Το νέο VW Polo, που έχει φαρδύνει αισθητά, θυμίζει αρκετά το μεγαλύτερο Golf.
Δοκιμή: VW Polo με 115 PS
94.307 Επισκέψεις στο άρθρο (5/1/2021)
Με εμφανώς περισσότερο «νεύρο» από τη βασική έκδοση των 95 ίππων, αλλά κυρίως αποτελεσματικό φρενάρισμα, το 1.000άρι Polo με τα 115 άλογα είναι η σωστή, πλην αλμυρή, επιλογή για όποιον έχει καταλήξει στο γερμανικό μικρό.
- Με 1,0 TSI 115 ίππων - Καίει 6,5 λτ./100 χλμ. - Φρενάρει 1,5 μ. καλύτερα από το 95άρι - Κοστίζει 17.440 ευρώ
Δοκιμάζοντας την έκδοση των 95 ίππων, το μικρό της VW έκανε ξεκάθαρη την πρόθεσή του να αποτελέσει ένα μικρό Golf, τόσο από πλευράς ποιότητας, όσο και τεχνολογίας. Μας άρεσε και ο «ηρωϊκός» 1.000άρης κινητήρας της VW στην έκδοση των 95 με τη εύρυθμη, πολιτισμένη, αλλά και οικονομική λειτουργία του. Από την άλλη, το 95άρι Polo μας προβλημάτισε, αφού το φρενάρισμά του (μέτρηση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα) αποδείχθηκε το χειρότερο στην κατηγορία και σχεδόν 2,5 μέτρα πάνω από τον μέσο όρο. Θυμίζουμε πως η συγκεκριμένη έκδοση για λόγους κόστους είναι εξοπλισμένη με ταμπούρα στον πίσω άξονα σε αντίθεση με την «καλή» των 115 ίππων, που διαθέτει (δικαίως) δίσκους. Με την δοκιμή της συγκεκριμένης έκδοσης φαίνεται πως το Polo αποκαθιστά την… τιμή του.
Με 17.440 ευρώ Το «χιλιάρι» Polo με τον κινητήρα των 115 ίππων είναι διαθέσιμο στις κορυφαίες εκδόσεις Highline και R-Line, η οποία χαρακτηρίζεται φυσικά από την πληρότητα σε εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας (από στάνταρ τροχούς αλουμινίου 16 ιντσών, κλιματισμό και κορυφαίο σύστημα infotainment μέχρι Adaptive Cruise Control, αυτόματο φρενάρισμα και πίσω φώτα LED), αλλά και από το αλμυρό τίμημα: Για την έκδοση με το 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο υπολογίστε λοιπόν 17.440 ευρώ, ενώ για το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων χρειάζονται 1.360 ευρώ επιπλέον (18.800 ευρώ). Το 95άρι Polo δεν προσφέρεται στην πλούσια έκδοση Highline, οπότε δεν μπορεί να υπάρξει άμεση σύγκριση. Σε σχέση με την μεσαία Comfortline των 95 PS η διαφορά είναι 1.490 ευρώ...
Από ΚΙΑ έρχονται υβριδικά diesel. Ελπίζω να τα ενεργοποιήσει ξανά και το group PSA. Είναι επίσης και στα πλάνα των Mercedes...αλλά μιλάμε για άλλα βαλάντια
Μέση κατανάλωση 6, 5 άρα μέσα στην πόλη 8 -8, 5 με τιμή βενζίνης μέχρι το καλοκαίρι να φτάνει τα 2 ευρώ Αθήνα και 2, 5 ευρώ επαρχία, μονόδρομος τα ντίζελ πλέον.
Πιστεύω ότι είναι το καλύτερο της κατηγορίας γιατί τα έχει όλα: Επιδόσεις, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά. Ο μεγάλος του αντίπαλος με μικρή διαφορά είναι το fiesta 140ps, το seat ibiza και το peugeot 208. Θα ήθελα πολύ να είχε και η ΤΟΥΟΤΑ ανταγωνιστικό turbo κινητήρα και δεν καταλαβαίνω την εμμονή της με τα ατμοσφαιρικά yaris..
Όποιος έχει διάθεση να του πιάνουν τον κ@λο τα μαστόρια για να σβήνουν τα λαμπάκια ας το πάρει.
Οι υπόλοιποι μάλλον i20, έστω και τούρκικο αλλά ας προσέχαμε αφού εμείς είμαστε υπεράνω.
Ποιοτικά απέχει από τον ανταγωνισμό, μόνο προκατειλημμένος θα υποστηρίξει το αντίθετο. Ο εξωτερικός σχεδιασμός αποτελεί υποκειμενικό κριτήριο, το τι αρέσει στον καθένα, είναι προσωπική του άποψη.Όσο για το αστείο επιχείρημα που διάβασα στα σχόλια ότι δε θέλει να στηρίξει τους γερμανούς, δε γνωρίζω αν λέει τα ίδια για το i20 που κατασκευάζεται στην Τουρκία. Στο polo πάλι, η μεσαία οθόνη, ευτυχώς, δεν πετάγεται σα το σύνολο σχεδόν του ανταγωνισμού-με εξαίρεση το ibiza. Ο χώρος αποσκευών υπολείπεται μόνο απέναντι στο clio, με το i20 είναι παραπλήσιος, χάνει μόνο στο σχήμα εισόδου και πάντα μιλάμε με κιτ επισκευής. Εσωτερικά, πέρα από την ποιότητα που ανέφερα στην αρχή, ξεχωρίζει ως αγχολυτικό, σε σχέση με την απόλυτη μαυρίλα που κυριαρχεί στην κατηγορία. Ο κινητήρας έχει αρκετή ροπή και άπλωμα για να υποστηρίζει τους αριθμούς. Τιμολογιακά, δε το βλέπω ακριβό, σε σχέση με τον ανταγωνισμό πάντα, σε αυτό τον εξοπλισμό και την απόδοση του κινητήρα.
Ειναι της ανακλησης και αυτο; Εκεινα με τις ζωνες που λυνονται μονες τους;! Γελανε και οι πετρες για τη ποιοτητα & τους ελεγχους του γκρουπ!!!!
Από ΚΙΑ έρχονται υβριδικά diesel. Ελπίζω να τα ενεργοποιήσει ξανά και το group PSA. Είναι επίσης και στα πλάνα των Mercedes...αλλά μιλάμε για άλλα βαλάντια
Μας έχουν ρημάξει οι Γερμανοί σιγά να μη στηρίξω και την αυτοκινητοβιομηχανία τους… μακριά…
Μέση κατανάλωση 6, 5 άρα μέσα στην πόλη 8 -8, 5 με τιμή βενζίνης μέχρι το καλοκαίρι να φτάνει τα 2 ευρώ Αθήνα και 2, 5 ευρώ επαρχία, μονόδρομος τα ντίζελ πλέον.
Πιστεύω ότι είναι το καλύτερο της κατηγορίας γιατί τα έχει όλα: Επιδόσεις, ποιότητα κατασκευής, οδική συμπεριφορά. Ο μεγάλος του αντίπαλος με μικρή διαφορά είναι το fiesta 140ps, το seat ibiza και το peugeot 208. Θα ήθελα πολύ να είχε και η ΤΟΥΟΤΑ ανταγωνιστικό turbo κινητήρα και δεν καταλαβαίνω την εμμονή της με τα ατμοσφαιρικά yaris..
Όποιος έχει διάθεση να του πιάνουν τον κ@λο τα μαστόρια για να σβήνουν τα λαμπάκια ας το πάρει. Οι υπόλοιποι μάλλον i20, έστω και τούρκικο αλλά ας προσέχαμε αφού εμείς είμαστε υπεράνω.
Ποιοτικά απέχει από τον ανταγωνισμό, μόνο προκατειλημμένος θα υποστηρίξει το αντίθετο. Ο εξωτερικός σχεδιασμός αποτελεί υποκειμενικό κριτήριο, το τι αρέσει στον καθένα, είναι προσωπική του άποψη.Όσο για το αστείο επιχείρημα που διάβασα στα σχόλια ότι δε θέλει να στηρίξει τους γερμανούς, δε γνωρίζω αν λέει τα ίδια για το i20 που κατασκευάζεται στην Τουρκία. Στο polo πάλι, η μεσαία οθόνη, ευτυχώς, δεν πετάγεται σα το σύνολο σχεδόν του ανταγωνισμού-με εξαίρεση το ibiza. Ο χώρος αποσκευών υπολείπεται μόνο απέναντι στο clio, με το i20 είναι παραπλήσιος, χάνει μόνο στο σχήμα εισόδου και πάντα μιλάμε με κιτ επισκευής. Εσωτερικά, πέρα από την ποιότητα που ανέφερα στην αρχή, ξεχωρίζει ως αγχολυτικό, σε σχέση με την απόλυτη μαυρίλα που κυριαρχεί στην κατηγορία. Ο κινητήρας έχει αρκετή ροπή και άπλωμα για να υποστηρίζει τους αριθμούς. Τιμολογιακά, δε το βλέπω ακριβό, σε σχέση με τον ανταγωνισμό πάντα, σε αυτό τον εξοπλισμό και την απόδοση του κινητήρα.