Τα top 5 οικογενειακά SUV σε απόσταση από το έδαφος
68.914 Επισκέψεις στο άρθρο
Η απόσταση από το έδαφος είναι μία παράμετρος που επηρεάζει την οδική συμπεριφορά και τις off road ικανότητές ενός SUV. Ποια είναι τα κορυφαία δημοφιλή οικογενειακά SUV στην συγκεκριμένη κατηγορία και γιατί ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό;
Ένα SUV στους δρόμους δεν περνά απαρατήρητο. Το μεγάλο μέγεθος και τα πλαστικά στον εξωτερικό του διάκοσμο είναι σήμα κατατεθέν για κάθε μοντέλο, ανεξαρτήτως κατηγορίας. Επίσης η απόσταση από το έδαφος είναι σημείο αναφοράς, διότι σε συνδυασμό με την ανάρτηση κάθε αυτοκινήτου, καθορίζεται διαφορετικά η οδική συμπεριφορά και οι ικανότητές του. Όσο μεγαλύτερη είναι η απόσταση, τόσο πιο εύκολα θα κινηθείς εκτός δρόμου, ενώ με την μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης δεν θα «κοπανιέσαι» εκεί.
Οι γωνίες, προσέγγισης εμποδίου, ράμπας και φυγής που αναφέρει ο κατασκευαστής του κάθε crossover, καταδεικνύουν την ικανότητά του να αντιμετωπίσει εμπόδια που του κλείνουν τον δρόμο. Οσο μεγαλύτερες είναι αυτές οι τιμές, τόσο καλύτερη είναι η εικόνα του αυτοκινήτου σε εκτός δρόμου «περιπέτειες», διότι δύσκολα θα ακουμπήσει κάπου. Αφού λοιπόν μάθαμε την αξία της απόστασης από το έδαφος, ας «γνωρίσουμε» αναλυτικά το Top5 των οικογενειακών SUV σε «άερα» από το οδόστρωμα. Ποια δημοφιλή αυτοκίνητα ξεχωρίζουν;
5. Jeep Compass
Η πρώτη πεντάδα της λίστας ξεκινά με το Jeep Compass. Στις συμβατικές εκδόσεις κινητήρα, έχει «άερα» από το οδόστρωμα στα 198 χιλιοστά. Το Compass μπορεί και ως δικίνητο να οδηγηθεί απροβλημάτιστα σε πατημένες εκτός δρόμου διαδρομές, εκμεταλλευόμενο τον συνδυασμό κινητήρα-κιβωτίου αλλά και τις καλές γωνίες του αμαξώματος. Πρέπει να τονίσουμε, πάντως, πως το Jeep Compass PHEV διαθέτει μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος (201 χλστ.), με την συμβατική έκδοση να βρίσκεται στα 198 χιλιοστά. Με αξιόλογες γωνίες αναρρίχησης και τετρακίνηση που κλειδώνει (έως 15 χλμ./ώρα), το plug-in της Jeep έχει κοντές σχέσεις και Jeep Selec-Terrain με λειτουργία Hill Descent Control και 5 διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας, αναλόγως εδάφους.
Γιατί δεν τα δοκιμάζεται ταυτόχρονα για να δούμε εάν έχουν πρόβλημα σε λάσπη και χιόνι;