ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους
3 φωτογραφίες »

Peugeot με μοτέρ για κάθε γούστο!

9.633 Επισκέψεις στο άρθρο (9/2/2021)

Κινητήρας βενζίνης ή diesel; Plug-in hybrid ή ηλεκτρικό; Πολλά ερωτήματα, περισσότερες απαντήσεις από την Peugeot και την φιλοσοφία της «η δύναμη της επιλογής».


Ο κλασικός 1.200άρης Puretech προσφέρεται στο Peugeot 208 σε τρεις βενζινοκίνητες εκδόσεις με ισχύ 75, 100 και 130 αλόγων.

Ο κλασικός 1.200άρης Puretech προσφέρεται στο Peugeot 208 σε τρεις βενζινοκίνητες εκδόσεις με ισχύ 75, 100 και 130 αλόγων.



Χάρη στην αρχιτεκτονική της σπονδυλωτής πλατφόρμας e-CMP ο διαθέσιμος χώρος στην καμπίνα προσεγγίζει τιμές μοντέλου με συμβατικό κινητήρα.

Χάρη στην αρχιτεκτονική της σπονδυλωτής πλατφόρμας e-CMP ο διαθέσιμος χώρος στην καμπίνα προσεγγίζει τιμές μοντέλου με συμβατικό κινητήρα.

Στο σύγχρονο κόσμο της αυτοκίνησης οι διαθέσιμες εκδόσεις κινητήρα αυξάνονται με γεωμετρική πρόοδο. Τα προηγούμενα χρόνια μάθαμε απέξω και ανακατωτά κάθε λεπτομέρεια για τους κλασικούς συμβατικούς εσωτερικής καύσης, βενζίνης και diesel. Πλέον, με την εξέλιξη της τεχνολογίας και την προώθηση πράσινων στόχων σε παγκόσμιο επίπεδο, ολοένα και περισσότερα αυτοκίνητα προσφέρονται με διαφορετικά κινητήρια σύνολα, περισσότερο φιλικά προς το περιβάλλον. Από ήπια υβριδικά και plug-in hybrid ως και αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, ο καθένας μπορεί, ανάλογα με τις ανάγκες μετακίνησής του, να προτιμήσει το μοτέρ που επιθυμεί και ταιριάζει στις ανάγκες του.

Βέβαια, δεν εξασφαλίζει κάθε μάρκα την παραπάνω δυνατότητα. Η Peugeot είναι μία εταιρεία που προσφέρει ευρεία γκάμα κινητήρων επιβατικών και επαγγελματικών οχημάτων. Με κεντρική πολιτική το μότο «δύναμη της επιλογής», η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία κατασκευάζει μοντέλα είτε με τους πολυβραβευμένους κινητήρες βενζίνης (PureTech) και diesel (BlueHDi), είτε διαθέτει στην αγορά PHEV και EV. Και όλα αυτά χωρίς κανένα συμβιβασμό σε χώρους και άνεση (ίδιο αμάξωμα για όλες τις εκδόσεις κάθε μοντέλου). Πάμε να δούμε αναλυτικά πώς υιοθετείται στην πράξη η εμβληματική φιλοσοφία «δύναμη της επιλογής»;

Μεγάλη ποικιλία χάρη στην πλατφόρμα CMP
Η σχέση των Peugeot 208 και 2008 δεν περιορίζεται απλώς στο νούμερο 2, αλλά κοινός παρονομαστής είναι και η πλατφόρμα CMP (Common Modular Platform), που ξεχωρίζει για την δυνατότητα να «στηρίξει» όλους τους συνδυασμούς κινητήρων (βενζίνης, diesel, ηλεκτροκινητήρας) και μετάδοσης (6τάχυτο χειροκίνητο, EAT8).

Ξεκινώντας με το Peugeot 208, ο κλασικός 1.200άρης PureTech διατίθεται σε τρεις βενζινοκίνητες εκδόσεις, με ισχύ 75, 100 και 130 αλόγων. Επιπλέον, υπάρχει ο 1.500άρης BlueHDi πετρελαίου, αποκλειστικά σε 100 άλογα. Η νέα ηλεκτροκίνητη έκδοση e-208 κυκλοφορεί με κινητήρα των 100 kW (136 ίππων), ενώ προσφέρονται δύο εκδόσεις, ανάλογα με τον On Board φορτιστή (7,4 kW και 11 kW).

Στον αντίποδα, το 2008 ξεχωρίζει για την πλούσια γκάμα του. Στο B-SUV των Γάλλων υπάρχουν τρεις βενζινοκινητήρες 100, 130 και 155 ίππων (1,2 PureTech), 2 κινητήρες diesel 110 και 130 ίππων (1,5 BlueHDi), καθώς και το ηλεκτρικό e-2008 με 136 άλογα.

Σημαντικό πλεονέκτημα του αμαξώματος των δύο αυτοκινήτων είναι οι διαθέσιμοι χώροι επιβατών, αποσκευών και η θέση οδήγησης, ανεξάρτητα με το αν πρόκειται για την ηλεκτρική έκδοση. Αξιοποιώντας την τεχνική εξέλιξη και αρχιτεκτονική της ηλεκτρονικής σπονδυλωτής πλατφόρμας e-CMP, η μπαταρία υψηλής τάσεως και μεγάλης ισχύος (50kWh) είναι έξυπνα τοποθετημένη στο πάτωμα του οχήματος. Αν μιλήσουμε με αριθμούς, από τις δοκιμές του AutoΤρίτη, στο e-208 υπάρχει χωρητικότητα 267 λίτρων στο πορτ-μπαγκάζ, την ώρα που στα συμβατικά μοντέλα είναι ελαφρώς αυξημένη στα 311 λίτρα.

Επόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)

Mercedes
NEXEN VS CONTINENTAL