Προσκεκλημένοι στο Αμβούργο της Γερμανίας για την πανευρωπαϊκή παρουσίαση του νέου VW Polo, μεταφέρουμε τις πρώτες μας εντυπώσεις. Είναι σε θέση το γερμανικό μικρό να θέσει τα στάνταρ στην μικρή κατηγορία; Ακολουθεί η απάντηση.
Με την έκτη γενιά του VW Polo ουσιαστικά κλείνει ο χορός των παρουσιάσεων των νέων μοντέλων στην μικρή κατηγορία, η οποία ξεκίνησε με καταιγιστικό ρυθμό τον τελευταίο χρόνο. Τελευταίο και καλύτερο, επομένως; Σε κάθε περίπτωση οι προσδοκίες μας ήταν πριν ακόμη μπούμε στο αεροπλάνο υψηλές. Τόσο έχοντας οδηγήσει πρόσφατα το SEAT Ibiza με το οποίο μοιράζεται πλατφόρμα(MQB A0) και κινητήρες, όσο και επειδή ανέκαθεν το γερμανικό μικρό έθετε τα στάνταρ στην κατηγορία του. Πως τα καταφέρνει λοιπόν;
Βρεθήκαμε προσκεκλημένοι της Volkswagen για την πανευρωπαϊκή παρουσίαση του μοντέλου στο Αμβούργο της Γερμανίας και αμέσως στα σημεία που επικεντρωθήκαμε ήταν:
- Πόσο καλό είναι σε ποιότητα κατασκευής;
- Έχει όντως τεράστιους χώρους;
- Είναι σαν το Golf στο δρόμο;
- Είναι τόσο δυναμικό και μοντέρνο στη σχεδίαση, όσο φαίνεται στις φωτογραφίες;
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν!
Παραλαμβάνουμε το κλειδί, κατευθυνόμαστε προς το parking του αεροδρομίου και σε λίγα λεπτά το αντικρίζουμε από κοντά. Εμφανισιακά, το νέο VW Polo δεν σε κάνει να γυρίσεις το κεφάλι σε χρόνο dt όπως π.χ. το νέο Nissan Micra, όμως σε κάθε περίπτωση κερδίζει τις εντυπώσεις. Είναι μοντέρνο και δυναμικό σε εμφάνιση, θυμίζει λίγο το Golf, ενώ πλέον έχει ένα στοιχείο που δεν είχε στο παρελθόν: έχει αρκετές δυνατότητες εξατομίκευσης, κάτι που πλέον αποτελεί προϋπόθεση στην κατηγορία.
Πιο αναλυτικά τώρα, πολύ ωραίο και επιθετικό -όπως στις φωτογραφίες- είναι το μπροστινό μέρος με τη μάσκα και τα LED φανάρια που έρχονται ως προέκτασή της, στο πλάι το νεύρο που εκτείνεται από άκρη σε άκρη βγάζει δυναμισμό, ενώ οι όλες αναλογίες συμβάλλουν σε αυτή τη κατεύθυνση. Από κοντά, το νέο Polo δείχνει φαρδύ και πλατύ, χαμηλό και βιδωμένο στο οδόστρωμα. Ως κερασάκι στην τούρτα; Το έντονο πορτοκαλί χρώμα του αυτοκινήτου της δοκιμής. Θεωρούμε πως θα προτιμηθεί όταν το δει ο κόσμος στις εκθέσεις, περίπου προς τα τέλη του Οκτώβρη για την ελληνική αγορά.
Συνεχίζουμε με το εσωτερικό και την ποιότητα κατασκευής. Με το που κάτσεις στη θέση του οδηγού και κλείσεις την πόρτα, λαμβάνεις μια αίσθηση γερμανικής στιβαρότητας. Τα υλικά στο ταμπλό είναι κορυφαία σε ποιότητα, εξαιρετικό το πλαστικό που δίνει την αίσθηση λάκκας κατά μήκος του (το πορτοκαλί χρώμα της φωτογραφίας), σωστά τοποθετημένη ψηλά η οθόνη αφής γιατί δεν αποσπάται πολύ η προσοχή σου από το δρόμο (σ.σ. γραφικά, απόκριση και συνδεσιμότητα έχουν αξιολογηθεί ήδη από τα υπόλοιπα μοντέλα του γκρουπ έχοντας αποσπάσει υψηλή βαθμολογία), ενώ όλα τα λεφτά ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, αφού θυμίζει κάτι από το κορυφαίο Arteon.
Ωστόσο, υπάρχουν και σημεία που θέλαμε να έχει δοθεί περισσότερη προσοχή. Τα πλαστικά που επενδύουν τις πόρτες, όπως και αυτά χαμηλά, στη βάση της κεντρική κονσόλας είναι σκληρά και δεν σου αφήνουν κορυφαία αίσθηση. Μία ακόμη μικρή λεπτομέρεια-παράπονο; Τι έχουν γίνει οι χειρολαβές οροφής στην κατηγορία; Και τέλος, μήπως η μία εκ των δύο ποτηροθηκών να ήταν μεγαλύτερη; Το πλαστικό μπουκάλι χωρητικότητας 750 ml ίσως στριμωχθεί…
Συγνώμη αλλά πως προέκυψε η άποψη ότι από τις φωτογραφίες φαίνεται δυναμικό και μοντέρνο;
Ας γίνει μια ψηφοφορία από τους αναγνώστες να δούμε αν θα συμφωνεί με την παραπάνω άποψη...
"ανέκαθεν το γερμανικό μικρό έθετε τα στάνταρ στην κατηγορία του" λέει στην αρχή το άρθρο, αλλά την εξατομίκευση πχ που προσφέρει τώρα το νέο Polo την εισήγαγε η MiTo νομίζω (αν κάνω λάθος διορθώστε με, πάντως όχι το Polo) και όσον αφορά τους χώρους, άλλες εταιρίες πρώτες έδωσαν την προσοχή τους και σε αυτόν το τομέα πχ η Renault με το πρώτο Twingo και ακολούθησε η Honda με το Jazz... Όσον αφορά την οδηγική ευχαρίστηση η Ford με το Fiesta είναι αυτή που έθεσε νέα στάνταρ στην κατηγορία και τα οποία κατέχει ακόμη και σήμερα με το Polo να είναι αρκετά μακριά από αυτά...
Το ότι παρουσιάστηκε τελευταίο δε σημαίνει απαραίτητα ότι είναι και το καλύτερο, ούτε ότι θέτει νέα στάνταρ επειδή το Polo δεν τα είχε ποτέ μέχρι τώρα...
εγω θα σταθω μονο στους ντιζελ κινητηρες, γιατι ντιζελ οταν το ντιζελ πεθαινει; ακομη και σε μοντελα του 2018 λανασαρεται ο ντιζελ κινητηρας. τι γινεται; αν πεθαινει ας τον τελειωνουν εκτος κι αν τα 1600 cc ειναι μεγαλοι κινητηρες. απντηση παρακαλω απ τους δημοσιογραφους του περιοδικου. γιατι ντιζελ σε νεα μοντελα οταν το ντιζελ πεθαινει;;;;;
Απάντηση: Οι περισσότεροι κατασκευαστές έχουν σταματήσει την εξέλιξη στα μικρά ντίζελ, ενώ κάποιοι (Toyota) δεν παρέχουν καθόλου κινητήρες πετρελαίου στα μοντέλα τους. Το ότι μπαίνουν κινητήρες εξελιγμένοι πριν 3-4 χρόνια σε μοντέλα του 2018, είναι επιλογή των εταιρειών.
δε καταλαβαινω τον φανατισμο καποιων κατα του polo...το αμαξι με το νεο μεταξονιο εγινε οντως ενα μικρο golf με τα περισσοτερα λιτρα πορτπαγκαζ στην κατηγορια(μαζι με ιμπιζα).Σαν σχεδιαση φρεσκαριστηκε αρκετα,κ στο εσωτερικο δεν παιζεται απλα.τωρα με τις διχρωμιες κλπ διαμορφωνεται οπως το θελει ο καθενας.τελος οδηγικα το polo παντα ειχε ποιοτητα κυλισης και ειναι ουδετερο,πραγμα που αρεσει σε πολλους.κατ εμε σαν συνολο μαλλον κανει τη διαφορα
Συγνώμη αλλά πως προέκυψε η άποψη ότι από τις φωτογραφίες φαίνεται δυναμικό και μοντέρνο; Ας γίνει μια ψηφοφορία από τους αναγνώστες να δούμε αν θα συμφωνεί με την παραπάνω άποψη... "ανέκαθεν το γερμανικό μικρό έθετε τα στάνταρ στην κατηγορία του" λέει στην αρχή το άρθρο, αλλά την εξατομίκευση πχ που προσφέρει τώρα το νέο Polo την εισήγαγε η MiTo νομίζω (αν κάνω λάθος διορθώστε με, πάντως όχι το Polo) και όσον αφορά τους χώρους, άλλες εταιρίες πρώτες έδωσαν την προσοχή τους και σε αυτόν το τομέα πχ η Renault με το πρώτο Twingo και ακολούθησε η Honda με το Jazz... Όσον αφορά την οδηγική ευχαρίστηση η Ford με το Fiesta είναι αυτή που έθεσε νέα στάνταρ στην κατηγορία και τα οποία κατέχει ακόμη και σήμερα με το Polo να είναι αρκετά μακριά από αυτά... Το ότι παρουσιάστηκε τελευταίο δε σημαίνει απαραίτητα ότι είναι και το καλύτερο, ούτε ότι θέτει νέα στάνταρ επειδή το Polo δεν τα είχε ποτέ μέχρι τώρα...
εγω θα σταθω μονο στους ντιζελ κινητηρες, γιατι ντιζελ οταν το ντιζελ πεθαινει; ακομη και σε μοντελα του 2018 λανασαρεται ο ντιζελ κινητηρας. τι γινεται; αν πεθαινει ας τον τελειωνουν εκτος κι αν τα 1600 cc ειναι μεγαλοι κινητηρες. απντηση παρακαλω απ τους δημοσιογραφους του περιοδικου. γιατι ντιζελ σε νεα μοντελα οταν το ντιζελ πεθαινει;;;;;
Απάντηση: Οι περισσότεροι κατασκευαστές έχουν σταματήσει την εξέλιξη στα μικρά ντίζελ, ενώ κάποιοι (Toyota) δεν παρέχουν καθόλου κινητήρες πετρελαίου στα μοντέλα τους. Το ότι μπαίνουν κινητήρες εξελιγμένοι πριν 3-4 χρόνια σε μοντέλα του 2018, είναι επιλογή των εταιρειών.
Μαύρα χάλια ήταν κι απ ότι βλέπω .... συνεχίζει να είναι
το βλέπω και μου ρχεται χασμούρημα
δε καταλαβαινω τον φανατισμο καποιων κατα του polo...το αμαξι με το νεο μεταξονιο εγινε οντως ενα μικρο golf με τα περισσοτερα λιτρα πορτπαγκαζ στην κατηγορια(μαζι με ιμπιζα).Σαν σχεδιαση φρεσκαριστηκε αρκετα,κ στο εσωτερικο δεν παιζεται απλα.τωρα με τις διχρωμιες κλπ διαμορφωνεται οπως το θελει ο καθενας.τελος οδηγικα το polo παντα ειχε ποιοτητα κυλισης και ειναι ουδετερο,πραγμα που αρεσει σε πολλους.κατ εμε σαν συνολο μαλλον κανει τη διαφορα