Με το νέο VW Polo έκλεισε ο κύκλος παρουσιάσεων νέων μοντέλων στην κατηγορία. Το γερμανικό μικρό υπόσχεται να θέσει και πάλι τα δεδομένα σε αρκετούς τομείς. Θα το καταφέρει; Το δοκιμάζουμε στην έκδοση με τον 1.0 TSI των 95 ίππων.
What is new
- 6η γενιά Polo
- Με 1,0 TSI 95 ίππων
- Καίει 6,1 λτ./100 χλμ.
- Από 14.050 ευρώ
Μικρό Golf. Αυτή η φράση κλισέ έχει καθιερωθεί για το Polo μιας και σε κάθε του γενιά το γερμανικό μικρό δανειζόταν στοιχεία και από την εμφάνιση του Golf, αλλά και από τις τεχνολογίες του. Ως αποτέλεσμα της σύγκρισης αυτής, το Polo κέρδιζε σε λάμψη, ενώ κατάφερνε και ένα σημαντικό προβάδισμα απέναντι στον ανταγωνισμό (σ.σ. με την αξία του βέβαια). Πλέον όμως τα πράγματα στο segment B έχουν αγριέψει για τα καλά. Με το νέο, έκτης γενιάς VW Polo ουσιαστικά κλείνει ο μακρύς κύκλος παρουσιάσεων των νέων μοντέλων της κατηγορίας (σ.σ. σειρά παίρνουν τα μικρά και μικρομεσαία crossover) και ο νικητής -πιστέψτε μας- κρίνεται στις λεπτομέρειες. Στην προκειμένη περίπτωση, βέβαια, δεν ρίχνουμε ακόμη το γερμανικό μικρό στο λάκκο με τα φίδια (αναλυτική συγκριτική δοκιμή με όλον τον ανταγωνισμό της κατηγορίας θα ακολουθήσει σε επόμενο τεύχος), αλλά κάνουμε την πρώτη αξιολόγησή του επί ελληνικού εδάφους. Και μάλιστα στην πιο ενδιαφέρουσα έκδοση κινητήρα, αυτήν με τον 1.000άρη κινητήρα των 95 ίππων, έχοντας ωστόσο στο μυαλό μας αναπόφευκτα και όλο τον ανταγωνισμό.
Από 14.050 ευρώ
Η τιμή του νέου VW Polo ξεκινάει από τα 14.050 ευρώ για την έκδοση Trendline με τον 1.000άρη TSI κινητήρα των 95 ίππων. Δεν είναι από τις ευκαιρίες της αγοράς (σ.σ. πάντοτε όμως το Polo κυμαινόταν πιο ψηλά τιμολογιακά από τον ανταγωνισμό), ενώ παρότι η έκδοση Trendline έχει κάποια high-lights (π.χ. σύστημα αναγνώρισης πεζών και σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος), έχει κάποιες ελλείψεις. Από την πλευρά μας θα επιλέγαμε την επόμενη έκδοση Comfortline στα 14.700 όπου θα βρείτε ζάντες αλουμινίου, cruise control και ηλεκτρικούς καθρέπτες.
Το ότι έχουν ταμπούρα όλες οι εκδόσεις TSI των 95 ίππων νομίζουμε ότι είναι βήμα προς τα μπρος, ή προς τα πίσω; Βήμα για να μειώσουν το κόστος, μειώνοντας την ασφάλεια;
Μεγάλο φάουλ για 'μένα από τη VW να βάλει τα ταμπούρα. Το ότι το κάνουν άλλες εταιρίες όπως π.χ. η Nissan στο νέο Micra, δε πάει να πει ότι είναι και καλό. Ούτως ή άλλως νομίζω ότι "θεωρητικά" τα VW είναι (μάλλον ήταν) ανώτερα γι' αυτό και τα πλήρωνες πιο ακριβά. Τώρα και τα πληρώνεις ακριβά και παίρνεις ότι θα έπαιρνες από ένα άλλο κατασκευαστή που στη τελική και μεγαλύτερη εγγύηση έχουν και φθηνότερα ανταλλακτικά. Ένα μεγάλο Χ με τρέλα!
Είχα το προηγούμενο μοντέλο σε diesel. ΕΙΧΑ. Το έδωσα και ηρέμησα. Ακριβά σέρβις, ανταλλακτικά και αναλώσιμα. Και βλάβες, εντός και εκτός εγγύησης. Βέβαια, ήταν σταθερό στο δρόμο, με καλή ποιότητα κατασκευής, αλλά, τι να το κάνω?
Η κατανάλωση στο συγκεκριμένο κινητήρα 1,0 95PS με πάρα πολύ προσεκτική οδήγηση και κανένα επιπλέον φορτίο εντός πόλης τη μέτρησα στα 7,4 λτ / 100 . Περίμενα πολύ καλύτερη επίδοση!
Εάν δηλαδή πατήσεις και το γκάζι ... που θα φτάσει;
Το καλύτερο σε αυτή τη κατηγορία και με πολλά στοιχεία που βρίσκεις σε μεγαλύτερες και ακριβότερες κατασκευές
Το ότι έχουν ταμπούρα όλες οι εκδόσεις TSI των 95 ίππων νομίζουμε ότι είναι βήμα προς τα μπρος, ή προς τα πίσω; Βήμα για να μειώσουν το κόστος, μειώνοντας την ασφάλεια; Μεγάλο φάουλ για 'μένα από τη VW να βάλει τα ταμπούρα. Το ότι το κάνουν άλλες εταιρίες όπως π.χ. η Nissan στο νέο Micra, δε πάει να πει ότι είναι και καλό. Ούτως ή άλλως νομίζω ότι "θεωρητικά" τα VW είναι (μάλλον ήταν) ανώτερα γι' αυτό και τα πλήρωνες πιο ακριβά. Τώρα και τα πληρώνεις ακριβά και παίρνεις ότι θα έπαιρνες από ένα άλλο κατασκευαστή που στη τελική και μεγαλύτερη εγγύηση έχουν και φθηνότερα ανταλλακτικά. Ένα μεγάλο Χ με τρέλα!
Είχα το προηγούμενο μοντέλο σε diesel. ΕΙΧΑ. Το έδωσα και ηρέμησα. Ακριβά σέρβις, ανταλλακτικά και αναλώσιμα. Και βλάβες, εντός και εκτός εγγύησης. Βέβαια, ήταν σταθερό στο δρόμο, με καλή ποιότητα κατασκευής, αλλά, τι να το κάνω?
Το οτι εχει μικρη εγγειηση και ακριβα σερβις ανταλακτικα, αρα να σου φυγει στη πορεια κανα δεκαχιλιαρο ακομα γιατι δεν το λεει κανεις.
Η κατανάλωση στο συγκεκριμένο κινητήρα 1,0 95PS με πάρα πολύ προσεκτική οδήγηση και κανένα επιπλέον φορτίο εντός πόλης τη μέτρησα στα 7,4 λτ / 100 . Περίμενα πολύ καλύτερη επίδοση! Εάν δηλαδή πατήσεις και το γκάζι ... που θα φτάσει;