ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
Ford Focus 1.6 TDCi ECOnetic
5 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Ford Focus 1.6 TDCi ECOnetic

5 μικρομεσαία με χαμηλούς ρύπους

38.730 Επισκέψεις στο άρθρο

Στην εποχή μας, ένα μοντέλο μπορεί να είναι super οικολογικό και παράλληλα, να διατηρεί ψηλά τη… λίμπιντο του ιδιοκτήτη του. Αυτό αποδεικνύουν περίτρανα οι εκδόσεις των 5 μικρομεσαίων της παρουσίασής μας.

Αυτή τη στιγμή στην Ευρώπη, όλες οι εταιρείες αυτοκινήτου έχουν επιδοθεί σε ένα ράλι μείωσης των εκπομπών ρύπων των μοντέλων τους. Ο στόχος που έχει τεθεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση είναι από την επόμενη χρονιά (2015), η κάθε μια εταιρεία να έχει ως μέσο όρο εκπομπών ρύπων των πωληθέντων μοντέλων της στην Ευρώπη τα 130 γρ. CO2 ανά χλμ. Σταδιακά και μέχρι το 2021, το όριο αυτό θα φθάσει στα 95 γρ./χλμ., με άμεσο στόχο πάντα τον όσο το δυνατόν μεγαλύτερο περιορισμό των εκπομπών ρύπων των αυτοκινήτων, που ευθύνονται κατά πολύ για το φαινόμενο του θερμοκηπίου και την αύξηση της συνολικής θερμοκρασίας του πλανήτη. 
«Φωτιά» το πρόστιμοΗ Ευρωπαϊκή Ένωση για να «υποχρεώσει» τους κατασκευαστές να τηρήσουν αυτά τα όρια ρύπων των μοντέλων τους έχει θέσει ιδιαίτερα υψηλά πρόστιμα, που ξεκινούν από τα 5 ευρώ ανά μοντέλο που πωλήθηκε στην Ευρώπη εάν ο μέσος όρος ξεπεραστεί κατά 1 γρ./χλμ., συνεχίζει αθροιστικά στα 15 ευρώ για το δεύτερο παραπάνω γρ./χλμ., στο τρίτο γρ./χλμ. φθάνει τα συν 25 ευρώ και από εκεί και πάνω για κάθε ένα γρ./χλμ. στα επιπλέον 95 ευρώ. Από το 2019 μάλιστα, τα 95 ευρώ θα υπολογίζονται από το 1ο κιόλας γρ./χλμ. Για να σας δώσουμε ένα παράδειγμα, εάν το 2015 μια εταιρεία που πούλησε στην Ευρώπη μόνο 300.000 αυτοκίνητα, έχει μέσο όρο εκπομπών ρύπων αυτών των μοντέλων τα 133 γρ./χλμ., τότε το πρόστιμο που θα πληρώσει θα είναι το εξής:1.500.000 ευρώ για το 1ο extra γρ./χλμ. (300.000 x 5 ευρώ) + 4.500.000 ευρώ για το 2ο extra γρ./χλμ. (300.000 x 15 ευρώ) + 7.500.000 ευρώ για το 3ο extra γρ./χλμ. (300.000 x 25 ευρώ) = 13.500.000 ευρώ. Το νούμερο αυτό φυσικά και δεν είναι διόλου ευκαταφρόνητο, ενώ είναι κατανοητό ότι όσο περισσότερα μοντέλα πουλήσει αυτή η εταιρεία, τόσο μεγαλύτερο θα είναι το πρόστιμο.
Και οικολογικά, και απολαυστικάΕκμεταλλευόμενες την πλέον σύγχρονη τεχνολογία, οι περισσότερες εταιρείες από σήμερα έχουν καταφέρει να πιάσουν τουλάχιστον το όριο ρύπων του 2015, προσφέροντας ολοένα και περισσότερα μοντέλα με πολύ χαμηλές εκπομπές ρύπων. Εάν μάλιστα αυτές είναι και κάτω των 100 γρ./χλμ., τότε σε αγορές όπως η ελληνική, εξασφαλίζουν περαιτέρω οφέλη στον κάτοχό τους, όπως π.χ. την απαλλαγή από την καταβολή τελών κυκλοφορίας. Το πλέον σημαντικό ωστόσο αποτελεί το γεγονός ότι παρά τις πολύ καλές περιβαλλοντικές τους επιδόσεις, τα μοντέλα αυτά δεν απαιτούν καμία παραχώρηση από τον κάτοχό τους σε ό,τι αφορά τόσο στο οδηγικό τους… ταμπεραμέντο, όσο και στις επιδόσεις, την άνεση, την ασφάλεια κ.ο.κ. Παρακάτω, σας παρουσιάζουμε από την μικρομεσαία κατηγορία 7 εκδόσεις μοντέλων με πολύ χαμηλές εκπομπές ρύπων, τα οποία καταφέρνουν παράλληλα να διατηρούν ψηλά τη λίμπιντο του οδηγού τους, διαθέτοντας όλα εκ των παραπάνω χαρακτηριστικών.

Nissan Qashqai 1.5 dCi

Nissan Qashqai 1.5 dCi

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »

VW
LINGLONG VS GOODYEAR