Δείτε το Top 10 των μικρομεσαίων βενζίνης και diesel, όπως διαμορφώνεται με τις πραγματικές τιμές από τις μετρήσεις του AutoΤρίτη. Τι διαφορές συναντάμε σε σχέση με το Top 10 των εργοστασιακών τιμών;
Μικρομεσαίοι πρωταθλητές σε κατανάλωση
Σκοτσέζοι στην αντλία! Σε κάθε κατηγορία οχήματος, πόσο μάλλον στα μικρομεσαία οικογενειακά, ο περιορισμός της κατανάλωσης καυσίμου αποτελεί νούμερο ένα στόχο. Τα αμαξώματα μεγαλώνουν αλλά οι καταναλώσεις μπορούν να κρατηθούν χαμηλά. Ας δούμε, με βάση τις δικές μας πραγματικές μετρήσεις, ποιοι «μικρομεσαίοι» εμφανίζονται πιο… Σκωτσέζοι όταν εισέρχονται σε βενζινάδικο.
Δείτε το Top 10 των μικρομεσαίων βενζίνης και diesel, όπως διαμορφώνεται με τις πραγματικές τιμές από τις μετρήσεις του AutoΤρίτη. Τι διαφορές συναντάμε σε σχέση με το Top 10 των εργοστασιακών τιμών;
Τώρα που κάνει κρύο!
H μέθοδος του Auto Τρίτη
Κάθε αυτοκίνητο που έρχεται στα γραφεία μας για δοκιμή υποβάλλεται σε μέτρηση κατανάλωσης με βάση έναν κύκλο κανονικής κίνησης στο δρόμο. Η διαδικασία έχει ως εξής: κίνηση για 1 χλμ. με 50 χλμ./ώρα και κατόπιν στάση (προσομοίωση φαναριού) επίσης για ένα λεπτό. Συνεχίζουμε για 500 μέτρα με ταχύτητα πόλης. Στο επόμενο «φανάρι» καθόμαστε για ένα λεπτό και αμέσως μετά μιμούμαστε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης με 100 μέτρα κίνηση και 20 δλ. στάση – με πέντε επαναλήψεις. Ακολουθεί ένα πιο φυσιολογικής ροής κομμάτι με ταχύτητα πόλης και κατόπιν πάλι φωτεινοί σηματοδότες με 30 δλ. σε στάση και απόσταση 500 μέτρων. Οι μεγάλες λεωφόροι ταχείας κίνησης φυσικά και μπαίνουν στο παιχνίδι με οδήγηση στα 80 χλμ./ώρα για 3 χλμ.. Φυσικά υπάρχει κι άλλο πακέτο μετρήσεων στον αυτοκινητόδρομο, σκαλωτά, με 80, 100, 120 και 140 χλμ./ώρα (τρεις επαναλήψεις για εξαγωγή μέσου όρους). Έτσι διαπιστώνουμε την ελάχιστη κατανάλωση αλλά και με τι ταχύτητα ταξιδεύει το όχημα όταν χρησιμοποιεί 5 λτ./100 χλμ. καύσιμο (ή 6 για τα κροσόβερ), μια δοκιμή που καθιέρωσε το Auto Τρίτη για τα δικίνητα diesel.
Τα ατμοσφαιρικά μοτέρ γιατί απουσιάζουν; Κάτοχος ενός Civic 9g 1.4 i-vtec με πραγματική συνδυαστική κατανάλωση 6,6 λτ/100χλμ...
αυτο που λεω παντα ειναι οτι οι καταναλωσεις που βγαζουν οι εταιρειες ειναι εντελως πλασματικες. απο προσωπικη μου εμπειρια το σεατ λεον με τα 150 αλογα δεν πεφτει η καταναλωση κατω απο 7 στα 100 ουτε σε ταξιδι, σε μικτο δε το συζηταω 8,2/100 στην καλυτερη. αυτο καποια στιγμη πρεπει να σταματησει διοτι ειναι σα να μας κοροιδευουν μεσα στα μουτρα μας!
Σωπάτε βρε.. Το C4 7o στη λίστα και το 308 που είναι 150 κιλά ελαφρύτερο και φοράει ίδιους κινητήρες εκτός λίστας ; Εδώ γελάμε...
Φοβερό το Auris για ακόμα μια φορά. Πολύ κρίμα που δεν έρχεται στην Ελλάδα η έκδοση Auris με τα 1.600 cc πετρέλαιο. Ενημερωτικά και μόνο το Astra ( Αυτοκίνητο της χρονιάς 2016 ) και στην έκδοση με πετρέλαιο στα 1.600 cc με 136 HP ( όχι 110 ) και 225 πέλμα ελαστικού ( όχι 215 ) ΔΕΝ καίει σε μικτό κύκλο πάνω από 4,6 L/100 km.