Εσείς τι προτιμάτε; Ένα «γυμνό» premium μοντέλο ή ένα πιο mainstream φουλ έξτρα;
Βασικό Premium ή φουλ έξτρα «του λαού»;
29.121 Επισκέψεις στο άρθρο
Βασικό premium ή «λουσάτο» του λαού; Όταν βάλεις τα πράγματα κάτω με χαρτί και μολύβι, θα ανακαλύψεις πως ένα mainstream μοντέλο με πλούσιο εξοπλισμό μπορεί να αγγίξει τιμολογιακά την τιμή της βασικής έκδοσης ενός αντίστοιχου premium. Επομένως το ερώτημα που μπαίνει αμέσως είναι: Ποιο από τα δύο;
Σίγουρα η επιλογή ενός αυτοκινήτου εξαρτάται από πολλούς και διαφορετικούς παράγοντες. ¶λλοι για παράδειγμα ρίχνουν το βάρος στις επιδόσεις και την οδική συμπεριφορά, άλλοι επικεντρώνονται στην κατανάλωση, κάποιοι άλλοι κοιτάνε μόνο την εμφάνιση, πολλοί αποφασίζουν με βάση το τι πιστεύουν ότι εκφράζει το αυτοκίνητό τους στους γύρω τους, ενώ κάποιοι αναζητούν την άνεση και τον πλούσιο εξοπλισμό. Εξαρτάται από το ποιο πρίσμα θα το εξετάσεις. Ανάλογα με αυτό, λοιπόν, πολλές φορές θα πέσεις στο παρακάτω δίλλημα: Να πάρω ένα premium, ακόμη και στη βασική έκδοση, γιατί το σήμα στην μάσκα μετράει αλλά και για άλλους λόγους, ή ένα mainstream το οποίο όμως θα είναι καλύτερο εξοπλισμένο από ένα premium και που θα έχει περισσότερες ανέσεις ή τεχνολογίες; Η απάντηση είναι δύσκολη, για αυτό θα προσπαθήσουμε να δώσουμε κάποιες απαντήσεις στα γενικά θεωρήματα που ίσως διευκολύνουν την τελική απόφαση.
Καθολου δυσκολο το διλημμα! Εννοειται αυτοκινητο φουλ εξτρα με ποιοτητα κατασκευης και αξιοπιστια πολυ καλυτερη απο των premium! Τους τα σκασαμε χοντρα στο παρελθον και μας ξεγελασαν οπως εχουν μαθει να ξεγελανε τους παντες με τις πατεντες για τη καρκινογονα μποχα που βγαζουν τα σαραβαλα πολυτελειας τους! Υπαρχουν επιλογες value for money απλα πρεπει να εχεις ανοιχτο μυαλο και να ψαξεις σωστα με χαρτι και μολυβι οπως πολυ σωστα γραψατε.
Ο ένας απενεργοποιει το start/stop γιατί στην κωλοκινηση της Αθήνας δεν είναι και ότι καλύτερο το σταμάτα /ξεκίνα για την μπαταρία και όχι μόνο, ο άλλος απενεργοποιει την λειτουργία αλλαγής λωρίδας γιατί στο Ελλαντα τι διαγραμμισεις και πράσινα άλογα ο τρίτος απενεργοποιει το αυτόματο φρενάρισμα για ευνόητους λόγους, το διάβασμα των πινακίδων και άλλα πολλά ίσως κάποτε μετά από 10 / 15 χρόνια να μπορούν να λειτούργησαν και στο Ελλαντα οπότε τι μας μένει αντε αισθητηρας βροχής /φώτων αντε και κανένας αισθητηρας παρκαρισματος αντε και κανένα σύστημα πλοήγησης, οπότε γιατί να πληρώσεις τόση τεχνολογία κανένα 3αρι 4 αρι χιλιάδες παραπάνω για να πάρεις την πλούσια έκδοση αφού έτσι κι αλλιώς άχρηστα θα σου είναι και στην μεταπωλητικη αξία διόλου δεν μετράνε ,οπότε μια αξιοπρεπής έκδοση και με πιο λίγα ευρώ σε καλύπτει πλήρως
Ευκολη απαντηση! Μα φυσικα βασικο Premium, αφου οσα εξτρα και να φορτωσεις σε ενα "κουβαδακι" θα παραμεινει παλι "κουβαδακι"... Οπως λεει και ο λαος: "Οτι σαμαρι και να βαλεις στον γαιδαρο, γαιδαρος θα παραμεινει.Αλογο δεν θα γινει ποτε!"
Eixa paei sth Korea kai mphka mesa se ena taxi Kia K5 (antistoixo A4, 3ara ktlp) kai lew ti omorfo autokinhto mesa kai eksw. Molis omws ksekinhsame o 8orubos ap to dromo pou empaine sthn cabina htan enoxlhtikos. Hxomonwsh xalia. Auth einai mia shmantikh diafora pou telika se xalaei.
Καθολου δυσκολο το διλημμα! Εννοειται αυτοκινητο φουλ εξτρα με ποιοτητα κατασκευης και αξιοπιστια πολυ καλυτερη απο των premium! Τους τα σκασαμε χοντρα στο παρελθον και μας ξεγελασαν οπως εχουν μαθει να ξεγελανε τους παντες με τις πατεντες για τη καρκινογονα μποχα που βγαζουν τα σαραβαλα πολυτελειας τους! Υπαρχουν επιλογες value for money απλα πρεπει να εχεις ανοιχτο μυαλο και να ψαξεις σωστα με χαρτι και μολυβι οπως πολυ σωστα γραψατε.
Ο ένας απενεργοποιει το start/stop γιατί στην κωλοκινηση της Αθήνας δεν είναι και ότι καλύτερο το σταμάτα /ξεκίνα για την μπαταρία και όχι μόνο, ο άλλος απενεργοποιει την λειτουργία αλλαγής λωρίδας γιατί στο Ελλαντα τι διαγραμμισεις και πράσινα άλογα ο τρίτος απενεργοποιει το αυτόματο φρενάρισμα για ευνόητους λόγους, το διάβασμα των πινακίδων και άλλα πολλά ίσως κάποτε μετά από 10 / 15 χρόνια να μπορούν να λειτούργησαν και στο Ελλαντα οπότε τι μας μένει αντε αισθητηρας βροχής /φώτων αντε και κανένας αισθητηρας παρκαρισματος αντε και κανένα σύστημα πλοήγησης, οπότε γιατί να πληρώσεις τόση τεχνολογία κανένα 3αρι 4 αρι χιλιάδες παραπάνω για να πάρεις την πλούσια έκδοση αφού έτσι κι αλλιώς άχρηστα θα σου είναι και στην μεταπωλητικη αξία διόλου δεν μετράνε ,οπότε μια αξιοπρεπής έκδοση και με πιο λίγα ευρώ σε καλύπτει πλήρως
δεν ειναι καιροί για ακριβά αυτοκίνητα. Φόροι υπερβολικοί σε κυβισμό, εξοπλισμό, τεκμήρια ...
...ότι κρίνει καθείς, κ.τ.λ. βάση αναγκών, κ.τ.λ.
Ευκολη απαντηση! Μα φυσικα βασικο Premium, αφου οσα εξτρα και να φορτωσεις σε ενα "κουβαδακι" θα παραμεινει παλι "κουβαδακι"... Οπως λεει και ο λαος: "Οτι σαμαρι και να βαλεις στον γαιδαρο, γαιδαρος θα παραμεινει.Αλογο δεν θα γινει ποτε!"
Eixa paei sth Korea kai mphka mesa se ena taxi Kia K5 (antistoixo A4, 3ara ktlp) kai lew ti omorfo autokinhto mesa kai eksw. Molis omws ksekinhsame o 8orubos ap to dromo pou empaine sthn cabina htan enoxlhtikos. Hxomonwsh xalia. Auth einai mia shmantikh diafora pou telika se xalaei.