5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Μετά την ανανέωση που δέχτηκε το ήπια υβριδικό Suzuki Swift Hybrid κατάφερε να γίνει πιο οικονομικό, αλλά και να μην πληρώνει ο ιδιοκτήτης του τέλη κυκλοφορίας. Μάθετε πως τα κατάφερε.
Suzuki Swift
2.698.275 Επισκέψεις στο άρθρο (24/11/2020)
Τo Suzuki Swift βρίσκεται στις αγορές από το 2017, ενώ πρόσφατα ανανεώθηκε, με φρέσκια εμφάνιση, πρόσθετα χαρακτηριστικά και αλλαγές στους mild hybrid κινητήρες βενζίνης. Οι αλλαγές στην εμφάνιση βασίζονται στην επανασχεδιασμένη εμπρός μάσκα και τους προβολείς, ενώ πλέον τα μπροστινά και πίσω φώτα είναι τεχνολογίας LED.
Στο κομμάτι των μηχανικών συνόλων, το ιαπωνικό μικρό προσφέρεται με ήπια υβριδικό σύνολο που αποτελείται από τον 1.200άρη κινητήρα βενζίνης με απόδοση 83 άλογα και το σύστημα «SHVS» των 12V που έχει επίσης αναβαθμιστεί με νέα μπαταρία, η χωρητικότητα της οποίας από τα 3Ah αυξήθηκε στα 10Ah. Σύμφωνα με τη μάρκα η νέα μονάδα φέρνει μαζί της βελτιώσεις στην απόκριση και την απόδοση. Με χειροκίνητο 5άρι κιβώτιο το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 13,1 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 180 χλμ./ώρα, ενώ οι Ιάπωνες υπόσχονται κατανάλωση κάτω από 4 λίτρα. Όταν το εν λόγω σύνολο συνδυάζεται με το CVT κιβώτιο το «0-100» έρχεται σε 12,2 δευτερόλεπτα με την τελική να φτάνει τα 175 χλμ./ώρα. Αξίζει να σημειωθεί πως όπως και πριν έτσι και τώρα το Swift είναι διαθέσιμο και με σύστημα τετρακίνησης.
Τέλος, στην περίπτωση του Suzuki Swift Sport κάτω από το καπό του θα βρούμε τον γνώριμο 1.400άρη κινητήρα τούρμπο, που πλέον συνδυάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα 48V συνολικής απόδοσης 129 ίππων και υπόσχεται μέση κατανάλωση 4,7 λτ./100χλμ..
Η καμπίνα του ιαπωνικού μικρού διαθέτει ευχάριστο και μοντέρνο διάκοσμο, με αρκετά προσεγμένη συναρμογή, με επίκεντρο την οθόνη αφής 7 ιντσών του συστήματος infotainment, ενώ η εργονομία βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα, με αρκετές θέσεις για μικροαντικείμενα. Στην περίπτωση του Swift Sport οι διαφορές είναι αρκετές, με κόκκινες πινελιές σε πολλά μέρη, μεγάλο κόκκινο στροφόμετρο, σπορ τιμόνι και μπάκετ καθίσματα. Από πλευράς χώρων, το περιβάλλον για τέσσερις επιβάτες είναι άνετο, με τον αέρα για τα κεφάλια των επιβατών να είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία, ενώ ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 265 λτ..
Το ανανεωμένο Swift είναι διαθέσιμο σε 3 πακέτα εξοπλισμού. Η εισαγωγική έκδοση έχει τα απολύτως απαραίτητα, ενώ στάνταρ είναι το AirCondition, φώτα ημέρας, προβολείς και πίσω φώτα τεχνολογίας LED, adaptive cruise control, σύστημα Hill Hold και όλα τα απαραίτητα συστήματα ασφαλείας. Στο επόμενο επίπεδο GL+ έρχονται να προστεθούν 16άρες ζάντες αλουμινίου, οθόνη αφής 7 ιντσών με κάμερα οπισθοπορείας, προβολείς ομίχλης εμπρός, φιμέ και θερμαινόμενα καθίσματα. Τέλος, στην πλουσιότερη έκδοση GLX, οι σημαντικότερες προσθήκες είναι ο Αυτόματος Κλιματισμός, η εκκίνηση χωρίς κλειδί, σύστημα πλοήγησης, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω και δίχρωμες ζάντες αλουμινίου.
Παρά την αστική φύση του Swift (3,1 στροφές του τιμονιού, κύκλος στροφής 9,6 μ.), η νέα ελαφρύτερη και πιο άκαμπτη πλατφόρμα «HEARTEC», έχει χαρίσει στο ιαπωνικό μοντέλο αρκετά σπορτίφ οδηγικά χαρακτηριστικά ευχαριστώντας τόσο εντός πόλης με την ευελιξία του όσο και εκτός με την άνεσή του. Αυτά είναι ακόμα πιο εμφανή στην έκδοση Sport, όπου γίνεται ιδιαίτερα ευχάριστο, οδηγοκεντρικό και παιχνιδιάρικο, υιοθετώντας τη λογική του φαρδιού μετατροχίου και του κοντού μεταξονίου, αλλά και την πιο σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Στο κομμάτι των μηχανικών συνόλων, το ιαπωνικό μικρό προσφέρεται με ήπια υβριδικό σύνολο που αποτελείται από τον 1.200άρη κινητήρα βενζίνης με απόδοση 83 άλογα και το σύστημα «SHVS» των 12V που έχει επίσης αναβαθμιστεί με νέα μπαταρία, η χωρητικότητα της οποίας από τα 3Ah αυξήθηκε στα 10Ah. Σύμφωνα με τη μάρκα η νέα μονάδα φέρνει μαζί της βελτιώσεις στην απόκριση και την απόδοση. Με χειροκίνητο 5άρι κιβώτιο το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 13,1 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 180 χλμ./ώρα, ενώ οι Ιάπωνες υπόσχονται κατανάλωση κάτω από 4 λίτρα. Όταν το εν λόγω σύνολο συνδυάζεται με το CVT κιβώτιο το «0-100» έρχεται σε 12,2 δευτερόλεπτα με την τελική να φτάνει τα 175 χλμ./ώρα. Αξίζει να σημειωθεί πως όπως και πριν έτσι και τώρα το Swift είναι διαθέσιμο και με σύστημα τετρακίνησης.
Τέλος, στην περίπτωση του Suzuki Swift Sport κάτω από το καπό του θα βρούμε τον γνώριμο 1.400άρη κινητήρα τούρμπο, που πλέον συνδυάζεται με ήπια υβριδικό σύστημα 48V συνολικής απόδοσης 129 ίππων και υπόσχεται μέση κατανάλωση 4,7 λτ./100χλμ..
Η καμπίνα του ιαπωνικού μικρού διαθέτει ευχάριστο και μοντέρνο διάκοσμο, με αρκετά προσεγμένη συναρμογή, με επίκεντρο την οθόνη αφής 7 ιντσών του συστήματος infotainment, ενώ η εργονομία βρίσκεται σε πολύ καλά επίπεδα, με αρκετές θέσεις για μικροαντικείμενα. Στην περίπτωση του Swift Sport οι διαφορές είναι αρκετές, με κόκκινες πινελιές σε πολλά μέρη, μεγάλο κόκκινο στροφόμετρο, σπορ τιμόνι και μπάκετ καθίσματα. Από πλευράς χώρων, το περιβάλλον για τέσσερις επιβάτες είναι άνετο, με τον αέρα για τα κεφάλια των επιβατών να είναι από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία, ενώ ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 265 λτ..
Το ανανεωμένο Swift είναι διαθέσιμο σε 3 πακέτα εξοπλισμού. Η εισαγωγική έκδοση έχει τα απολύτως απαραίτητα, ενώ στάνταρ είναι το AirCondition, φώτα ημέρας, προβολείς και πίσω φώτα τεχνολογίας LED, adaptive cruise control, σύστημα Hill Hold και όλα τα απαραίτητα συστήματα ασφαλείας. Στο επόμενο επίπεδο GL+ έρχονται να προστεθούν 16άρες ζάντες αλουμινίου, οθόνη αφής 7 ιντσών με κάμερα οπισθοπορείας, προβολείς ομίχλης εμπρός, φιμέ και θερμαινόμενα καθίσματα. Τέλος, στην πλουσιότερη έκδοση GLX, οι σημαντικότερες προσθήκες είναι ο Αυτόματος Κλιματισμός, η εκκίνηση χωρίς κλειδί, σύστημα πλοήγησης, ηλεκτρικά παράθυρα πίσω και δίχρωμες ζάντες αλουμινίου.
Παρά την αστική φύση του Swift (3,1 στροφές του τιμονιού, κύκλος στροφής 9,6 μ.), η νέα ελαφρύτερη και πιο άκαμπτη πλατφόρμα «HEARTEC», έχει χαρίσει στο ιαπωνικό μοντέλο αρκετά σπορτίφ οδηγικά χαρακτηριστικά ευχαριστώντας τόσο εντός πόλης με την ευελιξία του όσο και εκτός με την άνεσή του. Αυτά είναι ακόμα πιο εμφανή στην έκδοση Sport, όπου γίνεται ιδιαίτερα ευχάριστο, οδηγοκεντρικό και παιχνιδιάρικο, υιοθετώντας τη λογική του φαρδιού μετατροχίου και του κοντού μεταξονίου, αλλά και την πιο σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης.
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στο μοντέλο που σας ενδιαφέρει)
Τι διαφορά έχει αυτό το άρθρο με την έκθεση που παρουσίασε το αυτοτρίτη τον περασμένο μήνα? επιπλέον, όλες οι φωτό είναι από περασμένα σας άρθρα και από τα promo των εκάστοτε εταιρειών. δε διακρίνω κάτι φρέσκο.
Απάντηση:
....Αν και τιποτα δεν συγκρινεται με την πραγματικη εκθεση, παρολα αυτα πολυ καλη ιδεα! Απ' το ολοτελα.....
το ψηλοσουλουποσαν πισω αλλα εμπρος ειναι σαν αγριοχηρος ,,θελει δουλιτσα ακομα,μηχανικα σχεδον το καλύτερο
Απάντηση: Ποιο μοντέλο σχολιάζετε;
Μπορεί να ενημερώσει κάποιος για να μην μπλέκουμε με τους αντιπροσώπους?
Απάντηση: Σε τι αναφέρεστε;
Το άρθρο για το KIA Sportage είναι ανακριβές καθώς η αυτόνομη πέδηση (AEB), καθώς επίσης και πάρα πολλές άλλες λειτουργίες ασφάλειας, όχι μόνο είναι extra αλλά δεν είναι και διαθέσιμες παρά στη μεγαλύτερη, και ακριβότερη, έκδοσή του μοντέλου (GT Line).
Απάντηση: Ευχαριστούμε για το σχόλιό σας. Το άρθρο στο οποίο αναφέρεστε είναι παρουσίαση μοντέλου και όχι έκδοσης, οπότε αναφέρεται η διαθεσιμότητα των συστημάτων στο μοντέλο, όχι αν είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις. Καλή συνέχεια.
εξαιρετικα και τα δυο,λιγο ποιο ξεχωριστο το c3 ,αλλα ο αρχηγος της κατηγοριας παραμενει το 208,1.2 τurbo στα 15κ περιπου δεν παιζεται
Το ίδιο εξοπλισμό έπρεπε να προσφέρουν και στο Kuga. Οχι να πρέπει να φτάσεις τις 32.000 για να έχεις φώτα Led!
👏👏👏ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥΥ ΝΑ ΕΙΜΑΙ Η ΤΥΧΕΡΗ!ΣΥΓΧΑΡΗΤΉΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΉ ΣΕΛΊΔΑ συγχαρητήρια κ μπράβο 💗 για τον πανέμορφο διαγωνισμό σας!Σας ευχαριστούμε πολύ!ευχαριστούμε θερμά για την ευγενική προσφορά σας 🌹🌹🌹μακάρι να είμαι τυχερή θα το απολαύσουμε στο έπακρο καλές δουλειές να έχετε ☘️☘️☘️ Καλές γιορτές με υγεία αγάπη και ευτυχία σε όλους μας εύχομαι! ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ, ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ!ΤΟ ΘΕΛΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥΥΥΥΥΥ!!!