβληματίζει με τα φρένα του και την τιμή του.
Με εμφανώς περισσότερο «νεύρο» από τη βασική έκδοση των 95 ίππων, αλλά κυρίως αποτελεσματικό φρενάρισμα, το 1.000άρι Polo με τα 115 άλογα είναι η σωστή, πλην αλμυρή, επιλογή για όποιον έχει καταλήξει στο γερμανικό μικρό.
Ένα μικρό που κάνει τεράστια οικονομία: Το VW Polo με κινητήρα βενζίνης-φυσικού αερίου, κάνει 100 χλμ. με 3,5 ευρώ, δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας και έχει σχεδόν 500 χιλιόμετρα αυτονομίας, ενώ πλέον εξοπλίζεται με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο προς όφελος των επιδόσεων.
Με αύρα GTI: H έκδοση R-Line με τον 1.500άρη TSI κινητήρα, έχει τις επιδόσεις, το look και το στήσιμο και ανά περίσταση βάζει τα γυαλιά στην πιο ειδική έκδοση GTI.
Ανέβηκαν οι βάσεις: Η βασική έκδοση του Polo έρχεται με αναβαθμισμένο κινητήρα 80 ίππων, που προσφέρει πολύ καλή οικονομία καυσίμου και άνεση στις μετακινήσεις σας.
Η νέα γενιά του VW Polo GTI προβάλει ένα πιο μπρουτάλ προφίλ σε σχέση με το παρελθόν, με σκληρή ανάρτηση και αρκετό θόρυβο από την εξάτμιση. Ας δούμε πώς λειτουργεί όλο αυτό.
Αθήνα-Θεσσαλονίκη με 13,50 ευρώ: To VW Polo με τον κινητήρα βενζίνης-φυσικού αερίου συνδυάζει όλα τα προτερήματα του γερμανικού μοντέλου, με την εξαιρετική οικονομία κίνησης που προσφέρει το CNG καύσιμο.
Το VW Polo με τον 1,6 TDI με τα 95 άλογα, αποτελεί αυτή τη στιγμή την ισχυρότερη πετρελαιοκίνητη έκδοση του γερμανικού μοντέλου μετά από τη βασική των 80 ίππων.
Με το νέο VW Polo έκλεισε ο κύκλος παρουσιάσεων νέων μοντέλων στην κατηγορία. Το γερμανικό μικρό υπόσχεται να θέσει και πάλι τα δεδομένα σε αρκετούς τομείς. Θα το καταφέρει; Το δοκιμάζουμε στην έκδοση με τον 1.0 TSI των 95 ίππων.
H VW εμπλουτίζει τη γκάμα του νέου Polo ρίχνοντας στη μάχη και το GTI. Φορτωμένο με τους συμβολισμούς που κουβαλάει το αντίστοιχο Golf, αλλά και με κινητήρα σίγουρα από εκείνη την κατηγορία, το νεο Polo GTI δίνει από την αρχή την αίσθηση ότι σχεδιάστηκε χωρίς πρόθεση συμβιβασμού.
Προσκεκλημένοι στο Αμβούργο της Γερμανίας για την πανευρωπαϊκή παρουσίαση του νέου VW Polo, μεταφέρουμε τις πρώτες μας εντυπώσεις. Είναι σε θέση το γερμανικό μικρό να θέσει τα στάνταρ στην μικρή κατηγορία; Ακολουθεί η απάντηση.
Το VW Polo «φόρεσε» την νέα έκδοση του 1,4 TDI και με 105 άλογα γίνεται το ισχυρότερο πετρελαιοκίνητο μικρό σε αυτά τα κυβικά, χωρίς ιδιαίτερη επιβάρυνση σε καύσιμο.
Με μικρή χωρητικότητα, ο νέος 1.000άρης TSI 110 PS του VW Polo καταφέρνει να προσφέρει πολύ γρήγορες επιδόσεις, χωρίς να εκτοξεύει στα ύψη την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων του αυτοκινήτου.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - autotriti.gr